Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • Posiadać większą świadomość uczuć własnych oraz uczuć innych ludzi.
  • Skuteczniej kierować własnymi emocjami, tak, by były one sprzymierzeńcem w codziennych działaniach.
  • Lepiej słuchania innych ze zrozumieniem.
  • Świadomi mechanizmów własnego działania.
  • Umiejętnie udzielać i otrzymywać informacje zwrotne.
  • Potrafili w praktyce zastosować poznane elementy inteligenci emocjonalnej.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Emocje
    • Co to jest inteligencja emocjonalna i dlaczego jest potrzebna na stanowisku menedżera?
    • Jak budować satysfakcjonujące relacje z klientem, podwładnymi, współpracownikami i przełożonymi?
    • Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy.
    • Budowanie samoświadomości zarządzania emocjami.
    • Współpraca czy rywalizacja? – czyli w jaki sposób budować relacje.
    • Autodiagnoza własnego poziomu inteligencji emocjonalnej.
  2. Komunikacja werbalna i niewerbalna w pracy menedżera
    • Słuchanie – jeden z najważniejszych elementów komunikacji.
    • Mowa ciała – niewerbalny przekaz informacji.
    • Parafraza – sztuka powtórzeń i hamowania emocji.
  3. Jak wykorzystać uczucia i emocje?
    • Pozytywne i negatywne emocje.
    • Informacja zwrotna – jak ją przekazywać i odbierać?
    • Emocje w grupie.
    • Elementy asertywności – krytyka, obrona, odmowa.
  4. Inteligencja emocjonalna w praktyce
    • Kompetencje psychologiczne:
      • Samoświadomość
      • Samoocena
      • Samokontrola
    • Kompetencje społeczne:
      • Empatia
      • Asertywność
      • Perswazja
      • Przywództwo
      • Współpraca
    • Kompetencje prakseologiczne (działania):
      • Motywacja
      • Adaptacja
      • Sumienność

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek - psychodrama
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów