Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • Posiadać większą świadomość uczuć własnych oraz uczuć innych ludzi.
  • Skuteczniej kierować własnymi emocjami, tak, by były one sprzymierzeńcem w codziennych działaniach.
  • Lepiej słuchania innych ze zrozumieniem.
  • Świadomi mechanizmów własnego działania.
  • Umiejętnie udzielać i otrzymywać informacje zwrotne.
  • Potrafili w praktyce zastosować poznane elementy inteligenci emocjonalnej.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Emocje.

  • Co to jest inteligencja emocjonalna i dlaczego jest potrzebna na stanowisku menedżera?
  • Jak budować satysfakcjonujące relacje z klientem, podwładnymi, współpracownikami i przełożonymi?
  • Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy.
  • Budowanie samoświadomości zarządzania emocjami.
  • Współpraca czy rywalizacja? – czyli w jaki sposób budować relacje.
  • Autodiagnoza własnego poziomu inteligencji emocjonalnej.


Moduł II
Komunikacja werbalna i niewerbalna w pracy menedżera.

  • Słuchanie – jeden z najważniejszych elementów komunikacji.
  • Mowa ciała – niewerbalny przekaz informacji.
  • Parafraza – sztuka powtórzeń i hamowania emocji.


Moduł III
Jak wykorzystać uczucia i emocje?

  • Pozytywne i negatywne emocje.
  • Informacja zwrotna – jak ją przekazywać i odbierać?
  • Emocje w grupie.
  • Elementy asertywności – krytyka, obrona, odmowa.


Moduł IV
Inteligencja emocjonalna w praktyce.

  • Kompetencje psychologiczne:
    • Samoświadomość.
    • Samoocena.
    • Samokontrola.
  • Kompetencje społeczne:
    • Empatia.
    • Asertywność.
    • Perswazja.
    • Przywództwo.
    • Współpraca.
  • Kompetencje prakseologiczne (działania):
    • Motywacja.
    • Adaptacja.
    • Sumienność.

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowań,
  • odgrywanie scenek - psychodrama,
  • gry symulacyjne,
  • burze mózgów.