• Zapoznanie uczestników ze specyfiką postępowania administracyjnego i znowelizowanymi regulacjami w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
  • Nauczenie zasad związanych z właściwym doręczaniem korespondencji i obliczaniem terminów
  • Praktyczne nauczenie uczestników, w jaki sposób sporządzić decyzję administracyjną z uwzględnieniem specyfiki decyzji administracyjnej w formie dokumentu elektronicznego
  • Omówienie i analiza zagadnień związanych z elektroniczna platforma usług administracji publicznej

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Sprawa administracyjna - wyjaśnienie podstawowych pojęć obowiązujących w procedurze administracyjnej
     
  2. Organ prowadzący postępowanie administracyjne – właściwość i wyłączenia
     
  3. Strony w postępowaniu administracyjnym
     
  4. Zagadnienia „techniczno - procesowe”
    • terminy w postępowaniu administracyjnym
    • doręczenia w postępowaniu administracyjnym (doręczenia za pomocą środków komunikacji elektronicznej)
    • wezwania oraz inne pisma w postępowaniu administracyjnym
    • protokoły i adnotacje
  5. Prowadzenie postępowania administracyjnego
     
  6. Rozstrzygnięcia w postępowaniu administracyjnym
    • rodzaje i charakterystyka rozstrzygnięć administracyjnych
    • elementy formalne rozstrzygnięć administracyjnych
    • rektyfikacja rozstrzygnięć administracyjnych
    • wykonalność rozstrzygnięć administracyjnych
  7. Środki zaskarżenia od rozstrzygnięć administracyjnych
    • odwołanie
    • zażalenie
  8. Podpis elektroniczny w postępowaniu administracyjnym
  9. Rozstrzygnięcia w postępowaniu administracyjnym. Rola decyzji administracyjnej z uwzględnieniem decyzji wydanej w formie dokumentu elektronicznego
     
  10. Plan Informatyzacji Państwa oraz projekty informatyczne o publicznym zastosowaniu. Znaczenie usług publicznych (ePUAP, centralne repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych, realizacja zadań wynikających ze Strategii rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Rzeczypospolitej Polskiej)
     
  11. Podstawy prawne do działania Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej
     
  12. Systemy teleinformatyczne używane do realizacji zadań publicznych, rejestry publiczne oraz wymiana informacji w formie elektronicznej między podmiotami publicznymi
     
  13. Badanie zgodności oprogramowania interfejsowego z rozwiązaniami określonymi przez podmioty publiczne oraz kontrola przestrzegania przepisów ustawy
     
  14. Case study
  • Indywidualne i grupowe zajęcia warsztatowe;
  • Prezentacja PP;
  • Case study;
  • Interaktywny wykład.