• Jak działy ZZL i Rozwoju przyczyniają się obecnie do sukcesu i efektywności działań przedsiębiorstwa?
  • Czy dział ZZL może być partnerem biznesowym firmy?
  • Jaka jest rola narzędzi personalnych w budowaniu motywacji i zwiększaniu efektywności pracy pracowników?
  • Czym jest benchmarking działu personalnego?
     

Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na  szkolenie:
HR – czyli cHaRyzma rozpisana na narzędzia, formularze, procedury.
NAJLEPSZE PRAKTYKI


będący częścią certyfikowanego kursu Akademia HR dla Specjalistów ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju Pracowników.

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • zdobycie i poszerzenie wiedzy z zakresu współczesnych metod i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi
  • poznanie wzorów dokumentów, procedur HR, które ułatwiają pracę współczesnych działów HR
  • zdobycie wiedzy, do czego i do jakich procedur wykorzystywać formularze HR
  • poznanie mierników skuteczności opracowanych dokumentów HR

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

I. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji
1. Rola i zadania działu HR w przedsiębiorstwie
2. Sposoby wzmacniania pozycji działu zasobów ludzkich – plan PR dla HR
3. Współczesne standardy zarządzania zasobami ludzkimi – dział ZZL partnerem biznesowym przedsiębiorstwa
4. Standardy procesów HR a konkurencyjność przedsiębiorstwa

II. Najważniejsze procesy hr – polityka personalna 21. Wieku
1. Benchmarking działalności HR w organizacji
2. Zarządzanie kompetencjami
3. Rekrutacja i selekcja
4. Kariera i rozwój
5. Motywowanie i ocenianie

III. Przegląd wybranych narzędzi stosowanych w hr wraz z omówieniem przykładów dokumentów
1. Wzór profilu kompetencyjnego – tworzenie profili kompetencyjnych stanowiskowych i organizacyjnych
2. Przygotowanie i opracowanie opisu stanowiska pracy opartego na kompetencjach
3. Rekrutacja i selekcja

  • wywiad telefoniczny – wzór
  • przykład formularza rozmowy w sprawie referencji
  • tworzenie formularza rozmowy selekcyjnej opartej na kompetencjach
  • przykłady testów wiedzy i próbek pracy – zasady tworzenia
  • matryca oceny kandydata – narzędzie do badania  dopasowania kandydata do profilu stanowiska i kultury organizacyjnej firmy
  • model procesu adaptacji społeczno – zawodowej pracownika – procedura/ narzędzia wdrożenia nowych pracowników

4. Ocena Pracownika

  • wzór formularza oceny okresowej – najważniejsze elementy
  • samoocena pracownika a wpływ na efekt motywacyjny oceny
  • wykorzystanie wyników – opracowanie założeń do wykorzystania informacji z ocen okresowych (programy naprawcze, rozwój, przeniesienia)

5. Zarządzanie karierą i rozwojem

  • konstruowania formularza do identyfikacji i diagnozy potrzeb szkoleniowych
  • ocena efektywności działań szkoleniowych – konstruowanie narzędzi/ testów
  • ścieżka kariery – formularz/ procedura
  • badanie poziomu zadowolenia pracowników w firmie – narzędzia/ procedura
  • metoda Assesment Center – przykład

6. Przegląd procedur i standardów związanych z odejściem pracowników

  • przygotowywanie kwestionariusza do diagnozowania przyczyn odejść

7. Opracowywanie raportów dla Zarządu – zasady opracowywania takich dokumentów i przykłady ich zawartości

IV. Podsumowanie szkolenia

TEST WIEDZY:

Chętni uczestnicy mają możliwość przystąpić do testu wiedzy na zakończenie zajęć (test pisemny). Ocena z testu zostanie uwidoczniona na certyfikacie ukończenia. Uczestnicy, którzy nie zdecydują się przystąpić do testu, otrzymają certyfikat uczestnictwa w kursie.

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy
  • testy/ ankiety
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%)