Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • Zwiększyć poziom osiągania celów, którym ma służyć spotkanie.
  • Zastosować podstawowe techniki prowadzenia spotkań.
  • Usprawnić poszczególne etapy zebrań.
  • Zorganizować profesjonalne spotkanie, bez poczucia marnotrawienia czasu.
  • Zapanować nad procedurą spotkania by skrócić czas trwania zebrania i zwiększyć jego atrakcyjność i efektywność.
  • Radzić sobie z trudnymi uczestnikami zebrania.
  • Profesjonalnie zaprezentować siebie i własne opinie podczas spotkania.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Profesjonalne przygotowanie do zebrania.

  • Kiedy zebranie jest skuteczne?
  • Wybór uczestników, czasu i miejsca – układanie agendy.
  • Długość trwania spotkania.
  • Prowadzenie spotkań a oszczędność czasu – kiedy zebranie jest niepotrzebne.
  • Ustalenie celu spotkania – technika SMART.


Moduł II
Informacja dla uczestników zebrania.

  • Co powinno zawierać zaproszenie?
  • Materiały – co powinny zawierać i czemu służą.
  • Odpowiedzialność uczestnika spotkania za przygotowanie się do spotkania.


Moduł III
Rola moderatora w prowadzeniu spotkań.

  • Jak mówić by nas słuchali – wystąpienie podczas zebrania.
  • Walka z nudą – jak uatrakcyjnić spotkanie i przyciągnąć uwagę słuchaczy.
  • Porządek zebrania.
  • Umiejętności panowania nad grupą i planem.
  • Prowadzenie dyskusji - moderacja.
  • Argumentowanie i przekonywanie innych do własnego zdania.
  • Asertywność prowadzącego.


Moduł IV
Uczestnicy zebrań.

  • Różnorodność zachowań i sposoby radzenia sobie z „trudnymi” uczestnikami.
  • Struktura grupy i zachowania grupowe.
  • Role i odpowiedzialności uczestników spotkań.
  • Krzywa uwagi” jak koncentrują się uczestnicy spotkania.


Moduł V
fektywne spotkania.

  • Jak poprowadzić spotkanie – komunikowanie się podczas spotkań?
  • Etapy spotkania grupy rozwiązującej problemy.
  • Nowoczesne techniki używane podczas spotkań.


Moduł VI
Zakończenie spotkania.

  • Zachęcanie do zabrania głosu.
  • Podsumowanie spotkania.
  • Notatki/ minutki/ sprawozdania z zebrań.
  • Co po spotkaniu?


Moduł VII
Techniki uatrakcyjniające spotkanie.

  • Burza mózgów – metody jej wykorzystania.
  • 6 myślowych kapeluszy E. de Bono.
  • Techniki rozwiazywania problemów.


Moduł VIII
Elementy wystąpień publicznych.

  • Efektowne wystąpienie – co zawiera?
  • Praca z rzutnikiem i flipchartem.

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowań,
  • odgrywanie scenek/ról,
  • gry symulacyjne,
  • burze mózgów.