Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • Zwiększyć poziom osiągania celów, którym ma służyć spotkanie
  • Zastosować podstawowe techniki prowadzenia spotkań
  • Usprawnić poszczególne etapy zebrań  
  • Zorganizować profesjonalne spotkanie, bez poczucia marnotrawienia czasu
  • Zapanować nad procedurą spotkania by skrócić czas trwania zebrania i zwiększyć jego atrakcyjność i efektywność
  • Radzić sobie z trudnymi uczestnikami zebrania
  • Profesjonalnie zaprezentować siebie i własne opinie podczas spotkania

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Profesjonalne przygotowanie do zebrania

  • Kiedy zebranie jest skuteczne
  • Wybór uczestników, czasu i miejsca – układanie agendy
  • Długość trwania spotkania
  • Prowadzenie spotkań a oszczędność czasu – kiedy zebranie jest niepotrzebne
  • Ustalenie celu spotkania – technika SMART


2. Informacja dla uczestników zebrania

  • Co powinno zawierać zaproszenie?
  • Materiały – co powinny zawierać i czemu służą
  • Odpowiedzialność uczestnika spotkania za przygotowanie się do spotkania


3. Rola moderatora w prowadzeniu spotkań

  • Jak mówić by nas słuchali – wystąpienie podczas zebrania
  • Walka z nudą – jak uatrakcyjnić spotkanie i przyciągnąć uwagę słuchaczy
  • Porządek zebrania
  • Umiejętności panowania nad grupą i planem
  • Prowadzenie dyskusji - moderacja
  • Argumentowanie i przekonywanie innych do własnego zdania
  • Asertywność prowadzącego


4. Uczestnicy zebrań

  • Różnorodność zachowań i sposoby radzenia sobie z „trudnymi” uczestnikami
  • Struktura grupy i zachowania grupowe
  • Role i odpowiedzialności uczestników spotkań
  • „Krzywa uwagi” jak koncentrują się uczestnicy spotkania


5. Efektywne spotkania

  • Jak poprowadzić spotkanie – komunikowanie się podczas spotkań
  • Etapy spotkania grupy rozwiązującej problemy
  • Nowoczesne techniki używane podczas spotkań


6. Zakończenie spotkania

  • Zachęcanie do zabrania głosu
  • Podsumowanie spotkania
  • Notatki/ minutki/ sprawozdania z zebrań
  • Co po spotkaniu?


7. Techniki uatrakcyjniające spotkanie

  • Burza mózgów – metody jej wykorzystania
  • 6 myślowych kapeluszy E. de Bono
  • Techniki rozwiazywania problemów


8. Elementy wystąpień publicznych

  • Efektowne wystąpienie – co zawiera?
  • Praca z rzutnikiem i flipchartem

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów