Po szkoleniu uczestnicy będą skuteczniej porozumiewać się wykorzystując różnorodne techniki oraz dostosowywać sposób komunikacji do sytuacji i rozmówcy. Począwszy od umiejętności kształtowania własnego przekazu i lepszego rozumienia innych po umiejętności przekonywania do swoich racji oraz komunikacji z „trudnym” rozmówcą.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Wprowadzenie w tematykę szkolenia
    • dlaczego trzeba sie dobrze przygotować do trudnych rozmów?
    • psychologiczny i duchowy aspekt tematu
  2. Elementy komunikacji interpersonalnej
     
  3. Co to jest komunikacja?
    • proces komunikacji
  4. Komunikacja niewerbalna
    • znaczenie poszczególnych elementów
    • odczytywanie zachowań rozmówcy
    • spójność komunikacji
  5. Komunikacja werbalna
    • wykorzystanie pytań
    • aktywne słuchanie
    • udzielanie informacji zwrotnej
    • słownictwo, które pomaga
  6. Komunikacja w sytuacjach nietypowych i trudnych
    • śmierć bliskiej osoby
    • postępowanie w sytuacjach trudnych
    • dobór stylu działania
  7. Reguły i podstawowe zasady w prowadzeniu rozmowy
    • jak przygotować sie do przeprowadzenia rozmowy?
    • jakich reguł muszę przestrzegać przed i w czasie rozmowy?
    • co powiedzieć?
    • jak powiedzieć?
    • komu powiedzieć?
  8. Trudności i blokady
    • emocje
    • agresja
    • apatia
  9. Przygotowanie scenariusza wizyty i rozmowy - zajęcia praktyczne w grupach
    • możliwość odegrania scenek i wspólne omawianie ich w grupie.
  10. Wskazówki praktyczne
     
  11. Feedback trenerski i uczestników
     
  12. Podsumowanie i wnioski
  • Ćwiczenia indywidualne i zespołowe;
  • Dyskusja;
  • Prezentacja;
  • Studium przypadku;
  • Testy, autoanaliza;
  • Role play