• Zdobycie podstawowej wiedzy niezbędnej w zakresie prowadzenia e-biznesu czy „istnienia” w Internecie.
  • Poznanie możliwości zastosowania Internetu w działalności gospodarczej bez ryzyka ponoszenia odpowiedzialności za naruszenie praw innych osób.
  • Bogate materiały szkoleniowe, w tym wzory umów, przykłady orzeczeń, ważniejsze akty prawne.

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Asertywność

  • Budowanie postawy asertywnej.
  • Co to jest asertywność?
  • Zachowanie asertywne, jako opozycja do zachowania agresywnego i uległego.
  • Asertywność w ujęciu analizy transakcyjnej.
  • Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych.
  • Komunikat ja – jako technika zmniejszania oporu u odbiorcy.
  • Mapa asertywności – diagnoza obszarów wymagających dalszego rozwoju umiejętności asertywnych.
  • Asertywność wobec siebie samego – zwiększenie poczucia własnej wartości.

2. Praktyka postawy asertywnej

  • Stawianie granic.
  • Obrona i reakcja na krytykę.
  • Obrona swoich praw i przekonań.
  • Umiejętność odmawiania i wyrażania swoich uczuć.
  • Asertywne radzenie sobie w sytuacjach trudnych.
  • Umiejętność obrony przed psychologicznym poniżeniem.
  • Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych.
  • Asertywność w informacji zwrotnej.


Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:

 

„Ciekawe szkolenie, które zdecydowanie pogłębiło wiedzę z tematu własności intelektualnej.”

 

„Aktywne uczestnictwo, rozmowy o konkretnych przykładach.”

 

„Ciekawe szkolenie przeprowadzone w małej grupie.

 

„Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób w miłej atmosferze."

 

„Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny. Trener ma dużą wiedzę z tematów pomocnych w szkoleniu."

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o metody interaktywne, w charakterze warsztatów. Wykorzystujemy technikę mini wykładu w formie prezentacji PP, case study, dyskusję, quizy.