Szkolenie jest zaprojektowane w sposób, który umożliwia silny rozwój kompetencji wszystkim, których praca łączy się z wpływaniem na sprzedaż online! Zarówno początkujący, jak i średniozaawansowani uczestnicy mogą liczyć na wyjątkowy wzrost know-how.  Jest to jedyne szkolenie na polskim rynku, które oferuje dostęp do elitarnej wiedzy, której zastosowanie zarówno w marketingu, sprzedaży online/offline jak i w strategiach promocji przynosi potężne efekty biznesowe.


Osoby, dla których dedykowane są szkolenia, to osoby odpowiedzialne za budowanie wizerunku firm, działania marketingowe, analizę konkurencji i planowanie działań reklamowych, czyli pracownicy o bezpośrednim wpływie na rozwój i biznesowe efekty działań marketingowych firmy.

Grupę tę można podzielić na następujące specjalizacje:

  •     Przedsiębiorcy i dyrektorzy marketingu
  •     Dyrektorzy zarządzający.
  •     Menedżerowie marketingu i promocji
  •     Menedżerowie rozwoju i strategii firmy
  •     Specjaliści marketingu i promocji
  •     Specjaliści PR i reklamy
  •     Pracownicy agencji reklamowych, PR i domów mediowych

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
 

Autor/trener mówi o szkoleniu

Szkolenie zawiera bardzo nowoczesną i unikalną wiedzę, dostępną do tej pory dla największych graczy na rynku. W wyniku jej zastosowania, nawet małe i średnie sklepy mogą poszerzyć swoje możliwości o ofertę specjalnych rozwiązań dla sprzedaży poszczególnych marek towarów. Szkolenie zawiera wiedzę, możliwą do szybkiego wdrożenia i przynoszącą często natychmiastowe, spektakularne efekty  biznesowe.
 

ZOBACZ ZDOBYWANE UMIEJĘTNOŚCI


W efekcie szkolenia, uczestnicy  uczą się zdobywania szybkiej przewagi w walce konkurencyjnej poprzez wykorzystanie umiejętności:
 

  • Planowania i wdrażania nowoczesnych metod zaangażowania zakupowego konsumenta od fazy wyszukiwania produktu w Google do komunikacji pozakupowej
  • Planowania i wdrażania technik skupiania uwagi i "prowadzenia" klientów online
  • Projektowania zawartości bardzo skutecznie i trwale zwiększającej sprzedaż
  • Planowania kampanii reklamowych, kampanii cross-selling i akcji promocyjnych wewnątrz sklepów
  • Planowania i wdrażania technik lojalizujących i przyciągania do wielokrotnych zakupów.

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

DZIEŃ 1

1. Handel elektroniczny w Polsce i na świecie – wspaniały rozwój i trendy oraz brutalizacja konkurencji

Ta sekcja szkolenia składa się z 2 części: obrazu handlu online w Polsce i trendów światowych.  Ma to na celu zobrazowanie kierunku, w którym zmierza eCommerce, pokazanie szerokiej perspektywy, wykraczającej poza powielany schemat sklepów internetowych.
Polska należy do pierwszej dziesiątki najszybciej rozwijających się rynków eCommerce na świecie. Wstępem do szkolenia jest przywołanie badań rynkowych oraz kierunków rozwoju. Omówione zostaną zachowania konsumenckie, trendy łączące komunikacje eCommerce oraz inne kanały oraz połączenie zakupów tradycyjnych i eCommerce.

PODCZAS DZIAŁU:


Burza mózgów: Trendy i bliska przyszłość eCommerce.
Przykłady realizacji: eksperymentalne systemy eCommerce

 

2. Ewolucja: eCommerce to bardzo opłacalny kanał komunikacji

Tomasz Sucheta jest jednym z 2 ekspertów, którzy całkowicie zaczęli zmieniać traktowanie eCommerce przez globalne koncerny POWODUJĄC GIGANTYCZNY GLOBALNY WZROST SPRZEDAŻY!
Sucheta udowadnia, że w nowoczesnych strategiach komunikacji marketingowej, eCommerce istotny kanał komunikacji - często lepszy niż np. social media, reklama display czy AdWords.


Niemal wszystkie grupy docelowe poszukujące informacji o marce, produkcie poszukujące opinii, trafiają na karty produktów w sklepach online.

Jest to bardzo ważne! Okazuje się, że nasza marka ma ogromną liczbę odbiorców, zainteresowanych zakupem – często liczoną w setkach tysięcy konsumentów każdego miesiąca – a dotarcie do nich nic nie kosztuje. Największe koncerny rozpoznały tę sytuację jakiś czas temu, jednak każda marka sprzedawana online powinna to zjawisko wykorzystać, bo oferuje znakomity zwrot z inwestycji.

  • Sklepy online jako kluczowy element doświadczenia marki.
  • Funkcja eCommerce w podróży konsumenta poprzez różne media.
  • Sklepy online to doskonałe platformy dedykowanych kampanii marketingowych.
  • 3 typy misji zakupowych online – zmienne priorytety i działanie umysłu odbiorcy
  • Klient doskonale zna produkt, który kupuje – strategie komunikacji w eCommerce.
  • Klient eCommerce powinien kupować to co promuje sklep – wpływ na zachowania klientów.
  • Strategie zatrzymania i powrotu klienta – sklep online musi komunikować się wielokanałowo PO dokonaniu zakupu i PRZED dokonaniem kolejnego.


PODCZAS DZIAŁU:


WARSZTATY
Ćwiczenia: Podstawy strategii komunikacji interaktywnej.
Ćwiczenia: Metody zwiększania zaangażowania – plan i egzekucja
Ćwiczenia: Planowanie działań marek w sklepach internetowych.
Rozwiązywanie problemu: Metody komunikacji zakupowej, lojalizującej, odzyskującej klienta.

STUDIA PRZYPADKU
Realizacje międzynarodowe eCommerce trenera – case studies.  
Wybrane najlepsze realizacje: światowi liderzy komunikacji eCommerce
Wybrane błędne realizacje: Polska i świat

 

DZIEŃ 2



1. Dispersed Tactics: ściągaj kupujących z każdego źródła w Internecie

Tomasz Sucheta opracował Dispersed Tactics dla potrzeb autorskiej, globalnej strategii marki Olay (światowy nr 1 kosmetyków mid-tier).

Rozwiązania te, to połączenie marketingu zawartości, rozwiązań social media, video online, etc. Które można dopasować do potrzeb każdej marki, która jest dostępna w eSklepach.

Dispersed Tactics to metody sciągania konsumentów do eCommerce z bardzo różnych źródeł internetowych.  Dzięki temu można osiągać znakomity ROI i wielokrotnie zwiększyć dotarcie, oddziaływanie i sprzedaż.

  • Facebook, który sprzedaje!
  • YouTube, który sprzedaje!
  • Materiały ePR, które sprzedają!
  • Strategia wykorzystania multiscreeningu.
  • Content marketing w eCommerce.
  • Wsparcie zawartością użytkownika.
  • Wsparcie zawartością merytoryczną w sklepie (Content Marketing).
  • Wsparcie przez e-mailing & newsletter.


PODCZAS DZIAŁU:


WARSZTATY
Ćwiczenia: Techniki i kreatywne rozwiązania skupiania uwagi odbiorców (m.in. multiscreening..
Ćwiczenia: Metody zwiększania zaangażowania – plan i egzekucja
Ćwiczenia: Planowanie działań marek w sklepach internetowych.
Rozwiązywanie problemu: Metody komunikacji zakupowej, lojalizującej, odzyskującej klienta.

STUDIA PRZYPADKU
Realizacje międzynarodowe eCommerce trenera – case studies.  
Wybrane najlepsze realizacje: światowi liderzy komunikacji eCommerce
Wybrane błędne realizacje: Polska i świat

 

2. Budowa zawartości sklepu internetowego – najnowsze standardy

Tomasz Sucheta jest elitarnym ekspertem w dziedzinie interakcji człowieka z interfejsami komputerowymi. Dziedziną tą zajmuje się od 2002 r. i buduje architekturę informacji i strategie interakcji (m.in. UX) dla wielu globalnych marek.

Dział szkolenia skupiony wyłącznie na najlepszych, światowych praktykach, które zostały zbadane w obszarze psychologii kognitywnej i behawioralnej i współtworzone przez trenera.

  • Praca oka i przyswajanie informacji.
  • Psychologia bodźców wzrokowych w e-commerce.
  • Jak budować reklamy wewnątrz sklepów?
  • Skuteczne karty produktów – sekrety liderów e-commerce
  • Budowa kategorii, sub-kategorii i listingów produktów
  • Dostosowanie obszarów graficznych do skutecznej sprzedaży.
  • Dostosowanie opisów produktów do skutecznej sprzedaży.
  • Materiały multimedialne w procesie sprzedaży online.


PODCZAS DZIAŁU:


WARSZTATY
Ćwiczenia: Projektowanie sposobów zaangażowania użytkownika!
Ćwiczenia: Planowanie i egzekucja promocji wewnątrz sklepów internetowych.
Ćwiczenia: Ocenianie UX interfejsów eCommerce.
Rozwiązywanie problemu: Porzucanie koszyka zakupowego & zjawisko bounce rate.

STUDIA PRZYPADKU
Realizacje międzynarodowe eCommerce trenera – case studies.  
Wybrane najlepsze realizacje: światowi liderzy komunikacji eCommerce
Wybrane błędne realizacje: Polska i świat

 

SZKOLENIE POPROWADZI

TOMASZ SUCHETA

Jednen z najwybitniejszych strategów marketingowych w Europie. Twórca spektakularnych rozwiązań eMarketingu, reklamy i eCommerce dla marek klientów w ponad 30 krajach. Przez 13 lat tworzył strategie w elitarnych agencjach reklamowych (m.in. Isobar, Saatchi&Saatchi, Interactive Solutions EMEA). Pracował w Japonii, USA, Wlk. Brytanii, Krajach Bałtyckich, krajach CEE i południowej Europy.

Blog - strategie marketingowe »

Zadaj pytanie Ekspertowi »

 
Profil zawodowy

Pierwszą specjalizacją trenera jest połączenie bardzo skutecznych strategii marketingowych z rozwiązaniami reklamowymi w mediach cyfrowych. W Polsce najczęściej kojarzony z marketingiem dla Lidl (strategia "Pascal VS. Okrasa"). Drugą specjalizacją trenera są strategie komunikacji obejmującymi media cyfrowe w połączeniu z rozwiązaniami eCommerce.

Lista klientów, dla których trener tworzył duże, dedykowane strategie marketingowe/reklamowe i eCommerce obejmuje kilkadziesiąt koncerrnów, w tym:

  • STRATEGIE GLOBALNE & NA EUROPĘ DLA MAREK:


Blend-A-Med, Olay, Oral B, Head & Shoulders, Shamtu, Pampers, Old Spice, Ariel, Vicks, 3DWhite, Teva, Microsoft, Konica Minolta

  • STRATEGIE DLA KRAJÓW REGIONU CEE I POŁ. EUROPY DLA MAREK


Lidl Poland, Lidl Czech, Lidl Slovakia, Lidl Greece & Cyprus, Lidl Romania, Lidl Hungary, Lidl Croatia & Slovenia, Teva, Vicks. Olay

  • STRATEGIE DLA POLSKI DLA MAREK


Lidl, Toyota, Credit Agricole, PKO BP, Credit Suisse, BZ WBK, Olympus, Żywiec, Olay, Pampers, Always, Vicks, Teva, Onet.pl, Wirtualna Polska, ITI, T-Mobile, Sony, Hewlett-Packard, Lexmark, Philip Morris, Miller Genuine Draft (SABMiller), Pilsner Urquell (SABMiller)

Jego specjalizacją jest maksymalizacja zysków firm przez kreatywne wykorzystanie najnowszych trendów w marketingu internetowym powiązanym z tradycyjnym.


Tomasz Sucheta jest autorem kilkuset publikacji, które ukazały się w branżowej prasie marketingowej w kraju i zagranicą.


Profil osobisty


„Ci, którzy potrafią postępować niekonwencjonalnie, są nieskończeni niczym  niebo i ziemia, niewyczerpani niczym wielkie rzeki.” Sun Tzu

Tomasz Sucheta to urodzony mówca, znakomicie się czujący w roli trenera i prezentera unikalnej wiedzy marketingowej. Podczas szkoleń wywołuje liczne dyskusje z uczestnikami i inspiruje ich do nowych rozwiązań marketingowych.

Jego unikalną cechą jest zdolność do wyzwalania autentycznego twórczego potencjału uczestników i tworzenie przełomowych koncepcji marketingowych.


Specjalizacja


Tomasz Sucheta jest jednym z niewielu polskich ekspertów specjalizujących się w agresywnych strategiach marketingowych łączących siłę marketingu tradycyjnego i interaktywnego w celu maksymalizacji efektów rynkowych.

  •  Nowoczesne strategie marketingowe – zdobywanie nowych obszarów rynku, agresywne działania marki, obrona pozycji marki.
  •     Marketing wielokanałowy – łączenie siły oddziaływania marketingu tradycyjnego i internetowego.
  •     Marketing interaktywny – skuteczne taktyki wykorzystania przekazu marketingowego w mediach cyfrowych.
  •     Marketing miejsc – skuteczne działania promocyjne miast i regionów.

 

Na tym szkoleniu NIE będzie nudnych, sztampowych, przewidywanych, prostych zadań. Obejmuje ono warsztaty, studia przypadku, zadania grupowe i indywidualne, dyskusje, burze mózgów, zagadki M. in. Będziemy rozwiązywać realne problemy i tworzyć bardzo kreatywne scenariusze działań. Będziemy rywalizować w grupach. Będziemy pracować na rzeczywistych wyzwaniach z branży. Przez 2 dni będę zmuszał Wasz intelekt do ogromnego wysiłku.