Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w narzędzia i wiedzę, które pozwolą skutecznie zarządzać marką, optymalizować doświadczenia klientów oraz budować przewagę rynkową. Uczestnicy poznają techniki mapowania podróży klientów oraz narzędzia analityczne, które umożliwiają badanie punktów styku z marką.

Dzięki temu będą mogli lepiej zarządzać customer experience, co przełoży się na większe zaangażowanie klientów, ich lojalność i częstsze zakupy.
 

Korzyści dla organizacji:

  • Lepsze zarządzanie doświadczeniami klientów, co przekłada się na wzrost lojalności i częstsze zakupy
  • Zwiększenie efektywności działań marketingowych i sprzedażowych poprzez optymalizację punktów styku z marką
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej dzięki strategicznemu zarządzaniu Customer Experience




Korzyści dla pracowników:

  • Umiejętność tworzenia Customer Journey Maps i wykorzystywania ich do optymalizacji działań marketingowych
  • Zrozumienie, jak efektywnie zarządzać doświadczeniami klientów, aby poprawić lojalność i zwiększyć sprzedaż
  • Praktyczne ćwiczenia z mapowania podróży klienta oraz zarządzania punktami styku


Korzyści wspólne:

  • Lepsza komunikacja między zespołami marketingu, sprzedaży i obsługi klienta
  • Wzrost świadomości na temat roli Customer Experience w budowaniu przewagi rynkowej
  • Integracja strategii marketingowych i sprzedażowych w celu poprawy wyników firmy

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia Customer Experience jako działanie marketingowe budujące przewagę na rynku w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Dodatek do szkolenia!

Podaruj swoim pracownikom narzędzie do rozwoju osobistego. WDZIĘCZNOPIS


Wdzięcznopis – dziennik wdzięczności i sukcesów!


Co to jest Wdzięcznopis?

Łatwa droga do wielkich zmian. Niesamowicie skuteczna metoda do zmiany życia na lepsze - potwierdzona naukowo.


Jak to działa?

  • Kiedy wyrażamy wdzięczność, nasz mózg uwalnia dopaminę i serotoninę – dwa kluczowe neuroprzekaźniki odpowiedzialne za dobry nastrój.
  • To one sprawiają, że ,,czujemy się dobrze’’, jesteśmy  motywowani i zadowoleni z siebie.
  • Im częściej praktykujemy wdzięczność, tym bardziej  zmieniamy strukturę chemiczną naszego mózgu i dosłownie programujemy nasz umysł na szczęście.

Prowadząc Wdzięcznopis uczymy się patrzeć na życie w inny, lepszy sposób.


Cena: 69,99 PLN netto za sztukę


W zestawie: dziennik + planer z wyzwaniem „66 dni praktyki wdzięczności”
 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►


 

MODUŁ I: WPROWADZENIE DO NOWOCZESNEJ STRATEGII MARKI (1 GODZINA)
Nowoczesne podejście do budowania marki opiera się na zrozumieniu, jak doświadczenia klientów wpływają na postrzeganie marki i jej pozycję rynkową.

  1. Wpływ strategii marki na przewagę konkurencyjną
  2. Nowe podejścia do budowania silnych marek w erze digital marketingu
  3. Jakie trendy będą kształtować rynek?

Ćwiczenie: Analiza wybranych case studies, które pokazują skuteczne strategie budowania marki poprzez customer experience


MODUŁ II: ZROZUMIENIE CUSTOMER EXPERIENCE (CX) (1,5 GODZINY)
Customer Experience obejmuje każdy kontakt konsumenta z marką, co wymaga ciągłego dostosowywania procesów, aby maksymalizować pozytywne doświadczenia.

  1. Definicja Customer Experience i jego znaczenie w marketingu
  2. Kluczowe aspekty zarządzania doświadczeniami klientów
  3. Jakie cele związane z CX firmy stawiają sobie obecnie?

Ćwiczenie praktyczne: Tworzenie i analiza punktów styku z marką na podstawie konkretnej marki (mapowanie journey klienta).


MODUŁ III: CUSTOMER JOURNEY MAPPING – TWORZENIE I ANALIZA (1,5 GODZINY)
Mapowanie podróży klienta pozwala na wizualizację wszystkich punktów styku z marką i identyfikację obszarów, które wymagają usprawnienia.

  1. Co to jest Customer Journey Map i dlaczego jest istotna?
  2. Etapy tworzenia mapy podróży klienta: od świadomości do lojalności
  3. Zarządzanie danymi, bezpieczeństwo i ochrona danych


Ćwiczenie grupowe: Tworzenie mapy podróży klienta dla wybranych branż.

MODUŁ IV: BADANIA CUSTOMER EXPERIENCE (HERO) (2 GODZINY)
Metoda HERO pozwala na dokładne porównanie własnych działań z konkurencją w zakresie customer experience, dostarczając wniosków do optymalizacji strategii.
Analiza konkurencji przez pryzmat CX dostarcza cennych informacji o tym, jakie działania konkurencji są najbardziej skuteczne i jak można własne ulepszyć.

  1. Wprowadzenie do metody HERO ( Holistic Experience Rating Overview) – ocena 3 obszarów marki, kluczowych dla pełnego doświadczenia marki
  2. Jak mierzyć i analizować Customer Experience konkurencji?
  3. Jak wykorzystać wyniki badania HERO do poprawy CX i budowania przewagi rynkowej
  4. Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) w CX i inne wskaźniki badania jakości obsługi klienta


Case studies: Analiza konkurencyjnych marek z perspektywy doświadczeń klientów. Przykład praktyczny: Wdrożenie metody HERO w organizacji.

MODUŁ V: ZARZĄDZANIE PUNKTEM STYKU Z MARKĄ (1 GODZINA)
Zarządzanie punktami styku z marką wymaga strategicznego planowania, aby każdy kontakt klienta z marką wzmacniał jego pozytywne doświadczenie.

  1. Identyfikacja i zarządzanie kluczowymi punktami styku z marką
  2. Optymalizacja kontaktu z klientem na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta
  3. Lokalizacja klientów i budowanie społeczności (social media)


Ćwiczenie: Symulacja pracy z punktami styku dla różnych scenariuszy (np. ecommerce, usługi offline).

MODUŁ VI: PODSUMOWANIE I WNIOSKI (30 MINUT)

  1. Omówienie kluczowych zagadnień szkolenia
  2. Sesja pytań i odpowiedzi

Podczas szkolenia zastosujemy następujące metody:

  • case study
  • warsztaty
  • burze mózgów
  • ćwiczenia indywidualne, grupowe
  • dyskusje
  • symulacje