Jak pisać skuteczniej, krótko i na temat.


NIE pokażemy Ci "magicznych sztuczek" (nie wierz w Św. Mikołaja). NIE pokażemy Ci "hipnotycznych słów", które działają zawsze (polski rynek jest inny od amerykańskiego). Za to dowiesz się, jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego - tak, aby po prostu skuteczniej sprzedawać. Dowiesz się też, jak dotrzeć do klienta przez dobrze zaplanowany i napisany komunikat. Przygotuj się: podczas tych warsztatów będzie się dymić z głów!.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili skuteczniej komunikować się z klientami i partnerami biznesowymi.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI

  • Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
  • Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

 

MODUŁ II. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?

  • Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
  • Czego chcą Twoi klienci?
  • "MY" czy "TY"?
  • Korzyści? Tak, ale...

 

MODUŁ III. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?

  • Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
  • Sprawdzone sposoby na nagłówki
  • Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 

MODUŁ IV. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?

  • Co motywuje ludzi?
  • Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
  • Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
  • Konkrety proszę!

 

MODUŁ V. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?

  • Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
  • Zero - szara eminencja
  • Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
  • Dokładne liczby - kiedy je stosować?

 

MODUŁ VI. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?

  • Tytuły
  • Nagłówki
  • Akapity
  • Słowa i frazy kluczowe
  • Wyróżnienia
  • Tabele

 

  • Ćwiczenia praktyczne - w małych, kameralnych grupach oraz indywidualne
  • Wykłady wprowadzające
  • Studia przypadków
  • Nagrania wideo i prezentacje  
  • Dyskusje