PERFECTING COMMUNICATION SKILLS to cykl warsztatów językowych, któreych celem jest:

  • zrozumienie procesu komunikacji – co to jest komunikacja i jakie są etapy procesu komunikacji
  • przybliżenie zasad skutecznej komunikacji
  • wskazanie przyczyn zakłócenia procesu komunikacji
  • diagnoza własnych umiejętności komunikacyjnych
  • prezentacja wybranych narzędzi przydatnych do doskonalenia umiejętności komunikacyjnych.

Po każdym szkoleniu uczestnicy będą mieli większą świadomość jak złożonym procesem jest komunikacja i z jaką starannością i uważnością należy podchodzić do wszystkich jej form. Zdobyta wiedza wykorzystana w praktyce zmniejszy możliwość nieporozumień i konfliktów spowodowanych zakłóceniami procesu komunikacji i umożliwi zdiagnozowanie przyczyn wielu problemów już istniejących.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

PERFECTING COMMUNICATION SKILLS 1


Communication skills are some of the most important skills that you need to succeed in the workplace.
If you want to be an expert communicator, you need to be effective at all points in the communication process – from "sender" through to "receiver", and you must be comfortable with the different channels of communication – face to face, voice to voice, written, and so on. Poor communicators usually struggle to develop their careers beyond a certain point.
So are you communicating effectively? 

PROGRAM
1. BASICS

  • Understanding Communication Skills
  • Why Are Communications Skills So Important
  • How Good Are Your Communication Skills
  • Speaking, Listening, Writing, and Reading Effectively
  • The 7 Cs of Communication
  • Checklist for Clear Communication
  • Common Communication Mistakes
  • Avoiding Communication Blunders and Misunderstandings

2. PLANNING AND STRUCTURING

Communications Planning

  •  Getting the Right Messages Across in the Right Way Developing a Communications Charter
  •  Delivering Clear Messages Jargon Busting
  •  Communicating Without Barriers Chunking
  • Grouping Information so it's More Easily Understood

3. COMMUNICATION IN PERSON

 How to be Tactful

  • Responding With Diplomacy and Grace Assertiveness
  • Working WITH People, Not Against Them Active Listening
  • Hear What People are Really Saying Thinking on Your Feet
  • Staying Cool and Confident Under Pressure

4. FEEDBACK

Giving Feedback

  • Keeping Team Member Performance High, and Well-Integrated Getting Feedback
  • Taking Responsibility for Your Performance Feedback Matrix
  • Using Feedback Constructively Giving Praise
  • Recognizing Good Work

5. COMMUNICATION IN WRITING

Writing Effective Emails

  • Getting People to Read and Act on Your Messages Eight Strategies for Effective Email
  • Communicating With Grace and Efficiency

6. DIFFICULT COMMUNICATION SITUATIONS

Delivering Bad News

  • Communicating Well Under Pressure Dealing with Unfair Criticism
  • Responding Calmly and Rationally to Unwarranted Criticism How to Apologize
  • Asking for Forgiveness Gracefully
  • Warsztaty prowadzone są w języku angielskim.
  • Zagadnienia są wprowadzane i krótko omawiane przez prowadzącego, po czym uczestnicy mają możliwość przećwiczenia niektórych zagadnień i przeanalizowania możliwości zastosowania ich w praktyce.
  • Uczestnicy wyrażają własne opinie na temat zagadnień, co sprzyja dyskusji i burzy mózgów. 
  • W trakcie warsztatów pojawiają się również quizy i gry komunikacyjne.