PERFECTING COMMUNICATION SKILLS to warsztat j─Özykowy, którego celem jest:

  • zrozumienie procesu komunikacji - co to jest komunikacja i jakie s─ů etapy procesu komunikacji
  • przybli┼╝enie zasad skutecznej komunikacji
  • wskazanie przyczyn zak┼éócenia procesu komunikacji
  • diagnoza w┼éasnych umiej─Ötno┼Ťci komunikacyjnych
  • prezentacja wybranych narz─Ödzi przydatnych do doskonalenia umiej─Ötno┼Ťci komunikacyjnych.

Po ka┼╝dym szkoleniu uczestnicy b─Öd─ů mieli wi─Öksz─ů ┼Ťwiadomo┼Ť─ç jak z┼éo┼╝onym procesem jest komunikacja i z jak─ů staranno┼Ťci─ů i uwa┼╝no┼Ťci─ů nale┼╝y podchodzi─ç do wszystkich jej form. Zdobyta wiedza wykorzystana w praktyce zmniejszy mo┼╝liwo┼Ť─ç nieporozumie┼ä i konfliktów spowodowanych zak┼éóceniami procesu komunikacji i umo┼╝liwi zdiagnozowanie przyczyn wielu problemów ju┼╝ istniej─ůcych.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

PERFECTING COMMUNICATION SKILLS 1


Communication skills are some of the most important skills that you need to succeed in the workplace.
If you want to be an expert communicator, you need to be effective at all points in the communication process – from "sender" through to "receiver", and you must be comfortable with the different channels of communication – face to face, voice to voice, written, and so on. Poor communicators usually struggle to develop their careers beyond a certain point.
So are you communicating effectively? 

PROGRAM
1. BASICS

  • Understanding Communication Skills
  • Why Are Communications Skills So Important
  • How Good Are Your Communication Skills
  • Speaking, Listening, Writing, and Reading Effectively
  • The 7 Cs of Communication
  • Checklist for Clear Communication
  • Common Communication Mistakes
  • Avoiding Communication Blunders and Misunderstandings

2. PLANNING AND STRUCTURING

Communications Planning

  •  Getting the Right Messages Across in the Right Way Developing a Communications Charter
  •  Delivering Clear Messages Jargon Busting
  •  Communicating Without Barriers Chunking
  • Grouping Information so it's More Easily Understood

3. COMMUNICATION IN PERSON

 How to be Tactful

  • Responding With Diplomacy and Grace Assertiveness
  • Working WITH People, Not Against Them Active Listening
  • Hear What People are Really Saying Thinking on Your Feet
  • Staying Cool and Confident Under Pressure

4. FEEDBACK

Giving Feedback

  • Keeping Team Member Performance High, and Well-Integrated Getting Feedback
  • Taking Responsibility for Your Performance Feedback Matrix
  • Using Feedback Constructively Giving Praise
  • Recognizing Good Work

5. COMMUNICATION IN WRITING

Writing Effective Emails

  • Getting People to Read and Act on Your Messages Eight Strategies for Effective Email
  • Communicating With Grace and Efficiency

6. DIFFICULT COMMUNICATION SITUATIONS

Delivering Bad News

  • Communicating Well Under Pressure Dealing with Unfair Criticism
  • Responding Calmly and Rationally to Unwarranted Criticism How to Apologize
  • Asking for Forgiveness Gracefully
  • Warsztaty prowadzone s─ů w j─Özyku angielskim.
  • Zagadnienia s─ů wprowadzane i krótko omawiane przez prowadz─ůcego, po czym uczestnicy maj─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç prze─çwiczenia niektórych zagadnie┼ä i przeanalizowania mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania ich w praktyce.
  • Uczestnicy wyra┼╝aj─ů w┼éasne opinie na temat zagadnie┼ä, co sprzyja dyskusji i burzy mózgów. 
  • W trakcie warsztatów pojawiaj─ů si─Ö równie┼╝ quizy i gry komunikacyjne.