We wspó┼éczesnym ┼Ťwiecie biznesu wszystko zmienia si─Ö niezwykle szybko. Dotyczy to praktycznie ka┼╝dej dziedziny ┼╝ycia i ka┼╝dej bran┼╝y. Zmienia si─Ö moda, sposób mówienia, komunikacji (przekazywania informacji) itp. Jednak granice dobrego smaku i gustu, szczególnie w sytuacji kontaktów biznesowych z klientem wewn─Ötrznym czy zewn─Ötrznym nie powinny by─ç nigdy naruszane. Swoim strojem, zachowaniem i manierami nie reprezentujemy tylko firmy, w której pracujemy, ale równie┼╝ siebie. I to coraz cz─Ö┼Ťciej od naszej znajomo┼Ťci savoir - vivre’u zale┼╝y jak b─Ödziemy odbierani przez klientów czy wspó┼épracowników.

Szkolenie pozwala poszerzy─ç wiedz─Ö z zasad savoir - vivre’u obowi─ůzuj─ůcych w miejscu pracy wobec wspó┼épracowników, prze┼éo┼╝onych i klientów zewn─Ötrznych i wewn─Ötrznych.

 

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. ETYKIETA XXI. WIEKU - PO CO NAM SAVOIR - VIVRE W BIZNESIE

  1. Krótka historia savoir - vivre’u - czyli od salonów po biznes
  2. Etykieta i relacje zawodowe - co pomaga a co szkodzi?
  3. Czy savoir - vivre, ogłada, maniery, bon ton to jedno i to samo?
  4. Demokratyzacja obyczajów w biznesie - zmiany ostatniej dekady
  5. Dobre maniery = Dobre interesy

 

MODUŁ II. PRACOWNIK AMBASADOREM FIRMY - ZAWODOWY WIZERUNEK WŁASNY

  1. Krótka historia dress codu
  2. Elementy wygl─ůdu profesjonalisty:
    • ubranie
    • dodatki: krawat, mucha, fuler, chusteczka, buty, bi┼╝uteria i inne akcesoria
    • makija┼╝
    • w┼éosy
    • zapach
    • ruch - zgodno┼Ť─ç komunikacji niewerbalnej z werbaln─ů

 

MODUŁ III. KLASA I ELEGANCJA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH CZYLI KOMUNIKACJA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE

  1. Powitanie, po┼╝egnanie
  2. Zasada precedencji (pierwsze┼ästwa) - najwa┼╝niejsza zasada savoir - vivre’u
  3. Przedstawienie siebie i innych
  4. Podawanie r─Öki
  5. Wizytówki - wygl─ůd i funkcja
  6. Płeć w relacjach zawodowych
  7. Komplementy - przyjmowanie i obdarowywanie
  8. Faux- pas w intonacji i siła uprzejmego słuchania
  9. Elegancki feedback
  10. Rozwi─ůzywanie nieporozumie┼ä i sytuacji awaryjnych: pracownik - klient, pracownik - pracownik, pracownik - prze┼éo┼╝ony
  11. Co kraj to obyczaj - czyli o go┼Ťciach z zagranicy

 

MODUŁ IV. KORESPONDENCJA BIZNESOWA

  1. Ogólne zasady redagowanie pism i wiadomo┼Ťci (netykieta)
  2. Sta┼ée elementy wiadomo┼Ťci
  3. Rozmowy telefoniczne

 

MODUŁ V. ZACHOWANIE PRZY STOLE

  1. Co i jak nale┼╝y je┼Ť─ç?
  2. „Trudne” s┼éowa w menu - jak je wymawia─ç, ┼╝eby nie by┼éo gafy
  3. „Mowa sztu─çców”
  4. Dobre nawyki w zachowaniu w restauracji:
    • trunki
    • wyka┼éaczki
    • napiwek
    • papierosy
    • small talks
    • zachowanie przy stole

 

MODUŁ VI. PODSUMOWANIE

  1. Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • wyk┼éad z wykorzystaniem prezentacji PP (20%)
  • analiza przypadku
  • gry zespo┼éowe i ─çwiczenia grupowe
  • dyskusje na forum
  • kwestionariusze
  • mini filmiki szkoleniowe