Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy o tym, jak dane mogą wspierać działania marketingowe, segmentację klientów, personalizację i automatyzację procesów marketingowych. Uczestnicy nauczą się zbierać i analizować dane z różnych źródeł, w tym z aplikacji mobilnych, które są jednym z najważniejszych źródeł danych o zachowaniach klientów. Poznają też narzędzia Martech, które pomagają automatyzować i optymalizować działania marketingowe w wielokanałowej strategii omnichannel.

Korzyści dla organizacji:

  • Lepsze zarządzanie kampaniami marketingowymi dzięki analizie danych
  • Optymalizacja kosztów marketingu dzięki automatyzacji procesów
  • Zwiększenie efektywności działań sprzedażowych poprzez segmentację i personalizację






Korzyści dla pracowników:

  • Zrozumienie roli danych w marketingu i umiejętność ich praktycznego zastosowania
  • Znajomość narzędzi marketing automation i ich wykorzystanie w codziennej pracy
  • Umiejętność segmentacji klientów i tworzenia spersonalizowanych kampanii marketingowych


Korzyści wspólne:

  • Skuteczniejsze działania marketingowe i sprzedażowe oparte na danych
  • Zintegrowanie kanałów komunikacyjnych w strategię omnichannel
  • Wzrost efektywności kampanii marketingowych i sprzedażowych

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia Automatyzacja marketingu i Data Driven Marketing w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.

 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►


 

MODUŁ I: WPROWADZENIE DO DATA DRIVEN MARKETINGU (1 GODZINA)
Data Driven Marketing opiera się na wykorzystywaniu danych z różnych źródeł do podejmowania lepiej dopasowanych i skuteczniejszych decyzji marketingowych.

  1. Rola danych w nowoczesnym marketingu
  2. Jakie dane są kluczowe w marketingu i skąd je pozyskiwać?

Przykład praktyczny: Aplikacje mobilne jako źródło danych o zachowaniach konsumentów

MODUŁ II: SEGMENTACJA KLIENTÓW I ANALIZA DANYCH (1,5 GODZINY)
Efektywna segmentacja klientów pozwala na precyzyjne targetowanie komunikatów, co znacząco zwiększa ich skuteczność i trafność.

  1. Jak efektywnie segmentować klientów na podstawie danych?
  2. Zrozumienie modeli segmentacji (np. RFM, CLV)


Ćwiczenie: Tworzenie segmentacji klientów na podstawie wybranych danych z aplikacji mobilnych

MODUŁ III: PERSONALIZACJA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ (1 GODZINA)
Personalizacja opiera się na dostosowywaniu przekazu marketingowego do indywidualnych preferencji klientów, co zwiększa zaangażowanie i lojalność.

  1. Jak dostosować komunikaty do różnych segmentów klientów?
  2. Rola personalizacji w zwiększaniu zaangażowania klientów


Case studies: Przykłady skutecznych kampanii personalizacyjnych

MODUŁ IV: AUTOMATYZACJA MARKETINGU – NARZĘDZIA MARTECH (1,5 GODZINY)
Narzędzia Martech pozwalają na automatyzację zadań marketingowych, co zwiększa efektywność działań i oszczędza czas.

  1. Przegląd narzędzi do automatyzacji marketingu (Salesmanago, HubSpot, ActiveCampaign, itd.)


Ćwiczenie: Wykorzystanie narzędzi martech do automatyzacji kampanii w praktyce.
Przykłady automatyzacji działań marketingowych w różnych kanałach.

MODUŁ V: OMNICHANNEL – BUDOWANIE SPÓJNEJ STRATEGII KOMUNIKACJI (1,5 GODZINY)
Omnichannel polega na integrowaniu różnych kanałów komunikacyjnych w celu dostarczenia spójnego i harmonijnego doświadczenia klienta.

  1. Co to jest omnichannel i dlaczego jest kluczowy dla efektywności działań marketingowych?
  2. Jak integrować różne kanały komunikacyjne, by zwiększać zaangażowanie klientów?


Ćwiczenie praktyczne: Projektowanie strategii omnichannel dla wybranej marki.

MODUŁ VI: ANALIZA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH (1 GODZINA)
Jak monitorować i mierzyć skuteczność kampanii marketingowych w różnych kanałach.

  1. Jak monitorować i mierzyć skuteczność kampanii marketingowych w różnych kanałach?


Case studies: Przykłady firm, które poprawiły swoje wskaźniki efektywności dzięki omnichannel.

MODUŁ VII: PODSUMOWANIE I WNIOSKI (30 MINUT)

  1. Omówienie kluczowych zagadnień szkolenia
  2. Sesja pytań i odpowiedzi

Podczas szkolenia zastosujemy następujące metody:

  • case study
  • warsztaty
  • burze mózgów
  • ćwiczenia indywidualne, grupowe
  • dyskusje
  • symulacje