Wielu z szefów, którym przyszło zarządzać nawet małymi zespołami nie zdaje sobie sprawy, że zarządzanie jest umiejętnością, czyli  można ją zmierzyć i rozwijać.

Gdy jesteśmy kompetentnym szefem, łatwiej nam jest rozumieć  podwładnych, intencje ich zachowań i  działania oraz motywować ich do bardziej efektywnej pracy. Możemy zrozumieć jak nasz styl kierowania ludźmi sprawdza się w konkretnych przypadkach i co zrobić, by nasz preferowany styl pracy z innymi był bardziej skuteczny.

Korzyści szkoleniowe dla uczestników:

Na szkoleniu uczestnicy nauczą się jak:

  • Motywować podległych pracowników
  • Diagnozować stopień rozwoju podległego zespołu i stosować adekwatne narzędzia zarządzania
  • Posługiwać się kontraktem psychologicznym w pracy z podwładnymi
  • Skutecznie prowadzić rozmowę oceniająca i motywującą
  • Diagnozować i rozwijać kompetencje komunikacyjne pracowników
  • Budować autorytet efektywnego managera

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Zarządzanie a przywództwo- istotne  różnice i wspólne elementy

  • Czym się rożni leader od managera
  • Czynniki osobowościowe w rozwoju kompetencji przywódczych
  • Droga do przywództwa- kluczowe kroki

2. Model Herseya -Blancharda – jak diagnozować podwładnych i cały zespół

  • Preferowany własny styl zarządzania
  • Elastyczność i efektywność w kierowaniu zespołem- diagnoza
  • Praca z podwładnymi ze zróżnicowanymi kompetencjami i motywacją- czego unikać i na co zwracać uwagę

3. Kluczowe działania dla budowy efektywnego zespołu

  • Kontrakt psychologiczny- podstawowe zasady-  jak umawiać się z ludźmi i konfrontować oczekiwania zawodowe i osobiste

4. Trudne sytuacje w pracy managera- diagnoza i działanie

  • Demotywowany pracownik
  • Konflikty w zespole
  •  Nadmierne oczekiwania płacowe
  •  Zmienna efektywność podległego zespołu
  • Rekrutacja i de-rekrutacja

5. Jak lepiej komunikować się z podwładnymi

  • Uwarunkowania temperamentu w relacjach zawodowych
  • Asertywność z relacjach zależności biznesowej

6. Motywacja podległego zespołu

  • Czynniki motywacji zewnętrznej i wewnętrznej pracowników
  • Elementy coachingu w rozwoju motywacji pracownika
  • Praktyczne narzędzia w relacjach szef- podwładny sprzyjające motywacji

 

 

Metody pracy zaplanowane na szkoleniu:

  • Praca indywidualna
  • Praca w parach i grupach
  • Dyskusja moderowana
  • ćwiczenia
  • testy