Kurs językowy może być realizowany na 2 poziomach w skali CEFR - B2/C1

Informacje na temat skali poziomów ►

Czas trwania kursu: 40 godzin zegarowych na każdym poziomie

Zajęcia odbywają się w grupach od 4 do 8 osób.

Prowadzący kursy - to doświadczeni lektorzy specjalizujący się w tematyce języka biznesu, współpracujący z nami na stałe. Szkolenie organizowane jest pod okiem doświadczonego metodyka, który zawsze jest do dyspozycji Klienta w zakresie wszelkiego rodzaju pomocy dydaktycznej.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Założenia i cele:

Celem kursu jest wykształcenie w możliwie jak najkrótszym czasie umiejętności komunikowania się w języku angielskim w typowych sytuacjach biznesowych występujących w turystyce.

Po ukończeniu kursu Słuchacz będzie znał:

  • zaawansowane zwroty i wyrażenia występujące w codziennej komunikacji biznesowej w zakresie organizacji turystyki,
  • zaawansowaną terminologię biurową wykorzystywaną w turystyce,
  • elementy budowania świadomości marki,
  • podstawy marketingu i reklamy w turystyce,
  • terminologię związaną z obsługą klienta w turystyce;

Słuchacz będzie potrafił:

  • prowadzić korespondencję biznesową w zakresie organizacji ruch turystycznego,
  • wygłaszać skuteczne prezentacje,
  • prowadzić rozmowy negocjacyjne, a także tzw. small talk,
  • umiejętnie wpływać na rozmówcę, przygotowywać oferty turystyczne,
  • przeprowadzać analizę SWOT w turystyce.

Sylabusy poszczególnych kursów będą uzupełniane o te elementy, które wynikną z analizy potrzeb przeprowadzonej przed rozpoczęciem kursu.

Założenia kursu na każdym z poziomów mogą być modyfikowane nieznacznie w zależności od indywidualnych potrzeb Klienta.

Szkolenie zaprojektowane zostało tak, aby materiał do nauki był wprowadzany poprzez wykorzystanie praktycznych umiejętności komunikacyjnych do wykorzystania w okołobiznesowych sytuacjach w biurach podróży, hotelarstwie i firmach zajmujących się turystyką.

 

 

Kurs obejmuje:

  • zajęcia językowe,
  • warsztaty,
  • ćwiczenia zespołowe.