Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest dostarczenie podstawowej wiedzy i praktycznych narzędzi niezbędnych do opracowania strategii szkoleniowej oraz do posługiwania się systemami zarządzania wiedzą w oparciu o technikę badania potrzeb z uwzględnieniem realnych możliwości urzędu.
Uczestnicy podczas szkolenia przeanalizują procesy związane z rozwojem zawodowym pracowników w urzędzie w celu dopasowania narzędzi rozwojowych do kompetencji pracowników.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:
- dyskusje
- studium przypadku
- ćwiczenia indywidualne i grupowe
- kwestionariusze i testy zachowań
- odgrywanie scenek/ról
- gry symulacyjne
- burze mózgów
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
- Wprowadzenie w tematykę zarządzania szkoleniami.
Szkolenia a strategia urzędu w tym utrzymanie i rozwój kompetencji personelu.
- Proces szkoleniowy – analizy jego poszczególnych etapów.
- Narzędzia do analizy potrzeb szkoleniowych personelu:
- kwestionariusz ankiety do analizy potrzeb szkoleniowych
- kwestionariusz wywiadu indywidualnego
- inne narzędzia związane z analizą potrzeb szkoleniowych.
- Działania przedszkoleniowe wspomagające proces uczenia się uczestników na sali szkoleniowej lub on-line.
- Ocena i ewaluacja szkoleń:
- ocena efektywności szkolenia
- model KirkPatrick’a w mierzeniu efektywności szkoleń
- wyzwania wiążące się z oceną efektywności szkoleń.
- Przygotowanie bazy filmów instruktażowych i innych narzędzi wspomagających proces uczenia się po szkoleniu
- Zbudowanie zespołu trenerów wewnętrznych.
- Podsumowanie szkolenia.
2023-11-22 (3 dni)
I dzień: 14:00-18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 9:00-16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
III dzień: 9:00-13:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel*** Logos
ul. Grunwaldzka 10
Zakopane
Szkolenie rozpoczyna się za 10 dni