Ludzie opracowali wiele reguł, które mogą nam pomóc. I tu uwaga: nie wszystkie zadziałają, nie wszystkie będą pasowały do specyfiki naszej pracy. Ale jedno jest pewne: albo zaczniemy coś robić, albo na zawsze pozostaniemy z przekonaniem, że w naszym przypadku nie zadziała nic. I – oczywiście – nie zadziała, bo tak postanowiliśmy. To szkolenie pokazuje, jak skutecznie organizować sobie pracę pamiętając, że zawsze będzie jej więcej niż być powinno. Dlatego dobrze zapisane zadania, określenie priorytetów, wyznaczanie celów, umiejętne budowanie relacji z innymi i wreszcie własne nastawienie na konsekwencję i działanie – to wszystko jest najlepszą drogą do wysokiej efektywności.  

 

 

 

 

Po szkoleniu Uczestnicy będą:

  • Znali kluczowe techniki planowania i realizacji i zadań
  • Wyznaczali cele i formułowali zadania tak, by były atrakcyjne i możliwe do zrealizowania
  • Radzili sobie w sytuacji natłoku zadań
  • Rozpoznawali złodziei czasu i wiedzieli, jak ich eliminować
  • Rozumieli rolę właściwego nastawienia w zarządzaniu sobą w czasie
  • Umieli rozmawiać o zakresie zadań w sytuacjach trudnych
  • Stosowali techniki asertywne w sposób, który wspiera relacje w pracy

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z zarządzania sobą w czasie z elementami asertywności w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. WSTĘP. KILKA WAŻNYCH ZAŁOŻEŃ

  • Ćwiczenie na rozgrzewkę „Multigra”  - turniej drużyn.
  • Organizacja pracy jest możliwa
  • Skumuluj pracę tak, by uwolnić niedostępny dotąd czas
  • Trzeba być efektywnym i tak być postrzeganym
  • Skuteczniej znaczy mądrzej, a nie ciężej
  • Jeśli uważasz, że w Twoim przypadku się nie uda, to się nie uda

MODUŁ II. TRZY KLUCZOWE NARZĘDZIA

  • Planowanie
  • Realizacja
  • Wpływ na innych

MODUŁ III. PLANOWANIE DNIA  - ĆWICZENIA

  • Ćwiczenie wprowadzające „40 zdań”
  • Są ludzie, którzy tylko planują. Co zrobić z pułapką szuflady pełnej planów dnia?  Schemat I-Beam – sesja planowania, etap kontroli, sesja podsumowująca.
  • Zasady planowania: zadania przewidywalne, wydarzenia prawdopodobne; budżet czasu, przerwy (teoria luzu), margines bezpieczeństwa.
  • Ćwiczenie grupowe - Sporządzanie wzoru planu dnia.
  • Czas Kluczowy – co to takiego?
  • Dlaczego po Czasie Kluczowym następuje zawsze Czas dla Innych?
  • Po co nam Czas Szans?
  • Ćwiczenie „Przyszedłeś rano do pracy” – weź sprawy w swoje ręce i zaplanuj swój dzień zgodnie z proponowaną listą zadań.    

MODUŁ IV. REALIZACJA. TECHNIKI PRODUKTYWNOŚCI.

  • Ćwiczenie List Gończy. Co przeszkadza w dobrej realizacji zadań? – ścigamy złodziei czasu. Praca w grupach, wspólna analiza, wnioski.
  • Czy wszystkich złodziei należy likwidować?  
  • Warunki produktywności: podział pracy na krótkie odcinki, reguła: najpierw zjedz tę żabę, przygotowanie narzędzi, porządek, komfort, strefa ciszy, reguła regularnych powrotów do zadań.
  • Prawo Parkinsona: Praca zajmuje dokładnie tyle czasu, ile się na nią poświęca.
  • Krzywa wydajności, krzywa zakłóceń – w poszukiwaniu najlepszego miejsca dla Czasu Kluczowego.

MODUŁ V.  USTALANIE PRIORYTETÓW

  • Zabawa grupowa „Pierwsza strona gazety” – ćwiczenie sprawdza, na ile konkurujące ze sobą grupy potrafią pilnować określonych priorytetów. Wspólna analiza, wnioski.
  • Ćwiartki Eisenhowera i co z nich wynika?
  • Reguła Pareto
  • Znaczenie ćwiartki B dla sukcesu osobistego i całych organizacji.
  • Inne metody ustalania priorytetów. Technika ABC i Pomocne Pytania.

MODUŁ VI. PRACA Z ZADANIAMI I CELAMI

  • Zadania a cele – na czym polega różnica?
  • Metoda SMART
  • Ćwiczenie: przekazywanie obowiązków zgodnie z metodą SMART
  • Do czego nam umiejętność formułowania celów?
  • Pięć cech DSC – Dobrze Sformułowanego Celu
  • Studium przypadku „Wykrywacz braków” - dlaczego te cele zostały określone nieprawidłowo?
  • Ćwiczenie – „Action plan”: Uczestnicy określają cel w związku z zarządzaniem swoim czasem w pracy. Ćwiczenie na forum i praca w grupach 3-osobowych. Analiza, wnioski

MODUL VII. BUDOWANIE POSTAWY PROAKTYWNEJ W ZWIĄZKU Z WYZNACZANIEM CELÓW

  • Zamiana problemu na cel – ćwiczenie „Dwa krzesła, dwa punkty widzenia” – praca w grupach 3-osobowych
  • Koło Troski, Koło Wpływu Covey’a

MODUŁ VIII. WPŁYW NA INNYCH

  • Diagnoza trudnych sytuacji: w jaki sposób inni decydują o tym, że nie zawsze udaje mi się wykonać to, co by należało? – praca w grupach. Wspólna analiza, wnioski.
  • Typy zachowań: agresja, uległość, manipulacja, asertywność
  • Mapa asertywności - praca indywidualna - określamy obszary do pracy.
  • Techniki asertywne, przydatne w procesie organizacji czasu pracy (asertywna odmowa, asertywne wyznaczanie granic, zdarta płyta, zgoda częściowa i in.)
  • Ćwiczenia – pisanie scenariuszy z wykorzystaniem powyższych technik.

MODUŁ IX. ĆWICZENIA UTRWALAJĄCE I PODSUMOWUJĄCE

  • Ankieta – problem – czy to Twój problem – jak sobie z nim poradzić?
  • Ankieta – wykorzystanie czasu – autoocena

MODUŁ X. ZAKOŃCZENIE

  • Ćwiczenie „Kontrakt” – określamy te techniki lub metody, które zamierzamy po tym szkoleniu wdrożyć w życie w trybie natychmiastowym oraz te, które można wdrażać stopniowo.
  • Praca indywidualna
  • Praca warsztatowa w grupach dwu- i trzyosobowych
  • Dyskusje moderowane
  • Gry i zabawy grupowe
  • Testy
  • Studia przypadków