Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do Dyrektorów, Kierowników i Mened┼╝erów, których zadaniem jest efektywne zarz─ůdzanie pracownikami w procesie zmian organizacyjnych i rynkowych.

 

Cele szkolenia:
Nabycie i utrwalenie wiedzy, oraz umiej─Ötno┼Ťci przeprowadzania podleg┼éych pracowników przez zmiany zarówno rynkowe (co ma obecnie miejsce w zwi─ůzku z pandemi─ů) jak i zmiany organizacyjno-biznesowe cz─Östo b─Öd─ůce nast─Öpstwem wspomnianych zmian rynkowych.
Cele narz─Ödziowe:

  • Poznanie mechanizmów zachowa┼ä ludzi w obliczu zmiany
  • Poznanie mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania zmiany jako szansy na rozwój
  • Przeciwdzia┼éanie zagro┼╝eniom wynikaj─ůcym ze zmiany
  • Wypracowanie najbardziej efektywnych zachowa┼ä szefa w zarz─ůdzaniu zmian─ů

 

Korzy┼Ťci dla Uczestników szkolenia:

Po warsztacie uczestnicy b─Öd─ů wiedzie─ç:

  • Jakie s─ů powody zachowa┼ä i jakie mechanizmy rz─ůdz─ů zachowaniem ludzi w procesie zmiany?
  • Jak wykorzysta─ç zmian─Ö do rozwoju swojego i pracowników?
  • Jakie zagro┼╝enia niesie ze sob─ů zmiana i jak ich unika─ç?
  • Jak wp┼éywa─ç na popraw─Ö komunikacji w zespole?
  • Co jest wa┼╝ne dla efektywno┼Ťci wspó┼épracy i komunikacji?
  • Jak unika─ç zagro┼╝e┼ä zwi─ůzanych z zaburzeniami komunikacji w procesie zarz─ůdzania?
     

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Zaj─Öcia odbywaj─ů si─Ö w formie warsztatu opartego na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez:
pracę w zespołach

  • gry symulacyjne/ ─çwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przyk┼éadach
  • testy rozwojowo - szkoleniowe
  • wnioski, podsumowania i dyskusje na forum grupy
  • dzielenie si─Ö najlepszymi praktykami i sprawdzonymi technikami

Szkolenie mo┼╝e by─ç przeprowadzone w wersji on-line. Zapytania o szczegó┼éy prosimy kierowa─ç do Opiekuna Szkolenia.


Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 z┼é, za trzy: 400 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w ka┼╝dym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁ I
ZMIANA Z PUNKTU WIDZENIA LIDERA I PRACOWNIKA

  1. Zmiana jako proces
  • Analiza emocji
  • Mechanizm procesu zmiany
  • Model trzech kroków we wdra┼╝aniu zmiany
  • Powody wprowadzania zmian w organizacji
  • 4 fazy reakcji na zmian─Ö
  • Ró┼╝nice mi─Ödzy zmian─ů planowan─ů a ,,wymuszon─ů’’
  1. Etapy procesu planowania zmiany, czyli 8 kroków skutecznego wprowadzania zmiany
  • Przygotowanie terenu

I.    Wywo┼éanie poczucia niezw┼éoczno┼Ťci dzia┼éa┼ä
II.    Stworzenie zespo┼éu kieruj─ůcego.

  • Podj─Öcie decyzji co robi─ç

III.    Opracowanie wizji i strategii zmian

 

  • Zapocz─ůtkowanie dzia┼éa┼ä

IV.    Przekazanie wizji i zdobycie poparcia
V.    Zmobilizowanie wszystkich do dzia┼éania (zmiana jako rozwój w┼éasny i ca┼éego zespo┼éu)
VI.    Doprowadzenie do krótkookresowych sukcesów
VII.    Ci─ůg┼ée inicjowanie kolejnych zmian, dopóki wizja nie przerodzi si─Ö w rzeczywisto┼Ť─ç

 

  • Utrwalanie wyników

VIII.    Zasady funkcjonowania w nowych uwarunkowaniach.

  1. Rola menad┼╝era w skutecznym wprowadzaniu zmiany
  • Najbardziej efektywne zachowania szefa/lidera w procesie zmiany
  • Mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania wprowadzanej zmiany jako szansy na rozwój
  • Metody wsparcia i zaanga┼╝owania pracowników we wprowadzaniu zmiany w organizacji/zespole
  • Potencjalne zagro┼╝enia zwi─ůzane z wprowadzaniem zmiany
  • Narz─Ödzia i metody przeciwdzia┼éania zagro┼╝eniom
  • Dzia┼éania w ┼éagodzeniu skutków zagro┼╝e┼ä
  1. Rola komunikacji we wdra┼╝aniu zmian organizacyjnych
  • Komunikowanie zmiany na forum organizacji, dzia┼éu, pojedynczego pracownika
  • Budowanie zaufania i wsparcie pracowników
  1. Najcz─Ö┼Ťciej pope┼éniane b┼é─Ödy w zarz─ůdzaniu zmian─ů
  • zdefiniowanie pope┼énionych b┼é─Ödów we wprowadzeniu zmiany w opisanych przypadkach okre┼Ťlenie po┼╝─ůdanych zachowa┼ä
  • okre┼Ťlenie najbardziej po┼╝─ůdanych zachowa┼ä, które pozwoli┼éyby unikn─ů─ç pope┼énionych b┼é─Ödów
  • zaproponowanie dzia┼éa┼ä na przysz┼éo┼Ť─ç w celu zminimalizowania negatywnych skutków pope┼énionych b┼é─Ödów

MODUŁ II
JESTEM ┼ÜWIADOMY SWOICH MOCNYCH STRON I POTRZEB OSOBOWO┼ÜCIOWYCH MOICH PRACOWNIKÓW W PROCESIE ZMIANY

  1. Analiza mocnych stron i obszarów do rozwoju w ramach potencja┼éu zarz─ůdzania zmian─ů
  • ankieta sprawdzaj─ůca profil osobowo┼Ťci
  • ,,Dwie role’’ – gra warsztatowa
  • mocne strony – obszary na których uczestnik warsztatu mo┼╝e budowa─ç
  • „pi─Öty Achillesowe” - obszary do niwelowania lub do dalszego rozwoju
  1.  Efektywna komunikacja z pracownikiem w procesie zmiany
  • narz─Ödziowy profil osobowo┼Ťci Kierownika i Pracownika
  • na co zwraca─ç uwag─Ö, ┼╝eby rozpozna─ç typ profilu?
    • podczas spotkania bezpo┼Ťredniego
    • podczas rozmowy telefonicznej
  1. Techniki efektywnej komunikacji z pracownikiem oparte o indywidualn─ů, narz─Ödziow─ů specyfik─Ö typu rozmówcy w procesie:
  • budowania efektywnej relacji Kierownik – Pracownik
  • coachingu
  • delegowania
  • informowania
  • motywowania
  • przekonywania
  • argumentowania
  • reagowania na konflikt
  • zapobiegania konfliktom
  • wyznaczania i egzekwowania
  • przeprowadzania przez zmian─Ö
  • wspó┼épracy z pracownikami, jak równie┼╝ mi─Ödzy dzia┼éami


MODUŁ III
IMPLEMENTACJA SZKOLENIA W CODZIENNEJ PRACY

  1. Podsumowanie szkolenia – przysz┼ée dzia┼éania
  • Syntetyczne podsumowanie tre┼Ťci szkolenia
  • Opracowanie indywidualnego planu wzmocnienia efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä zarz─ůdczych
  • Prezentacja indywidualnych planów wdro┼╝eniowych
Termin

2020-09-14 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Krak├│w

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 34 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Zarz─ůdzanie pracownikami w procesie zmian organizacyjnych i rynkowych
2020-09-14 - 2020-09-15
ul. Straszewskiego 17, Krak├│w

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Pod┼é─ůcze 31, 30-218 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane