Jesteś Influencerem, który chce znać swoje prawa? Zastanawiałeś się, dlaczego UOKiK nakłada kary na osoby działające aktywnie na social mediach? A może jesteś przedsiębiorcą, który współpracuje z Influencerami i chciałby wiedzieć, jak to zrobić zgodnie z literą prawa oraz na jakie elementy przy zawieraniu umowy należy zwrócić uwagę?
Przygotowaliśmy praktyczny kurs, po którego zakończeniu każdy z uczestników będzie wiedział, jak funkcjonować w social mediach, na co należy zwrócić uwagę, jak powinna wyglądać "idealna umowa" pomiędzy dwoma stronami, a także jakich zasad należy przestrzegać, publikując treści na portalach czy korzystając z zewnętrznych aplikacji.
Szkolenie polecamy dla
Jeżeli jesteś Influencerem, czy przedsiębiorcą, który chce współpracować z Influencerem to jest to kurs idealny dla Ciebie. Dedykowany również dla twórców na portalach typi Instagram, Facebook, TikToku, czy YouTube.
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. UMOWA Z INFLUENCEREM
- Jak powinna wyglądać wzorcowa umowa z Influencerem?
- Czy za każdym razem należy ją podpisywać?
- Na jakie kwestie należy zwracać uwagę konstruując/czytając takie umowy?
- Co w momencie, gdy nie mamy podpisanej żadnej umowy lub nie uda się wypełnić jej postanowień?
Omówimy, od strony praktycznej, umowy z Influencerami z punktu widzenia Influencera oraz przedsiębiorcy. Wskarzemy jakie zapisy są korzystne dla obu stron, na co zwracać uwagę oraz co powinna zawierać w sobie taka umowa.
MODUŁ II. PRAWA AUTORSKIE
- Czy istnieje obowiązek przeniesienia praw autorskich?
- Czy mogę posługiwać się grafikami znalezionymi w Internecie lub ze stocka?
Omówimy kwestie związane z tym, kiedy powstają prawa autorskie, komu przysługują, czy należy je przenieść na inny podmiot, czy może lepiej udzielić licencji? Dodatkowo skupimy się na tematyce związanej z grafikami, co można wykorzystywać, a co nie i przede wszystkim na co zwracać uwagę, aby nie naruszyć praw innych podmiotów.
MODUŁ III. WIZERUNEK
- Czy może ktoś się posługiwać naszym wizerunkiem?
- Czy potrzebna jest na to za każdym razem odrębna zgoda?
- Czy przedsiębiorca z którym współpracuje Influencer może zamieścić u siebie na stronie jego wizerunek? A jeżeli wyrazimy taką zgodę, to w jakiej formie powinno się to odbyć?
W tym module skupimy się na kwestiach związanych z wizerunkiem Influencera i jego wykorzystaniem przez przedsiębiorcę, a także praktycznych kwestiach dotyczących tego czym w ogóle jest wizerunek i czy może nim być np. głos? Co w momencie, gdy zakryjemy komuś oczy, ale nadal możemy rozpoznać tą osobę?
MODUŁ IV. OZNACZANIE WSPÓŁPRAC Z INFLUENCERAMI
- Czy za każdym razem istnieje obowiązek oznaczenia współpracy z Influencerem?
- W jaki sposób należy to zrobić? Co o tym mówią przepisy prawa i co zrobić, by we właściwy sposób oznaczyć taką współpracę?
- Czy Influencer może dostać karę finansową za brak oznaczenia, czy niewłaściwe oznaczenie?
Omówimy w sposób wyczerpujący kwestię współprac z Influencerami i obowiązków jakie są nałożone na osoby, które podejmują współpracę z danym przedsiębiorcą. Zostaną również poruszone praktyczne kwestie, czyli np. na co każdy Influencer powinien zwracać uwagę przy tworzeniu postów sponsorowanych. Poruszona zostanie również tematyka reklam ukrytych i co należy zrobić, aby nie naruszyć przepisów prawa.
MODUŁ V. LOGOTYPY
- Czy Influencer może posługiwać się logotypem innej marki?
- Czy konieczna jest na to osobna zgoda?
- Czy istnieje konieczność rejestracji logotypów lub nazw kont social mediów lub pseudonimów jako znaków towarowych?
- Co w momencie, gdy Influencer chce stworzyć własną markę lub sklep internetowy?
Skupimy się na praktycznym ujęciu znaków towarowych w działalności prowadzonej przez Influencera. Przy pomocy case studies omówimy najczęściej spotykane przypadki naruszeń oraz ryzyko związane z nieznajomości przepisów dotyczących znaków towarowych.
MODUŁ VI. REPOSTOWANIE, SHAREOWANIE ORAZ WSZELKIE POSTACI UDOSTĘPNIANIA ZDJĘĆ NA SOCIAL MEDIACH
- Które z form udostępniani zdjęć są legalne, a które niedopuszczalne?
Omówienie praktyczne wszystkich postaci udostępniania materiałów na social mediach z prawnego punktu widzenia.
2022-08-29 (2 dni)
I dzień: 10:00-17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Centrum szkoleniowa WSPÓLNA
ul. Wspólna 56
Warszawa
Szkolenie rozpoczyna się za 577 dni