„Nie ważne, co powiesz – ważne, co usłyszą.
Nie ważne, co pokażesz – ważne, co zobaczą”
Każda prezentacja, wystąpienie jest swego rodzaju sprzedażą: idei, pomysłu, konieczności postępowania w określony sposób, prezentera etc. Co zatem zrobić, aby od pierwszych sekund wystąpienia pozyskać sympatię i zaufanie publiczności, aby chciała nas słuchać i akceptowała to, co chcemy przekazać …?
W kilku krokach zdobędziesz odpowiedzi, narzędzia, rozwiązania.
W programie:
- Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
- 3 zasady wywierania wpływu podczas prezentacji
- Metody budowania zaufania i autorytetu
- Sprawdzone sposoby radzenia z tremą
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Wypełnij dane poniżej.
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
I. W jakich sytuacjach występujemy publicznie
II. Autoprezentacja w wystąpieniach publicznych – czyli jak zrobić dobre „pierwsze wrażenie” bo … drugiego nie będzie
III. Struktura diamentu – czyli elementy profesjonalnej prezentacji
IV. 3 fundamentalne prawdy wywierania wpływu podczas wystąpień publicznych
- Prawda nr 1 - „Słowa mówione są dokładnym przeciwieństwem słów pisanych”
- Kanały przekazu informacji mówionych
- Jakie elementy komunikacji wpływają najbardziej na wiarygodność przekazu mówcy
- Prawda nr 2 „Muszą ci uwierzyć, żeby cię usłyszeć”
- Elementy wiarygodności mówcy
- Prawda nr 3 „Wiarygodność jest oceniana podświadomie”
- „Źródła” wiarygodności
- Mózg pierwotny – centralny ośrodek ludzkich emocji
- Jak zaprzyjaźnić się z mózgiem pierwotnym
- wygląd, ubiór, fryzura mówcy – mają znaczenie
- siła kontaktu wzrokowego
- postawa wiarygodnego mówcy (tzw. ruch sceniczny)
- opowiadanie historii i inne sposoby na niezanudzanie publiczności i utrzymanie jej uwagi
- energia i entuzjazm
- opanowanie parajęzyka czyli – jak zarządzać swoim tonem i tembrem głosu podczas wystąpień
V. Kilka sprawdzonych sposobów na tremę podczas wystąpień
Szkolenie rozpoczyna się za 11 dni
HARMONOGRAM WEBINARU:
- 10:45 - 11:00 - próba logowania
- 11:00 - 12:30 - WEBINAR
Webinar składa się z 1,5-godzinnej sesji.
Rejestracja
, On-line