Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności stosowania technik sprzedaży i budowania długofalowych relacji z Klientami. Podczas szkolenia trener zaprezentuje techniki, metody i najlepsze case study z bogatego doświadczenia zawodowego. Po dwóch dniach szkolenia uczestnicy będą posiadali kompetencje niezbędne do właściwego przygotowania się, poprowadzenia i zamknięcia procesów sprzedaży.


Korzyści dla Uczestników:

  1. Uczestnik zrozumie wagę i znaczenie dla procesu sprzedaży odpowiedniej diagnozy Klienta, poznania jego potrzeb i możliwości zakupowych
  2. Uczestnik doświadczy skuteczności budowania trwałych relacji z Klientami
  3. Uczestnik pozna możliwości i różnorodność technik w komunikacji interpersonalnej z Klientem oraz pozna sposoby skutecznego ich wykorzystania
  4. Uczestnik uświadomi sobie osobiste predyspozycje, mocne strony i zakresy niezbędne do poprawy, aby nieustannie podnosić skuteczność sprzedaży i efektywność własnych działań


Szkolenie polecamy dla:

Warsztaty dedykowane są menadżerom, kierownikom i siło sprzedaży, dla których ważnym czynnikiem osiągnięcia efektywności w sprzedaży jest m.in. budowanie długofalowych relacji z Klientami.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • praca z wykorzystaniem kamery video
  • praca indywidualna
  • praca w grupach
  • scenki sprzedażowe
  • test kompetencyjny
  • ćwiczenia
  • liczne case study

Informacje o rabatach i promocjach:

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Poznaniu gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. OTWARCIE TRENINGU

  1. Powitanie, przedstawienie się, ramowy program szkolenia
  2. Moje cele na to szkolenie
  3. Icebreaker- nawiązanie relacji sprzyjającej treningowi
  4. Czynniki decydujące o efektywności działań sprzedażowych handlowca
  5. Praca z wizją efektu i celu
  6. Przekonanie o własnej skuteczności
  7. Pozytywne myślenie
  8. Identyfikacja z powierzoną rolą i zadaniami

 

MODUŁ II. PRZESZKODY NA DRODZE DO EFEKTYWNEJ PRACY HANDLOWCA

  1. Rutyny
  2. Przekonania ograniczające
  3. Schemat i brak elastyczności
  4. Organizacja pracy

 

MODUŁ III. ROLA I ZADANIA HANDLOWCA

  1. Sprzedaż doradcza
  2. Sprzedaż strukturalna /szerokość asortymentu/
  3. Sprzedaż z półką
  4. Sprzedaż ekonomiczna

 

MODUŁ IV. W JAKI SPOSÓB OTWARCIE KONTAKTU RZUTUJE NA CAŁOŚĆ WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM?

  1. Jaki wpływ na długofalową współpracę z klientem ma rodzaj nawiązanej relacji?
  2. Współpraca w oparciu o relacje osobiste (wymiar emocjonalny)
  3. Współpraca w oparciu o realizację celu klienta (wymiar biznesowy)
  4. Szanse i zagrożenia budowania współpracy z większym naciskiem na relacje lub biznes
  5. Pierwsze wrażenie i jego konsekwencje
  6. Wzmacnianie siły handlowej w pierwszej fazie kontaktu - co ma wpływ na moją siłę i w jaki sposób mogę ją wzmacniać?
  7. Haki na uwagę, czylijak zaintrygować klienta w pierwszej fazie kontaktu?

 

MODUŁ V. TECHNOLOGIA SKUTECZNEGO BADANIA POTRZEB - SERCEM SPRZEDAŻY I SIŁY NEGOCJACYJNEJ

  1. Zbieraj informacje, kontroluj rozmowę, pamiętaj o celu, który sobie postawiłeś i o celach szczegółowych na każdym z etapów kontaktu z klientem
  2. Nie sprzedawaj - pytaj! Postawa „badawcza” – czym jest i jak ją budować?
  3. Funkcjonalny podział pytań- jak z nich korzystać w procesie docierania do informacji o potrzebach klienta?
  4. Lista pytań z realności uczestników
  5. Okazywanie szacunku klientowi i porządkowanie informacji - podsumowania i parafrazy
  6. Rola aktywnego  słuchania w procesie badania potrzeb klienta

 

MODUŁ VI. PRZEDSTAWIANIE ROZWIĄZAŃ

  1. Eksperyment dający podstawę do zrozumienia wagi języka korzyści w komunikacji z klientem
  2. Język korzyści - prezentowanie rozwiązań z uwzględnieniem zysków  klienta
  3. Praca nad katalogiem korzyści z poszczególnych produktów/rozwiązań
  4. „Formuły wiążące” potrzeby klienta z ofertą firmy - jak stosować skuteczną argumentację i wywierać wpływ na klienta w procesie sprzedaży rozwiązań?
  5. Prezentacja perswazyjna  4P - zapoznanie z metodą i prezentacje uczestników

 

MODUŁ VII. WYWIERANIE WPŁYWU W SPRZEDAŻY

  1. Wywieranie wpływu i jego rola w sprzedaży
  2. Co jest wywieraniem wpływu, a co manipulacją?
  3. Język Perswazji oraz schemat oddziaływań perswazyjnych
  4. Ćwiczenia praktyczne w „wywieraniu wpływu” - szukanie możliwości zastosowanie reguł wywierania wpływu w realności biznesowej uczestników

 

MODUŁ VIII. NEUTRALIZOWANIE OBIEKCJI KLIENTA I SPOSOBY REAGOWANIA W SYTUACJACH TRUDNYCH

  1. Ranking sytuacji trudnych (obiekcji i zastrzeżeń płynących od rzeczywistych klientów)
  2. Style reagowania w sytuacjach trudnych - diagnoza własnych preferencji i możliwe drogi rozwoju
  3. Korzystne ścieżki reagowania w pracy z trudnym klientem
  4. Opracowanie scenariuszy przebiegu rozmów w sytuacjach trudnych podanych przez uczestników
  5. Radzenie sobie z obiekcjami

 

MODUŁ IX. FINALIZOWANIE SPRZEDAŻY

  1. Umiejętność adekwatnego reagowania na sygnały zakupu wysyłane przez klienta
  2. Katalog sposobów zamykania sprzedaży w odniesieniu do realiów uczestników

 

MODUŁ X. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

  1. Podsumowanie szkolenia
  2. Indywidualny plan rozwojowy : jakie informacje były dla mnie wyjątkowo cenne?Co wprowadzę do codziennej pracy? W czym czuję się mocny, a co identyfikuję jako własny obszar rozwojowy?
  3. Ankiety ewaluacyjne
  4. Rozdanie materiałów i certyfikatów
Termin

2020-07-06 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Ogrodowa 12 – Conference Center
ul. Ogrodowa 12
Poznań

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane