Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności stosowania technik sprzedaży i budowania długofalowych relacji z Klientami. Podczas szkolenia trener zaprezentuje techniki, metody i najlepsze case study z bogatego doświadczenia zawodowego. Po dwóch dniach szkolenia uczestnicy będą posiadali kompetencje niezbędne do właściwego przygotowania się, poprowadzenia i zamknięcia procesów sprzedaży.
Korzyści dla Uczestników:
- Uczestnik zrozumie wagę i znaczenie dla procesu sprzedaży odpowiedniej diagnozy Klienta, poznania jego potrzeb i możliwości zakupowych
- Uczestnik doświadczy skuteczności budowania trwałych relacji z Klientami
- Uczestnik pozna możliwości i różnorodność technik w komunikacji interpersonalnej z Klientem oraz pozna sposoby skutecznego ich wykorzystania
- Uczestnik uświadomi sobie osobiste predyspozycje, mocne strony i zakresy niezbędne do poprawy, aby nieustannie podnosić skuteczność sprzedaży i efektywność własnych działań
Szkolenie polecamy dla:
Warsztaty dedykowane są menadżerom, kierownikom i siło sprzedaży, dla których ważnym czynnikiem osiągnięcia efektywności w sprzedaży jest m.in. budowanie długofalowych relacji z Klientami.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
- praca z wykorzystaniem kamery video
- praca indywidualna
- praca w grupach
- scenki sprzedażowe
- test kompetencyjny
- ćwiczenia
- liczne case study
Informacje o rabatach i promocjach:
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
- Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Poznaniu gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. OTWARCIE TRENINGU
- Powitanie, przedstawienie się, ramowy program szkolenia
- Moje cele na to szkolenie
- Icebreaker- nawiązanie relacji sprzyjającej treningowi
- Czynniki decydujące o efektywności działań sprzedażowych handlowca
- Praca z wizją efektu i celu
- Przekonanie o własnej skuteczności
- Pozytywne myślenie
- Identyfikacja z powierzoną rolą i zadaniami
MODUŁ II. PRZESZKODY NA DRODZE DO EFEKTYWNEJ PRACY HANDLOWCA
- Rutyny
- Przekonania ograniczające
- Schemat i brak elastyczności
- Organizacja pracy
MODUŁ III. ROLA I ZADANIA HANDLOWCA
- Sprzedaż doradcza
- Sprzedaż strukturalna /szerokość asortymentu/
- Sprzedaż z półką
- Sprzedaż ekonomiczna
MODUŁ IV. W JAKI SPOSÓB OTWARCIE KONTAKTU RZUTUJE NA CAŁOŚĆ WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM?
- Jaki wpływ na długofalową współpracę z klientem ma rodzaj nawiązanej relacji?
- Współpraca w oparciu o relacje osobiste (wymiar emocjonalny)
- Współpraca w oparciu o realizację celu klienta (wymiar biznesowy)
- Szanse i zagrożenia budowania współpracy z większym naciskiem na relacje lub biznes
- Pierwsze wrażenie i jego konsekwencje
- Wzmacnianie siły handlowej w pierwszej fazie kontaktu - co ma wpływ na moją siłę i w jaki sposób mogę ją wzmacniać?
- Haki na uwagę, czylijak zaintrygować klienta w pierwszej fazie kontaktu?
MODUŁ V. TECHNOLOGIA SKUTECZNEGO BADANIA POTRZEB - SERCEM SPRZEDAŻY I SIŁY NEGOCJACYJNEJ
- Zbieraj informacje, kontroluj rozmowę, pamiętaj o celu, który sobie postawiłeś i o celach szczegółowych na każdym z etapów kontaktu z klientem
- Nie sprzedawaj - pytaj! Postawa „badawcza” – czym jest i jak ją budować?
- Funkcjonalny podział pytań- jak z nich korzystać w procesie docierania do informacji o potrzebach klienta?
- Lista pytań z realności uczestników
- Okazywanie szacunku klientowi i porządkowanie informacji - podsumowania i parafrazy
- Rola aktywnego słuchania w procesie badania potrzeb klienta
MODUŁ VI. PRZEDSTAWIANIE ROZWIĄZAŃ
- Eksperyment dający podstawę do zrozumienia wagi języka korzyści w komunikacji z klientem
- Język korzyści - prezentowanie rozwiązań z uwzględnieniem zysków klienta
- Praca nad katalogiem korzyści z poszczególnych produktów/rozwiązań
- „Formuły wiążące” potrzeby klienta z ofertą firmy - jak stosować skuteczną argumentację i wywierać wpływ na klienta w procesie sprzedaży rozwiązań?
- Prezentacja perswazyjna 4P - zapoznanie z metodą i prezentacje uczestników
MODUŁ VII. WYWIERANIE WPŁYWU W SPRZEDAŻY
- Wywieranie wpływu i jego rola w sprzedaży
- Co jest wywieraniem wpływu, a co manipulacją?
- Język Perswazji oraz schemat oddziaływań perswazyjnych
- Ćwiczenia praktyczne w „wywieraniu wpływu” - szukanie możliwości zastosowanie reguł wywierania wpływu w realności biznesowej uczestników
MODUŁ VIII. NEUTRALIZOWANIE OBIEKCJI KLIENTA I SPOSOBY REAGOWANIA W SYTUACJACH TRUDNYCH
- Ranking sytuacji trudnych (obiekcji i zastrzeżeń płynących od rzeczywistych klientów)
- Style reagowania w sytuacjach trudnych - diagnoza własnych preferencji i możliwe drogi rozwoju
- Korzystne ścieżki reagowania w pracy z trudnym klientem
- Opracowanie scenariuszy przebiegu rozmów w sytuacjach trudnych podanych przez uczestników
- Radzenie sobie z obiekcjami
MODUŁ IX. FINALIZOWANIE SPRZEDAŻY
- Umiejętność adekwatnego reagowania na sygnały zakupu wysyłane przez klienta
- Katalog sposobów zamykania sprzedaży w odniesieniu do realiów uczestników
MODUŁ X. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA
- Podsumowanie szkolenia
- Indywidualny plan rozwojowy : jakie informacje były dla mnie wyjątkowo cenne?Co wprowadzę do codziennej pracy? W czym czuję się mocny, a co identyfikuję jako własny obszar rozwojowy?
- Ankiety ewaluacyjne
- Rozdanie materiałów i certyfikatów
2020-07-06 (2 dni)
I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Ogrodowa 12 – Conference Center
ul. Ogrodowa 12
Poznań
Szkolenie rozpoczyna się za 1383 dni