Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności stosowania technik sprzedaży i budowania długofalowych relacji z Klientami. Podczas szkolenia trener zaprezentuje techniki, metody i najlepsze case study z bogatego doświadczenia zawodowego. Po dwóch dniach szkolenia uczestnicy będą posiadali kompetencje niezbędne do właściwego przygotowania się, poprowadzenia i zamknięcia procesów sprzedaży.


Korzyści dla Uczestników

1.Uczestnik zrozumie wagę i znaczenie dla procesu sprzedaży odpowiedniej diagnozy Klienta, poznania jego potrzeb i możliwości zakupowych

2. Uczestnik doświadczy skuteczności budowania trwałych relacji z Klientami

3. Uczestnik pozna możliwości i różnorodność technik w komunikacji interpersonalnej z Klientem oraz pozna sposoby skutecznego ich wykorzystania

4. Uczestnik uświadomi sobie osobiste predyspozycje, mocne strony i zakresy niezbędne do poprawy, aby nieustannie podnosić skuteczność sprzedaży
i efektywność własnych działań


Szkolenie polecamy dla:

Warsztaty dedykowane są menadżerom, kierownikom i siło sprzedaży, dla których ważnym czynnikiem osiągnięcia efektywności w sprzedaży jest m.in. budowanie długofalowych relacji z Klientami.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • Praca z wykorzystaniem kamery video

  • Praca indywidualna

  • Praca w grupach

  • Scenki sprzedażowe

  • Test kompetencyjny

  • Ćwiczenia

  • Liczne case study

1. Otwarcie treningu

Powitanie, przedstawienie się, ramowy program szkolenia

Moje cele na to szkolenie

Icebreaker- nawiązanie relacji sprzyjającej treningowi

Czynniki decydujące o efektywności działań sprzedażowych handlowca

Praca z wizją efektu i celu

Przekonanie o własnej skuteczności

Pozytywne myślenie

Identyfikacja z powierzoną rolą i zadaniami

 

2. Przeszkody na drodze do efektywnej pracy handlowca

Rutyny

Przekonania ograniczające

Schemat i brak elastyczności

Organizacja pracy

 

3. Rola i zadania handlowca

Sprzedaż doradcza

Sprzedaż strukturalna / szerokość asortymentu /

Sprzedaż z półką

Sprzedaż ekonomiczna

 

4. W jaki sposób otwarcie kontaktu rzutuje na całość współpracy z klientem?

Jaki wpływ na długofalową współpracę z klientem ma rodzaj nawiązanej relacji?

Współpraca w oparciu o relacje osobiste (wymiar emocjonalny)

Współpraca w oparciu o realizację celu klienta (wymiar biznesowy)

Szanse i zagrożenia budowania współpracy z większym naciskiem na relacje lub biznes

Pierwsze wrażenie i jego konsekwencje

Wzmacnianie siły handlowej w pierwszej fazie kontaktu – co ma wpływ na moją siłę i w jaki sposób mogę ją wzmacniać?

Haki na uwagę, czylijak zaintrygować klienta w pierwszej fazie kontaktu?

 

5. Technologia skutecznego badania potrzeb - sercem sprzedaży i siły negocjacyjnej

Zbieraj informacje, kontroluj rozmowę, pamiętaj o celu, który sobie postawiłeś i o celach szczegółowych na każdym z etapów kontaktu z klientem

Nie sprzedawaj - pytaj! Postawa „badawcza” – czym jest i jak ją budować?

Funkcjonalny podział pytań- jak z nich korzystać w procesie docierania do informacji o potrzebach klienta?

Lista pytań z realności uczestników

Okazywanie szacunku klientowi i porządkowanie informacji - podsumowania i parafrazy

Rola aktywnego  słuchania w procesie badania potrzeb klienta

 

6. Przedstawianie rozwiązań

Eksperyment dający podstawę do zrozumienia wagi języka korzyści w komunikacji z klientem

Język korzyści - prezentowanie rozwiązań z uwzględnieniem zysków  klienta

Praca nad katalogiem korzyści z poszczególnych produktów/rozwiązań

„Formuły wiążące” potrzeby klienta z ofertą firmy - jak stosować skuteczną argumentację i wywierać wpływ na klienta w procesie sprzedaży rozwiązań?

Prezentacja perswazyjna  4P - zapoznanie z metodą i prezentacje uczestników,

 

7. Wywieranie wpływu w sprzedaży

Wywieranie wpływu i jego rola w sprzedaży

Co jest wywieraniem wpływu, a co manipulacją?

Język Perswazji oraz schemat oddziaływań perswazyjnych

Ćwiczenia praktyczne w „wywieraniu wpływu” – szukanie możliwości zastosowanie reguł wywierania wpływu w realności biznesowej uczestników

 

8. Neutralizowanie obiekcji klienta i sposoby reagowania w sytuacjach trudnych

Ranking sytuacji trudnych (obiekcji i zastrzeżeń płynących od rzeczywistych klientów)

Style reagowania w sytuacjach trudnych - diagnoza własnych preferencji i możliwe drogi rozwoju

Korzystne ścieżki reagowania w pracy z trudnym klientem

Opracowanie scenariuszy przebiegu rozmów w sytuacjach trudnych podanych przez uczestników

Radzenie sobie z obiekcjami

 

9. Finalizowanie sprzedaży

Umiejętność adekwatnego reagowania na sygnały zakupu wysyłane przez klienta

Katalog sposobów zamykania sprzedaży w odniesieniu do realiów uczestników

 

Zakończenie szkolenia

Podsumowanie szkolenia

Indywidualny plan rozwojowy : jakie informacje były dla mnie wyjątkowo cenne?Co wprowadzę do codziennej pracy? W czym czuję się mocny, a co identyfikuję jako własny obszar rozwojowy?

Ankiety ewaluacyjne

Rozdanie materiałów i certyfikatów

Termin

2018-09-06 - 2018-09-07

Miejsce

Conference Center - Ogrodowa 12
ul. Ogrodowa 12, 61-821 Poznań
Poznań

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 107 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji
2018-09-06 - 2018-09-07
ul. Ogrodowa 12, 61-821 Poznań

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN Sp. z o.o. z siedzibą ul. Kronikarza Galla 4/9; 30-053 Kraków, w zakresie wskazanym w formularzu zgłoszeniowym zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) w celach zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usługi szkoleniowej.

Ponadto przyjmuję do wiadomość, że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, a podanie danych jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN Sp. z o.o. z siedzibą ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie adresu mailowego zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) w celu przekazywania informacji handlowych, w tym za pomocą marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 10 ust. 2 Ustawy o świadczeniu usług droga elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 z późn. zm.) oraz art. 172 ust. 1 Ustawy prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 243 z późn. zm.).

Ponadto przyjmuję do wiadomości, że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, a podanie danych jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z art. 10 ust. 2 Ustawy o świadczeniu usług droga elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 z późn. zm.)
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących zgodnie z art. 172 ust. 1 Ustawy prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 243 z późn. zm.).

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane