Mówisz sobie czasami, że z tym człowiekiem nie da się dogadać? A może masz za sobą doświadczenie zadowolenia z rozmowy z kimś i poczynionych wspólnie ustaleń do momentu, aż okazało się, że kompletnie minęliście się w zrozumieniu, a cel się oddalił? Takie sytuacje znamy z praktyki szkoleniowej, a to szkolenie powstało z myślą o wyeliminowaniu tych sytuacji z Twojego życia. W zamian dostajesz możliwość dokonania skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu się na gruncie zawodowym i prywatnym, w różnych sytuacjach. Dzięki temu osiągasz rezultaty!


JEŚLI JUŻ WIESZ, ŻE CHCESZ:

  • dokonać skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu się na gruncie zawodowym i prywatnym
  • dowiedzieć się od specjalisty co w Twoim komunikowaniu się jest „nie tak”
  • osiągać zamierzone rezultaty w porozumiewaniu się i to z różnymi ludźmi
  • rozwinąć wachlarz umiejętności wykorzystywania najskuteczniejszych narzędzi komunikowania się w różnych sytuacjach - współpracy w zespole, dogadywaniu się z osobami z innych działów, w sytuacjach problemowych i informacyjnych
  • dostać dużo feedbacku, wsparcia, wskazówek i humoru

to TRENING efektywnej komunikacji jest dla Ciebie.


Szkolenie polecamy dla:

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli: 

  • Twoi rozmówcy nie do końca Cię rozumieją lub Ty nie do końca rozumiesz rozmówców
  • Używasz zbyt wielu słów do przekazania tego co masz na myśli
  • Komunikowanie się z osobami z innych działów sprawia Ci trudności
  • Twoje komunikaty wprowadzają spore zamieszanie
  • Odczuwasz negatywne nastawienie w stosunku do osoby czy zadania
  • Chcesz lepiej rozumieć innych i nawiązywać lepsze relacje
  • Chcesz lepiej dogadywać się z tymi, których postrzegasz jako innych od siebie
  • Zdarza się, że Twoi rozmówcy obrażają się na Ciebie za to co mówisz i unikają współpracy z Tobą


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • symulacje
  • ćwiczenia grupowe i indywidualne
  • inscenizacje sytuacji zawodowych
  • gry
  • dyskusje problemowe
  • wykłady interaktywne
  • studium przypadku
  • gorące krzesło
  • analiza filmu
  • instruktaż


Przygotowany przez nas trening, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:

  • nurtów psychologii społecznej
  • psychologii eksperymentalnej
  • terapii poznawczo-behawioralnej
  • metod programowania lingwistycznego
  • technik coachingowych

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. OSOBOWOŚCIOWE ORAZ BEHAWIORALNE CZYNNIKI DOBREJ KOMUNIKACJI
Umożliwimy Ci dokonanie analizy własnego profilu komunikacyjnego, który będzie jednym z elementów budowania Twojej samoświadomości i praktyczną pomocą w lepszych porozumiewaniu się z osobami, które uczestnicy spostrzegają, jako „różne” od siebie. 

  1. Czteropolówka Junga - podnieś swoją samoświadomość, poznaj swoje mocne strony i ograniczenia (kwestionariusz stylu socjalno-komunikacyjnego)
  2. Nauczysz się jak rozmawiać z tymi, których postrzegasz jako ‘innych’ od siebie

 

MODUŁ II. ZESTAW KOMUNIKACYJNYCH NARZĘDZI W SYTUACJI WSPÓŁPRACY I KIEROWANIA
Pokażemy jak możesz wpływać na interpretację komunikatów przez osoby z którymi rozmawiasz. W tej części treningu poznasz też takie sposób porozumiewania się, który zapobiega konfliktom oraz pozwala znaleźć rozwiązania godzące odmienne interesy. 

  1. Jak uzyskać pewność, że zostaliśmy dobrze zrozumiani - pętla informacji?
  2. Narzędzie odsłaniania intencji - eliminuj niebezpieczne nadinterpretacje w umyśle rozmówcy, wpływaj na interpretację swoich komunikatów przez rozmówcę (symulacja, ćwiczenie warsztatowe)
  3. Interes czy stanowisko - poznaj psychologiczne mechanizmy osiągania celów (ćwiczenie w parach)
  4. Rola globalnego słuchania we współpracy, jak słuchać efektywnie
  5. Parafraza potrzeb (wykład, ćwiczenie indywidualne)
  6. Podsumowywanie, odzwierciedlanie (symulacja, ćwiczenia w parach)
  7. Najgroźniejsze błędy i sposoby ich unikania lub naprawiania, zapobieganie konfliktom

 

MODUŁ III. CO WPŁYWA NA ROZMOWĘ I MOŻLIWOŚĆ WPŁYWANIA NA ROZMÓWCĘ POPRZEZ DOPASOWANIE - METAPROGRAMY
W tej części szkolenia nauczysz się poprzez angażujące ćwiczenia, jak dopasowywać komunikat w zależności od metaprogramu rozmówcy.  

  1. W jaki sposób filtrujemy informacje i tworzymy własne strategie komunikacyjne?
  2. Jak skonstruować komunikat w zależności od metaprogramu rozmówcy?
  3. Trening używania najważniejszych metaprogramów:
    • opcje vs procedury
    • ogólny vs konkretny
    • od vs do
    • ja vs inni

 

MODUŁ IV. KOMUNIKOWANIE SIĘ W ZESPOLE ZADANIOWYM
W tym module skupimy się na intensywnym treningu nabywania umiejętności skutecznego komunikowania się w zespole zadaniowym. Rozpoczniemy pracę od dwóch kluczowych umiejętności zapewniających współpracę – słuchania i przekazywania informacji.

  1. Jak przekazywać złożone instrukcje?
  2. Jak zgłaszać pomysły i rozwiązania?
  3. Jak moderować dyskusję, aby nie dopuścić do chaosu i wypracować wnioski?
  4. Jak wyrażać odmienną opinię, dezaprobatę, krytykę?
  5. Jak wydawać polecenia?
  6. Jak wyrażać się precyzyjnie?
  7. Jak wyznaczać granice?
  8. Jak udzielać informacji zwrotnej?

 

MODUŁ V. POROZUMIEWANIE SIĘ Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI
Wyeksponujemy techniki związane z odkrywaniem potrzeb klienta wewnętrznego i zewnętrznego oraz precyzji pozyskiwanych informacji. Poznasz też gry statusowe, ciekawe zjawisko społeczne o którym niechętnie się mówi, a które występuje zawsze i wszędzie. Poznasz tajniki świadomego stosowania gier statusowych i odpowiedniego ich dopasowywania do sytuacji. 

  1. Kształtowanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  2. Poznawanie potrzeb klienta, i czym jest potrzeba? 
  3. Co to znaczy patrzeć z perspektywy klienta?
  4. Zadbaj o precyzję pozyskiwanych informacji
  5. Zjawisko statusu w relacjach biznesowych
  6. Gry statusowe – jak najlepiej je wykorzystać? (ćwiczenie warsztatowe)
  7. Główne strategie w grach statusowych
  8. Jak postępować z nieczystymi chwytami w rozmowie - przerzucanie odpowiedzialności, generalizacja, niedookreślone rzeczowniki, czasowniki, czytanie w myślach, etc. (symulacja, dyskusja, ćwiczenia warsztatowe)?
  9. Jak zmieniać kierunek rozmowy na konstruktywny dla obu stron?

 

MODUŁ VI. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ
Jak wdrażać nowo poznane techniki do codziennego życia? Jak najlepiej „skonsumować” wykonaną  pracę po szkoleniu - tym zajmiemy się na koniec?

  1. Koło zmiany, czyli praktyczne narzędzie do wykorzystania w zaplanowaniu zmiany. Bez planu zmiana, bardzo rzadko się udaje!
Termin

2020-06-29 (2 dni)

Miejsce

Hotel*** AMBER
ul. Powstańców Warszawskich 45
Gdańsk

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1369 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane