Mówisz sobie czasami, że z tym człowiekiem nie da się dogadać? A może masz za sobą doświadczenie zadowolenia z rozmowy z kimś i poczynionych wspólnie ustaleń do momentu, aż okazało się, że kompletnie minęliście się w zrozumieniu, a cel się oddalił? Takie sytuacje znamy z praktyki szkoleniowej, a to szkolenie powstało z myślą o wyeliminowaniu tych sytuacji z Twojego życia. W zamian dostajesz możliwość dokonania skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu się na gruncie zawodowym i prywatnym, w różnych sytuacjach. Dzięki temu osiągasz rezultaty!
JEŚLI JUŻ WIESZ, ŻE CHCESZ:
- dokonać skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu się na gruncie zawodowym i prywatnym
- dowiedzieć się od specjalisty co w Twoim komunikowaniu się jest „nie tak”
- osiągać zamierzone rezultaty w porozumiewaniu się i to z różnymi ludźmi
- rozwinąć wachlarz umiejętności wykorzystywania najskuteczniejszych narzędzi komunikowania się w różnych sytuacjach - współpracy w zespole, dogadywaniu się z osobami z innych działów, w sytuacjach problemowych i informacyjnych
- dostać dużo feedbacku, wsparcia, wskazówek i humoru
to TRENING efektywnej komunikacji jest dla Ciebie.
Szkolenie polecamy dla:
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
- Twoi rozmówcy nie do końca Cię rozumieją lub Ty nie do końca rozumiesz rozmówców
- Używasz zbyt wielu słów do przekazania tego co masz na myśli
- Komunikowanie się z osobami z innych działów sprawia Ci trudności
- Twoje komunikaty wprowadzają spore zamieszanie
- Odczuwasz negatywne nastawienie w stosunku do osoby czy zadania
- Chcesz lepiej rozumieć innych i nawiązywać lepsze relacje
- Chcesz lepiej dogadywać się z tymi, których postrzegasz jako innych od siebie
- Zdarza się, że Twoi rozmówcy obrażają się na Ciebie za to co mówisz i unikają współpracy z Tobą
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
- symulacje
- ćwiczenia grupowe i indywidualne
- inscenizacje sytuacji zawodowych
- gry
- dyskusje problemowe
- wykłady interaktywne
- studium przypadku
- gorące krzesło
- analiza filmu
- instruktaż
Przygotowany przez nas trening, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:
- nurtów psychologii społecznej
- psychologii eksperymentalnej
- terapii poznawczo-behawioralnej
- metod programowania lingwistycznego
- technik coachingowych
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. OSOBOWOŚCIOWE ORAZ BEHAWIORALNE CZYNNIKI DOBREJ KOMUNIKACJI
Umożliwimy Ci dokonanie analizy własnego profilu komunikacyjnego, który będzie jednym z elementów budowania Twojej samoświadomości i praktyczną pomocą w lepszych porozumiewaniu się z osobami, które uczestnicy spostrzegają, jako „różne” od siebie.
- Czteropolówka Junga - podnieś swoją samoświadomość, poznaj swoje mocne strony i ograniczenia (kwestionariusz stylu socjalno-komunikacyjnego)
- Nauczysz się jak rozmawiać z tymi, których postrzegasz jako ‘innych’ od siebie
MODUŁ II. ZESTAW KOMUNIKACYJNYCH NARZĘDZI W SYTUACJI WSPÓŁPRACY I KIEROWANIA
Pokażemy jak możesz wpływać na interpretację komunikatów przez osoby z którymi rozmawiasz. W tej części treningu poznasz też takie sposób porozumiewania się, który zapobiega konfliktom oraz pozwala znaleźć rozwiązania godzące odmienne interesy.
- Jak uzyskać pewność, że zostaliśmy dobrze zrozumiani - pętla informacji?
- Narzędzie odsłaniania intencji - eliminuj niebezpieczne nadinterpretacje w umyśle rozmówcy, wpływaj na interpretację swoich komunikatów przez rozmówcę (symulacja, ćwiczenie warsztatowe)
- Interes czy stanowisko - poznaj psychologiczne mechanizmy osiągania celów (ćwiczenie w parach)
- Rola globalnego słuchania we współpracy, jak słuchać efektywnie
- Parafraza potrzeb (wykład, ćwiczenie indywidualne)
- Podsumowywanie, odzwierciedlanie (symulacja, ćwiczenia w parach)
- Najgroźniejsze błędy i sposoby ich unikania lub naprawiania, zapobieganie konfliktom
MODUŁ III. CO WPŁYWA NA ROZMOWĘ I MOŻLIWOŚĆ WPŁYWANIA NA ROZMÓWCĘ POPRZEZ DOPASOWANIE - METAPROGRAMY
W tej części szkolenia nauczysz się poprzez angażujące ćwiczenia, jak dopasowywać komunikat w zależności od metaprogramu rozmówcy.
- W jaki sposób filtrujemy informacje i tworzymy własne strategie komunikacyjne?
- Jak skonstruować komunikat w zależności od metaprogramu rozmówcy?
- Trening używania najważniejszych metaprogramów:
- opcje vs procedury
- ogólny vs konkretny
- od vs do
- ja vs inni
MODUŁ IV. KOMUNIKOWANIE SIĘ W ZESPOLE ZADANIOWYM
W tym module skupimy się na intensywnym treningu nabywania umiejętności skutecznego komunikowania się w zespole zadaniowym. Rozpoczniemy pracę od dwóch kluczowych umiejętności zapewniających współpracę – słuchania i przekazywania informacji.
- Jak przekazywać złożone instrukcje?
- Jak zgłaszać pomysły i rozwiązania?
- Jak moderować dyskusję, aby nie dopuścić do chaosu i wypracować wnioski?
- Jak wyrażać odmienną opinię, dezaprobatę, krytykę?
- Jak wydawać polecenia?
- Jak wyrażać się precyzyjnie?
- Jak wyznaczać granice?
- Jak udzielać informacji zwrotnej?
MODUŁ V. POROZUMIEWANIE SIĘ Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI
Wyeksponujemy techniki związane z odkrywaniem potrzeb klienta wewnętrznego i zewnętrznego oraz precyzji pozyskiwanych informacji. Poznasz też gry statusowe, ciekawe zjawisko społeczne o którym niechętnie się mówi, a które występuje zawsze i wszędzie. Poznasz tajniki świadomego stosowania gier statusowych i odpowiedniego ich dopasowywania do sytuacji.
- Kształtowanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- Poznawanie potrzeb klienta, i czym jest potrzeba?
- Co to znaczy patrzeć z perspektywy klienta?
- Zadbaj o precyzję pozyskiwanych informacji
- Zjawisko statusu w relacjach biznesowych
- Gry statusowe – jak najlepiej je wykorzystać? (ćwiczenie warsztatowe)
- Główne strategie w grach statusowych
- Jak postępować z nieczystymi chwytami w rozmowie - przerzucanie odpowiedzialności, generalizacja, niedookreślone rzeczowniki, czasowniki, czytanie w myślach, etc. (symulacja, dyskusja, ćwiczenia warsztatowe)?
- Jak zmieniać kierunek rozmowy na konstruktywny dla obu stron?
MODUŁ VI. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ
Jak wdrażać nowo poznane techniki do codziennego życia? Jak najlepiej „skonsumować” wykonaną pracę po szkoleniu - tym zajmiemy się na koniec?
- Koło zmiany, czyli praktyczne narzędzie do wykorzystania w zaplanowaniu zmiany. Bez planu zmiana, bardzo rzadko się udaje!
2020-06-29 (2 dni)
Hotel*** AMBER
ul. Powstańców Warszawskich 45
Gdańsk
Szkolenie rozpoczyna się za 1369 dni