Cele szkolenia:

  • Wzrost efektywności komunikacyjnej osiągnięty dzięki poznaniu oraz przećwiczeniu kluczowych kompetencji niezbędnych do nawiązywania mocnych relacji w biznesie
  • Nabycie wiedzy i umiejętności efektywnego wdrażania komunikacji we własnym otoczeniu biznesowym uczestnika treningu
  • Zmiana nieodpowiednich nawyków w komunikowaniu się

1. KLUCZOWE ASPEKTY EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJIW BIZNESIE

  • Po co taka umiejętność? Co się dzieje, kiedy komunikacja zawodzi?
  • Jak zespół/dział może polepszyć efekty swojej pracy dzięki dobrej komunikacji? Mapa komunikacji (ćwiczenie warsztatowe)
  • Emocje w komunikacji – wszyscy wokół się "odczytują" i co z tego wynika?
  • Nieskuteczna vs skuteczna komunikacja – kryteria skuteczności (ćwiczenie warsztatowe)

2. OSOBOWOŚCIOWE ORAZ BEHAWIORALNE CZYNNIKI DOBREJ KOMUNIKACJI

  • Czteropolówka Junga – podnieś swoją samoświadomość, poznaj swoje mocne strony i ograniczenia (kwestionariusz stylu socjalno-komunikacyjnego)
  • Naucz się rozmawiać z tymi, których postrzegasz jako "innych" od siebie
  • Model komunikacji interpersonalnej Myrona Chartier’a – wykorzystaj go w pracy (ćwiczenie warsztatowe)
  • Zjawisko statusu w relacjach biznesowych. Gry statusowe – jak najlepiej je wykorzystać? (ćwiczenie warsztatowe)

3. POROZUMIEWANIE SIĘ Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI

  • Narzędzie odsłaniania intencji – eliminuj niebezpieczne projekcje (ćwiczenie warsztatowe)
  • Interes czy stanowisko – poznaj psychologiczne mechanizmy osiągania celów (ćwiczenie warsztatowe)
  • Rola globalnego i synergicznego słuchania we współpracy
  • Jak stawać się naprawdę dobrym słuchaczem (ćwiczenie warsztatowe)
  • Typowe problemy związane z przekazywaniem informacji
  • Etapy skutecznego przekazywania informacji (ćwiczenie warsztatowe)
  • Odmienność modeli świata. Błędy w komunikacji – jak im przeciwdziałać?
  • Posługuj się skuteczną argumentacją (ćwiczenie warsztatowe)
  • Niezawodny model wywierania wpływu Cohena-Bradforda (ćwiczenie warsztatowe)

4. KONFLIKTY KOMUNIKACYJNE W ZESPOLE I ORGANIZACJI. JAK JE WYKORZYSTYWAĆ DO BUDOWANIA POROZUMIENIA

  • Najczęstsze przyczyny konfliktów
    • niewłaściwie zorganizowana struktura wewnętrzna
    • niewłaściwa kultura organizacyjna
  • Warunki sprzyjające współpracy (ćwiczenie warsztatowe):
    • wyjaśnione relacje i role
    • zgodność interesów, priorytetów i celów
    • zaufanie do kompetencji partnera
    • wykluczenie rywalizacji

5. BIZNESOWA CODZIENNOŚĆ – KOMUNIKACJA PISEMNA

  • Najważniejsze zasady komunikacji pisemnej.
  • Metoda KISS – porządkuje i porcjuje (ćwiczenie warsztatowe)
  • Trójkąt retoryczny jako narzędzie budowania logicznej całości przekazu.
Termin

2019-01-09 - 2019-01-10

Miejsce

Hotel***Beethoven
ul. Ludwika Beethovena 7
Gdańsk

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 78 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Trening efektywnej komunikacji w biznesie
2019-01-09 - 2019-01-10
ul. Ludwika Beethovena 7

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
200 zł
RABATU NA KAŻDE NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane