Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem.


Szkolenie polecamy dla:

Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych ze sprzedażą oraz obsługą klienta.


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:

  •     odkrywać potrzeby klienta
  •     sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje
  •     świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji
  •     działać asertywnie
  •     budować relacje z różnymi typami klienta
  •     prowadzić efektywne rozmowy handlowe


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  •     ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  •     prezentacja
  •     dyskusja
  •     studium przypadku
  •     testy
  •     case’y sprzedażowe
  •     odgrywanie ról

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Tu wkrótce pojawi się Karta Krakowska

 
 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Czas trwania szkolenia

Standardowo szkolenia otwarte realizujemy w godzinach:

  • szkolenia 1-dniowe (8 godzin):
    10.00-18.00
  • szkolenia 2-dniowe (16 godzin): 
    I dzień: 10.00-18.00
    II dzień: 09.00-17.00

W przypadku niektórych szkoleń otwartych czas ich trwania jest krótszy od podanego. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu z Opiekunem szkolenia.

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ

  1. proces sprzedaży
  2. znaczenie poszczególnych etapów

 

MODUŁ II. PRZYGOTOWANIE SPRZEDAŻY

  1. cele, istotne informacje, narzędzia sprzedaży, nastawienie - kluczowe elementy przygotowania do rozmowy handlowej
  2. strategie rozwoju sprzedaży

 

MODUŁ III. NAWIĄZANIE RELACJI

  1. pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu relacji
  2. kreowanie własnego wizerunku

 

MODUŁ IV. ODKRYCIE POTRZEB KLIENTA

  1. rola pytań w sprzedaży
  2. typologia i zastosowanie pytań
  3. motywy podejmowania decyzji zakupowych

 

MODUŁ V. PREZENTACJA HANDLOWA

  1. zastosowanie narzędzi sprzedaży, cechy - zalety - korzyści
  2. sekwencja prezentacji - w jaki sposób skutecznie prezentować, aby przekonać klienta do zakupu?

 

MODUŁ VI. FINALIZACJA SPRZEDAŻY

  1. kiedy zamykać sprzedaż?
  2. dostosowanie zamknięcia sprzedaży do sytuacji handlowej
  3. reakcja na obiekcje klienta
  4. techniki pokonywania obiekcji

 

MODUŁ VII. ZAMKNIĘCIE ROZMOWY HANDLOWEJ

  1. kluczowe wnioski
  2. tworzenie gruntu pod dalszą współpracę

 

MODUŁ VIII. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

  1. komunikacja niewerbalna jako narzędzie budowania własnej siły i perswazji
  2. komunikacja słowna - kreowanie właściwego nastawienia klienta poprzez pozytywne słownictwo
  3. techniki aktywnego słuchania

 

MODUŁ IX. ASERTYWNOŚĆ HANDLOWCA

  1. co wyróżnia zachowanie asertywne?
  2. techniki działań asertywnych

 

MODUŁ X. TRUDNY KLIENT

  1. osobowość a zachowanie klienta
  2. co w kliencie jest dla mnie trudnego?
  3. dostosowanie własnego działania do typu klienta
Termin

2020-02-20 - 2020-02-21

Miejsce

Centrum Biznesowe Tarasy
ul. Złota 59
Warszawa

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 92 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta
2020-02-20 - 2020-02-21
ul. Złota 59, Warszawa

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane