„Ostatecznie całe zarządzanie sprowadza się do 3 słów: ludzie, produkt i zyski. Ludzie są na pierwszym planie.” /Lee Iacocca/
Powszechnie uważa się, że wszystkie stanowiska kierownicze oraz wymagające współpracy z innymi zajmują liderzy. Przewodzenie nie jest jednak związane ze stanowiskiem. Tam, gdzie pracą istotnie kierują liderzy, ludzie pracują i działają znacznie lepiej.
Bez ich pracy zasoby (produkty, usługi), jakimi dysponuje firma pozostają tylko zasobami. Zwłaszcza w gospodarce opartej na konkurencji sukces przedsiębiorstwa zależy od wydajności zespołów i ich menedżerów. A nawet klasa i wydajność menedżera stają się jedyną skuteczną przewagą jednego przedsiębiorstwa nad drugim. Bez ścisłej współpracy, zaangażowania pracowników wszystkich szczebli sukces firmy jest po prostu niemożliwy.
-
Czym różni się lider od kierownika?
-
Czy bycia liderem można się nauczyć?
-
Jak chwalić?
-
Jak można „zarażać” entuzjazmem?
-
Czy krytyka może dodawać skrzydeł?
Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:
SZTUKA BYCIA SZEFEM czyli narzędzia współczesnego przywództwa w praktyce w ramach AKADEMII LIDERA MODUŁ I
CELE SZKOLENIA:
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
-
nauka wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołem
-
rozwój kompetencji pozwalających na nadzór nad realizacją ustaleń / celów / zadań
-
poznanie narzędzi udzielania motywującej krytycznej informacji zwrotnej
-
rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie umiejętności i potencjału pracowników
-
umiejętne diagnozowanie potrzeb i oczekiwania podwładnych
-
odpowiednia i efektywna komunikacja z pracownikami
METODY SZKOLENIA:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:
-
pracę w zespołach
-
gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach
-
dyskusje na forum grupy
-
testy / ankiety
-
wykład z prezentacją multimedialną (20%)
W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Harmonogram szkolenia (2 dni / 16 godzin):
I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. KOMPETENCJE KIEROWNICZE W ZARZĄDZANIU PRACOWNIKAMI
- Mity i fakty bycia kierownikiem
- Kierownik - decydent wczoraj i dziś
- Teoria zarządzania X i Y Mc Gregora - do czego powinniśmy dążyć
- Menedżer czy lider - określanie własnej roli
- Bycia liderem można się nauczyć - lider skuteczny/ lider nieskuteczny
- Kwestionariusz zdolności przywódczych
- Co to są kompetencje - zestaw kompetencji menedżerskich - ocena własnych kompetencji przywódczych oraz potrzeb rozwojowych
- Postawa - jako główny element sukcesu lidera
- Wizerunek lidera przyszłości
MODUŁ II. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH
- Wpływ lidera na kształtowanie postaw pracowników
- Główne modele zachowań wpływające na sukces i skuteczność w zarządzaniu pracownikami (budowanie autorytetu lidera)
- Znajomość firmy - świadomość misji, wizji i celu przedsiębiorstwa (czym jest kultura organizacyjna, jak to wykorzystać do budowania dobrej atmosfery pracy na poziomie organizacji i do budowania jej zewnętrznego wizerunku)
- Pewność siebie i poczucie własnej wartości
- Autoprezentacja i autorytet
- Budowanie zaufania i wiarygodność - czym jest zaufanie, 3 typy zaufania, jak budować zaufanie
- Zarażanie entuzjazmem
- Pokazywanie pracownikom, że ich praca ma znaczenie
- Znajomość ludzi - indywidualne traktowanie
MODUŁ III. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ JAKO ŹRÓDŁO SUKCESÓW LIDERA W BUDOWANIU RELACJI
- Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi
- „Bariery” komunikacyjne - czyli, co nam przeszkadza w sprawnym przepływie informacji i wzajemnym porozumieniu
- Autodiagnoza - wypracowanie swoich mocnych stron, jak również zdefiniowanie obszarów rozwojowych w zakresie komunikacji
- Anatomia wypowiedzi - „staraj się najpierw zrozumieć, a potem być zrozumiałym”
- Emocje i ich rola w trudnych sytuacjach
- Rozpoznanie emocji i odczuć
- Praca z emocjami i nieporozumieniem
- Granice empatii w pracy menedżera
- Stres - funkcjonowanie w sytuacji stresowej
MODUŁ IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
- Wnioski na poziomie zespołowym i indywidualnym
- Indywidualny plan działań - jaką wiedzę, umiejętności zastosuję w swojej pracy po szkoleniu
2019-09-12
Centrum Biznesowe Tarasy
ul. Złota 59
Warszawa
Szkolenie rozpoczyna się za 1680 dni