Ostatecznie całe zarządzanie sprowadza się do 3 słów: ludzie, produkt i zyski. Ludzie są na pierwszym planie.” /Lee Iacocca/

Powszechnie uważa się, że wszystkie stanowiska kierownicze oraz wymagające współpracy z innymi zajmują liderzy. Przewodzenie nie jest jednak związane ze stanowiskiem. Tam, gdzie pracą istotnie kierują liderzy, ludzie pracują i działają znacznie lepiej.

Bez ich pracy zasoby (produkty, usługi), jakimi dysponuje firma pozostają tylko zasobami. Zwłaszcza w gospodarce opartej na konkurencji sukces przedsiębiorstwa zależy od wydajności zespołów i ich menedżerów. A nawet klasa i wydajność menedżera stają się jedyną skuteczną przewagą jednego przedsiębiorstwa nad drugim. Bez ścisłej współpracy, zaangażowania pracowników wszystkich szczebli  sukces firmy jest po prostu niemożliwy.

  • Czym różni się lider od kierownika?

  • Czy bycia liderem można się nauczyć?

  • Jak chwalić?

  • Jak można „zarażać” entuzjazmem?

  • Czy krytyka może dodawać skrzydeł?

    Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:

SZTUKA BYCIA SZEFEM czyli narzędzia współczesnego przywództwa w praktyce w ramach AKADEMII LIDERA MODUŁ I

 

CELE SZKOLENIA:

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • nauka wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołem

  • rozwój kompetencji pozwalających na nadzór nad realizacją ustaleń / celów / zadań

  • poznanie narzędzi udzielania motywującej krytycznej informacji zwrotnej

  • rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie umiejętności i potencjału pracowników

  • umiejętne diagnozowanie potrzeb i oczekiwania podwładnych

  • odpowiednia i efektywna komunikacja z pracownikami

 

METODY SZKOLENIA:

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach

  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach

  • dyskusje na forum grupy

  • testy / ankiety

  • wykład z prezentacją multimedialną (20%)

 

 


W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Harmonogram szkolenia (2 dni / 16 godzin):

I dzień:  10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. KOMPETENCJE KIEROWNICZE W ZARZĄDZANIU PRACOWNIKAMI

  1. Mity i fakty bycia kierownikiem
  2. Kierownik - decydent wczoraj i dziś
  3. Teoria zarządzania X i Y Mc Gregora - do czego powinniśmy dążyć
  4. Menedżer czy lider - określanie własnej roli
  5. Bycia liderem można się nauczyć - lider skuteczny/ lider nieskuteczny
  6. Kwestionariusz zdolności przywódczych
  7. Co to są kompetencje - zestaw kompetencji menedżerskich - ocena własnych kompetencji przywódczych oraz potrzeb rozwojowych
  8. Postawa - jako główny element sukcesu lidera
  9. Wizerunek lidera przyszłości

MODUŁ II. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH

  1. Wpływ lidera na kształtowanie postaw pracowników
  2. Główne modele zachowań wpływające na sukces i skuteczność w zarządzaniu pracownikami (budowanie autorytetu lidera)
  3. Znajomość firmy - świadomość misji, wizji i celu przedsiębiorstwa (czym jest kultura organizacyjna, jak to wykorzystać do budowania dobrej atmosfery pracy na poziomie organizacji i do budowania jej zewnętrznego wizerunku)
  4. Pewność siebie i poczucie własnej wartości
  5. Autoprezentacja i autorytet
  6. Budowanie zaufania i wiarygodność - czym jest zaufanie, 3 typy zaufania, jak budować zaufanie
  7. Zarażanie entuzjazmem
  8. Pokazywanie pracownikom, że ich praca ma znaczenie
  9. Znajomość ludzi - indywidualne traktowanie

MODUŁ III. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ JAKO ŹRÓDŁO SUKCESÓW LIDERA W BUDOWANIU RELACJI

  1. Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi
  2. „Bariery” komunikacyjne - czyli, co nam przeszkadza w sprawnym przepływie informacji i wzajemnym porozumieniu
  3. Autodiagnoza - wypracowanie swoich mocnych stron, jak również zdefiniowanie obszarów rozwojowych w zakresie komunikacji
  4. Anatomia wypowiedzi - „staraj się najpierw zrozumieć, a potem być zrozumiałym”
  5. Emocje i ich rola w trudnych sytuacjach
  • Rozpoznanie emocji i odczuć
  • Praca z emocjami i nieporozumieniem
  • Granice empatii w pracy menedżera
  • Stres - funkcjonowanie w sytuacji stresowej

MODUŁ IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Wnioski na poziomie zespołowym i indywidualnym
  2. Indywidualny plan działań - jaką wiedzę, umiejętności zastosuję w swojej pracy po szkoleniu
Termin

2019-09-12

Miejsce

Centrum Biznesowe Tarasy
ul. Złota 59
Warszawa

Cena

880 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1680 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 880 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane