Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem jest nieocenione dla każdej firmy. Podczas szkolenia dowiesz się na czym polega utrzymywanie dobrych relacji z klientem i dlaczego są takie ważne.
Z tego szkolenia dowiesz się:
- Jakie jest znaczenie budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną zdalną obsługę klienta?
- Jakie są zasad obsługi klienta przez telefon, komunikatory, e-mail, wideokonferencje?
- Jakie jest Twoje nastawienie do klientów?
- Jak budować pozytywne relacje z klientem?
- Jakie są psychologiczne typy zachowań klientów?
- Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas obsługi klienta?
Dla kogo jest szkolenie?
Szkolenie dedykowane jest dla tych osób, które reprezentują firmę na zewnątrz, budując wizerunek firmy i relacje z klientem.
STANDARDOWA cena szkolenia: 690 PLN netto
PROMOCYJNA cena szkolenia: 590 PLN netto - zgłoszenia do 24 stycznia 2024 r.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. ZASADY PROFESJONALNEJ ZDALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
MODUŁ II. PSYCHOLOGICZNE TYPY ZACHOWAŃ KLIENTÓW
- Analiza zachowań klientów jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym
- Analiza Transakcyjna wg Erica Berne’a
MODUŁ III. TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
- Dlaczego powstają trudne sytuacje z klientem?
- Nastawienie do pracy z klientem ma znaczenie
- Słowa, zdania, wyrażenia, które mogą być źródłem powstawania trudnych sytuacji
MODUŁ IV. ASERTYWNOŚĆ W SYTUACJACH TRUDNYCH
- Asertywność – budowanie postawy asertywnej
- Zdarta płyta jako narzędzie radzenia sobie z niemożliwymi do realizacji żądaniami klienta
- Stawianie granic
- Konstruktywna informacja zwrotna
Podsumowanie - Indywidualne konsultacje z trenerem – sesja pytań i odpowiedzi
Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:
- Prezentację
- Analizy przypadku
- Moderowane dyskusje
- Ćwiczenia
- Testy
- Ćwiczenia indywidualne
Szkolenie rozpoczyna się za 110 dni
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
- 08:45 - 09:00 - logowanie
- 09:00 - 12:00 - część I szkolenia wraz z blokiem ćwiczeń indywidualnych i testów
- 12:00 - 13:00 - przerwa
- 13:00 - 16:00 - część II szkolenia wraz z blokiem ćwiczeń indywidualnych i testów
Rejestracja
, On-line