Budowanie trwa┼éych i partnerskich relacji z klientem jest nieoceniona dla ka┼╝dej firmy. Podczas szkolenia dowiesz si─Ö na czym polega utrzymywanie dobrych relacji z klientem i dlaczego s─ů takie wa┼╝ne.

Z tego szkolenia dowiesz si─Ö:

  1. Jakie jest znaczenie budowania wizerunku firmy poprzez profesjonaln─ů  zdaln─ů obs┼éug─Ö klienta?
  2. Jakie s─ů  zasad obs┼éugi klienta przez telefon, komunikatory, e-mail, wideokonferencje?
  3. Jakie jest Twoje nastawienie do klientów?
  4. Jak budowa─ç pozytywne relacje z klientem?
  5. Jakie s─ů psychologiczne typy zachowa┼ä klientów?
  6. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas obsługi klienta?
     



Dla kogo jest szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest dla tych osób, które reprezentuj─ů firm─Ö na zewn─ůtrz, buduj─ůc wizerunek firmy i relacje z klientem.

 

STANDARDOWA cena szkolenia: 590 PLN netto

PROMOCYJNA cena szkolenia: 390 PLN netto - zg┼éoszenia do 08 kwietnia 2021 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


 

Je┼╝eli szkolenie on-line obj─Öte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowi─ůzuje w przypadku zap┼éacenia pe┼énej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpocz─Öciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywno┼Ť─ç szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁ I. ZASADY PROFESJONALNEJ ZDALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

MODU┼ü II. PSYCHOLOGICZNE TYPY ZACHOWA┼â KLIENTÓW

  1. Analiza zachowa┼ä klientów jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym
  2. Analiza Transakcyjna wg Erica Berne’a
     

MODUŁ III. TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?

  1. Dlaczego powstaj─ů trudne sytuacje z klientem?
  2. Nastawienie do pracy z klientem ma znaczenie
  3. S┼éowa, zdania, wyra┼╝enia, które mog─ů by─ç ┼║ród┼éem powstawania trudnych sytuacji
     

MODU┼ü IV. ASERTYWNO┼Ü─ć W SYTUACJACH TRUDNYCH

  1. Asertywno┼Ť─ç – budowanie postawy asertywnej
  2. Zdarta p┼éyta jako narz─Ödzie radzenia sobie z niemo┼╝liwymi do realizacji ┼╝─ůdaniami klienta
  3. Stawianie granic
  4. Konstruktywna informacja zwrotna

Podsumowanie - Indywidualne konsultacje z trenerem – sesja pyta┼ä i odpowiedzi
 

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udzia┼éem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaanga┼╝owanie w:

  • Prezentacj─Ö
  • Analizy przypadku
  • Moderowane dyskusje
  • ─ćwiczenia
  • Testy
  • ─ćwiczenia indywidualne
Termin

2021-04-15

Miejsce



On-line

Cena

390 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 137 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

08:45 - 09:00 - próba logowania
09:00 - 12:00 - cz─Ö┼Ť─ç I szkolenia  wraz z blokiem ─çwicze┼ä indywidualnych i testów
12:00 - 13:00 - przerwa
13:00 - 16:00 - cz─Ö┼Ť─ç II szkolenia wraz z blokiem ─çwicze┼ä indywidualnych i testów

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta
2021-04-15
, On-line

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Pod┼é─ůcze 31, 30-218 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 390 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane