W pracy zdalnej z zespołem wyzwania menedżera pozostają te same. Warunki pracy sprawiają natomiast, że wyzwania te mogą być dla wielu menedżerów jeszcze trudniejsze do podjęcia. Zmieniają się za to trzy rzeczy: potrzeba wypracowania nowej świadomości, konieczność modyfikacji dotychczasowych narzędzi, a po trzecie wiedza, że pewne naturalne w zarządzaniu zjawiska, z racji rozproszenia zespołu - ulegają nasileniu. No i jakich działań wymaga to od menedżera. Trening pozwoli wypracować nowe zachowania i narzędzia zdecydowanie ułatwiające to zadanie.
Cele treningu:
- Uświadomienie szczególnych wyzwań i zagrożeń związanych z pracą z zespołem rozproszonym
- Poznanie strategii zarządzania zespołem rozproszonym
- Poznanie i trening wykorzystania narzędzi komunikacyjnych
- Rozpoznanie własnych nawyków komunikacyjnych
- Rozwój umiejętności definiowania celów i zadań w zespole rozproszonym
- Rozwój umiejętności wypracowania norm zespołowych
- Rozwój umiejętności stosowania zasad przekazywania oraz pozyskiwania informacji zwrotnej
Metody pracy, które zastsoujemy podczas treningu:
- symulacje
- mini sesje WIAL Action Learning
- grupowe zadania koncepcyjne
- inscenizacje sytuacji zawodowych
- dyskusje problemowe
- wykłady interaktywne
- studium przypadku
- ćwiczenia indywidualne
STANDARDOWA cena szkolenia: 1180 PLN netto
PROMOCYJNA cena szkolenia: 980 PLN netto - zgłoszenia do 21 kwietnia 2022 r.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. WPROWADZENIE
- Specyficzne wyzwania w zarzadzaniu zespołem rozproszonym,
- Jakie zjawiska nasilają się jeszcze bardziej w pracy na odległość?
- Najważniejsze cechy wysokoefektywnych zespołów rozproszonych.
MODUŁ II. BUDOWANIE KAPITAŁU W ZESPOLE ROZPROSZONYM CZYLI ANGAŻOWANIE
- Zaufanie - najważniejszy kapitał ludzki,
- Blanchard - metoda budowania zaufania,
- Nastawienie i założenia menedżera zespołu rozproszonego,
- Budowanie relacji i zarządzanie nimi w zespole rozproszonym.
MODUŁ III. KOMUNIKACJA W ZESPOLE ROZPROSZONYM
- Zasady efektywnego porozumiewania się w sytuacji rozproszenia,
- Poznawanie preferencji komunikacyjnych członków zespołu,
- Narzędzia zwiększające efektywność komunikacji i współpracy.
MODUŁ IV. DBAŁOŚĆ O WYNIKI PRACY I ROZWÓJ PRACOWNIKÓW
- Rola prawidłowego wyznaczania celów w osiąganiu wyników indywidualnych i zespołowych,
- Cele versus oczekiwania - podobieństwa i różnice oraz ich konsekwencje,
- Motywujące zespołowe określanie celów,
- Motywujące określanie celów indywidualnych,
- Narzędzia kontroli i wsparcia menedżera - feedback sytuacyjny i rozwojowy.
MODUŁ V. PROWADZENIE EFEKTYWNYCH, ANGAŻUJĄCYCH SPOTKAŃ ON-LINE
- Lepsze spotkania, to krótsze spotkania; jak nie przepalać czasu spotkań,
- Najbardziej kosztowne błędy w przebiegu spotkań (skupienie na pierwszym wniesionym temacie, zbyt obszerne wypowiedzi),
- Techniki moderacji dyskusji na spotkaniu m.in. samoorganizacja zespołu, Model C3, karteczki, etc.
- Warunki do słuchania i mówienia, czyli zasady komunikacji na spotkaniu, jak ułatwić uczestnikom porozumienie, tworzenie argumentacji.
Szkolenie rozpoczyna się za 700 dni
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I
- 08:45 - 09:00 - logowanie
- 09:00 - 10:30 - szkolenie cz. I
- 10:30 - 10:45 - przerwa
- 10:45 - 12:15 - szkolenie cz. II
- 12:15 - 12:45 - przerwa
- 12:45 - 15:00 - szkolenie cz. III
Dzień II
- 08:45 - 09:00 - logowanie
- 09:00 - 10:30 - szkolenie cz. IV
- 10:30 - 10:45 - przerwa
- 10:45 - 12:15 - szkolenie cz. V
- 12:15 - 12:45 - przerwa
- 12:45 - 15:00 - szkolenie cz. VI