Cele szkolenia:

Menedżerowie  - dyrektorzy produkcji, kierownicy, mistrzowie, brygadziści nie mogą w obecnej, trudnej  sytuacji odejść od swoich stanowisk i pracować zdalnie w domu. Ich obecność i wykonywane obowiązki są potrzebne i konieczne na hali produkcyjnej dla zachowania ciągłości produkcji. W sytuacji kryzysu związanego z kryzysem pandemii potrzebne są inne niż dotychczas zachowania, sposoby  zarządzania,  planowania i komunikowania się z ludźmi na hali produkcyjnej. I o tym będziemy rozmawiali podczas webinarium.

To dla nich dedykowane jest to szkolenie jako pole do wymiany wiedzy doświadczeń, wypracowania i sprawdzenia nowych sposobów zarządzania na liniach produkcyjnych w obecnej,  trudnej dla nas wszystkich sytuacji.


 


Program szkolenia koncentruje się na następujących zagadnieniach:
 

  1. Szybkie reagowanie na pojawiające się negatywne zjawiska w zarządzaniu ludźmi na hali produkcyjnej
  2. Umiejętne korzystanie z rodzajów władzy przez team liderów, brygadzistów, kierowników i pracowników produkcyjnych
  3. Adekwatne do sytuacji komunikowanie zasad i procedur obowiązujących na czas trwającego kryzysu
  4. Wykorzystanie instrumentów redukcji stresu w zespołach produkcyjnych
  5. Jak wpływać na pracowników, redukujących niepokój i emocje związane z kryzysem
  6. Umiejętne rozwiązywanie konfliktów w zespołach liniowych
  7. W jasny, klarowny i spokojny sposób wyznaczanie celów  i zadań pracownikom
  8. Doskonalenie umiejętności szybkiego reagowania na zmiany  i elastycznego dopasowania się do sytuacji
  9. Zapewnienie adekwatnych do sytuacji narzędzi i środków ochrony dróg oddechowych i dezynfekujących skórę rąk
  10. Rozwijanie i wykorzystanie umiejętności liderskich w nowej, trudnej sytuacji kryzysu
  11. Celowa, oparta na faktach i prawdziwa komunikacja aktualnej i zmieniającej się sytuacji w firmie i poza nią
  12. Pokazanie „ludzkiej twarzy” menedżera – empatycznego, wrażliwego, rozumiejącego emocje i niepokój pracowników, a jednocześnie konsekwentnego, sprawiedliwego i dostępnego dla ludzi
  13. Budowanie autorytetu w czasach kryzysu



Dla kogo jest szkolenie?

Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej na hali produkcyjnej  - dyrektorów produkcji, kierowników produkcji,  mistrzów,  brygadzistow, liderów, team liderów – aktualnych i nowo mianowanych.


STANDARDOWA cena szkolenia: 590 PLN netto / osoba

PROMOCYJNA cena szkolenia: 390 PLN netto / osoba - zgłoszenia do 11 maja 2020 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


 

Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. BUDOWANIE AUTORYTETU – jak przewodzić zespołowi pracowników na hali produkcyjnej
 

  1. Jak skutecznie zbudować autorytet kierownika budowy wśród podwładnych
  2. W jaki sposób utrzymać autorytet w oczach zespołu – zestaw sprawdzonych zasad, których koniecznie należy przestrzegać i tych, które w wyjątkowych sytuacjach można odpuścić, aby nie wpłynęło to na zmniejszenie autorytetu
  3. Jakie relacje kierownik powinien nawiązywać z pracownikami – gdzie leży granica tzw. „zarządzania z ludzką twarzą”, czy lepiej być kolegą, czy wprowadzać rządy „twardej ręki”?
  4. Czy poczucie humoru pomaga w kierowaniu pracownikami, czy może wpłynąć negatywnie na odbiór kierownika przez pracowników?
  5. Autorytet szefa, a wpadki – kiedy przyznać się do błędów, a kiedy lepiej to przemilczeć, by nie stracić autorytetu?
     

MODUŁ II. KOMUNIKACJA – co robić, żeby pracownicy prawidłowo rozumieli swojego szefa
 

  1. Zestaw najważniejszych zasad komunikowania się z zespołem – kiedy i w jaki sposób wyrażać swoje oczekiwania, jak przygotować wystąpienie, które zainspiruje pracowników do zwiększenia zaangażowania i wydajności?
  2. Za pomocą jakich sformułowań komunikować złe wiadomości, aby nie demotywować pracowników tylko zmusić ich do lepszej pracy?
  3. Jakim językiem przekazywać polecenia, aby były zrozumiałe i jakich technik wpływu używać, aby skutecznie zaangażować zespół w realizację celów?
  4. Jak prawidłowo przekazywać krytyczną opinię, aby pracownik nie zniechęcił się do swojej pracy i zrozumiał, które rzeczy wymagają poprawy i zaczął pracować lepiej?
     

MODUŁ III. MOTYWOWANIE I DYSCYPLINOWANIE – inspirujące narzędzia skutecznego kierownika
 

  1. Jakie warunki w firmie i dziale muszą być spełnione, żeby móc skutecznie motywować pracowników, dlaczego w niektórych przypadkach ani motywowanie ani dyscyplinowanie nie przynoszą efektów?
  2. Przegląd gotowych do wykorzystania motywatorów finansowych i pozapłacowych pod kątem ich skuteczności w zależności od typu osobowości pracownika, po jakim czasie warto sprawdzać moc motywacyjną poszczególnych narzędzi?
  3. Jak na pracowników wpływają alternatywne sposoby motywowania takie jak np. rywalizacja, jakie zagrożenia mogą się wiązać z ich stosowaniem i od czego warto uzależniać decyzję o ich wprowadzeniu?
  4. W jakich sytuacjach koniecznie należy sięgnąć po środki dyscyplinujące pracowników, które z nich mają największą skuteczność?
     

MODUŁ IV. KONFLIKTY – Przyczyny konfliktów, rodzaje i sposoby kierowania konfliktem?
 

  1. Najczęściej występujące konflikty na placu budowy, ich przyczyny
  2. Sposoby kierowania konfliktem – przykłady, zyski i straty, mediacje, negocjacje, procedury postepowania
  3. Rzeczywista  symulacja konfliktu na hali produkcyjnej i ćwiczenie w jego rozwiązaniu (procedura)
  4. Jak można wykorzystać konflikt do podniesienia dynamiki pracy i poprawy skuteczności osiągania celów
     

MODUŁ V. DZIELENIE ZADAŃ I OCENA WYNIKÓW – jak właściwie wykorzystać potencjał pracowników
 

  1. Sprawdzone sposoby dzięki którym szybko zidentyfikujesz mocne i słabe strony swoich pracowników i efektywnie wykorzystasz ich potencjał w wykonywanych zadaniach
  2. Jak dzielić role w zespole i dopasować zadania do możliwości pracowników, by osiągnąć najlepsze wyniki i uniknąć konfliktów wewnętrznych?
  3. Przegląd metod i narzędzi oceny podwładnych za efekty pracy i podejmowane działania – w praktycznym podziale na listy sprawdzające, arkusze wyników oraz scenariusze rozmów kontrolnych, oceniających i podsumowujących rocznych
  4. Nadzorować, czy zaufać? – jaki styl i poziom kontroli stosować w zależności od charakteru pracowników i wykonywanej pracy?  



Metody szkoleniowe:

  • Prezentacja
  • Dyskusja
  • Symulacje
  • Analiza przypadków
  • „Burza mózgów”
  • Wymiana doświadczeń
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Szkolenie on-line w pełni interaktywne i aktywizujące Uczestnika.

Termin

2020-05-18

Miejsce



On-line

Cena

590 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1410 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - część I szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 16:00 - część II szkolenia

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 590 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane