CELE SZKOLENIA:
- Poznanie sposobów, metod i technik niwelowania strat i generowania korzyści z zaistnienia sytuacji kryzysowej dla Organizacji gospodarczej
- Adekwatne do sytuacji komunikowanie pracownikom aktualnej sytuacji kryzysowej
- Osłabianie negatywnych skutków sytuacji kryzysowej w oddziałachi działach Organizacji
- Powołania sztabu antykryzysowego do kontaktów z pracownikami, dostawcami, instytucjami, klientami i źródłami informacji masowej
- Przekazywanie spójnych i w odpowiedniej formie komunikatów informujących zatrudnionych o podejmowanych krokach i rozwiązaniach w obliczu kryzysu
- Monitorowanie, ocenianie i kontrolowanie skutków łagodzenia kryzysu i nastrojów zatrudnionych w danej organizacji
- Kalkulacja ryzyka i rozwiązań z punktu widzenia redukcji skutków kryzysu
- Określenie profilu i cech osobowościowych osób, które powinny tworzyć sztab antykryzysowy
- Zapobieganie negatywnym nastrojom i panice w obliczu kryzysu.
Korzyści dla Uczestnika szkolenia:
- Rozwijanie umiejętności skutecznego komunikowania się w sytuacji zaistnienia sytuacji kryzysowej zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy,
- Zapoznanie z metodami radzenia sobie w trudnych rozmowach
- Wzmocnienie Uczestników, wykorzystanie ich silnych stron w sytuacji kryzysowej
- Wyposażenie Uczestników szkolenia w narzędzia asertywnego reagowania oraz panowania nad stresem i emocjami w sytuacji kryzysowej
STANDARDOWA cena szkolenia: 590 PLN netto / osoba
PROMOCYJNA cena szkolenia: 390 PLN netto / osoba - zgłoszenia do 20 maja 2020 r.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. KRYZYS W ORGANIZACJI GOSPODARCZEJ
- Zarządzanie kryzysowe – czym jest, a czym nie jest
- Obszary zarzadzania kryzysowego
- Cel
- Idea Działania
- Metody
- Uczestnicy
- Obszar Działania
- Kryzys, a sytuacja kryzysowa
- Kryzys i co dalej…czyli bądź przygotowany!
- Gdy już kryzys nastąpił…
- Najczęściej kryzysy wybuchają ponieważ…przyczyny kryzysów
MODUŁ II. FAZY SYTUACJI KRYZYSOWEJ
- Faza spokoju
- Faza eskalacji
- Faza deeskalacji
- Kryteria warunkujące powstanie sytuacji kryzysowej
MODUŁ III. KOMUNIKACJA W SYTUACJI KRYZYSOWEJ
- Komunikacja, a wizerunek i renoma firmy
- Rodzaje kryzysu wizerunkowego i komunikacyjnego
- Przygotowanie komunikatu o sytuacji kryzysowej i jej skutkach
- Obieg informacji wewnętrznej i zewnętrznej
- Osoby odpowiedzialne za przygotowanie i przekazanie informacji pracownikom na temat sytuacji kryzysowej
- Organizacja spotkań sztabu kryzysowego
- Organizacja zebrań z pracownikami
- Technologia w służbie komunikacji antykryzysowej
- Pozytywny PR podczas wystąpień publicznych – konferencja, wywiady, prasa,
- Jak się przygotować do wystąpienia na konferencji prasowej – co mówić, a czego nie mówić
- Sposoby reagowania na niekorzystne informacje pojawiające się w mediach
- Przygotowanie pracowników recepcji i sekretariatu do przekazu informacji o kryzysie i odpowiadaniu na pytania dziennikarzy/osób z zewnątrz firmy – co i jak mówić,
- Przygotowanie osoby/osób do kontaktów z mediami,
- Pytania i odpowiedzi – w jakim czasie i jak na nie odpowiadać?.
- Występowanie przed kamerą, mikrofonem i notesem dziennikarskim. Autoryzowanie wypowiedzi.
- Bariery komunikacyjne i przeciwdziałanie
- Techniki aktywnego słuchania i zadawania pytań
MODUŁ IV. ORGANIZACJA I PRZYGOTOWANIE KONFERENCJI PRASOWEJ, CZYLI JAK ZAINTERESOWAĆ MERYTORYCZNYM PRZEKAZEM O KRYZYSIE DZIENNIKARZY
- Jak zaplanować spotkanie z dziennikarzami?
- Jak przygotować materiały dla dziennikarzy?
- Kiedy zorganizować konferencję prasową?
- Kto powinien się wypowiadać przed mikrofonem i kamerami?
- Ukrywać czy nie ukrywać informacje?
- W jaki sposób przekazywać informację dziennikarzom?
- Jak odpowiadać na pytania dziennikarzy?
- Jak zakończyć konferencję prasową?
- Jak zmotywować dziennikarzy do rzetelnego przekazu informacji odbiorcom?
MODUŁ V. CZAS GOTOWOŚCI
- Informacja o zdarzeniu
- Zadysponowanie sił/alarmowanie
- Inne działania
- Ewakuacja/samoewakuacja
- Elementy charakteryzujące zdarzenie kryzysowe
- Ocena skuteczności wykorzystania sił i środków w sytuacji kryzysowej
MODUŁ VI. PROCES ZARZADZANIA KRYZYSOWEGO
- Przygotowania
- Zdarzenie
- Reagowanie
- Odtwarzanie – przywrócenie stanu sprzed kryzysu
- Struktury zarzadzania kryzysowego – obszar techniczny, administracyjny, komórka zarzadzania kryzysowego, sekcje,
- Działania logistyczne w sytuacji kryzysowej
MODUŁ VII. PROCEDURY I PROCESY REAGOWANIA KRYZYSOWEGO
MODUŁ VIII. RADZENIE SOBIE ZE STRESEM W SYTUACJI WYSTĄPIENIA KRYZYSU
- Moje czynniki stresu
- Diagnoza własnego poziomu stresu
- Panowanie nad stresem i emocjami – reduktory stresu.
- Jakie są moje reduktory stresu?
- Antystresory
- Zrozumienie własnych reakcji na stres
- Techniki relaksacyjne
- Panowanie nad emocjami
Metody szkoleniowe:
Szkolenie prowadzone będzie w aktywizującej formie, która ma na celu praktyczne wykorzystanie wiedzy i umiejętności z zakresu objętego szkoleniem.
- Mini wykład – wprowadzenie i prezentacja podstaw teoretycznych omawianych zagadnień.
- Metody kształcenia aktywnego: ćwiczenia i warsztaty – praktyczne wykorzystanie zdobytej przez uczestników szkolenia wiedzy:
- Analiza przypadków
- Rozpatrywanie przykładów z doświadczeń uczestników
- Odgrywanie ról
- Symulacje
- Praca w grupach
- Dyskusja
- „Burza mózgów”
- Ćwiczenia indywidualne
- Wnioskowanie po ćwiczeniach
Szkolenie rozpoczyna się za 1401 dni
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
- 08:45 - 09:00 - próba logowania
- 09:00 - 12:00 - część I szkolenia
- 12:00 - 13:00 - przerwa
- 13:00 - 16:00 - część II szkolenia