CELE SZKOLENIA:
 

  1. Poznanie sposobów, metod i technik niwelowania strat i generowania korzyści z zaistnienia sytuacji kryzysowej dla Organizacji gospodarczej
  2. Adekwatne do sytuacji komunikowanie pracownikom aktualnej sytuacji kryzysowej
  3. Osłabianie negatywnych skutków sytuacji kryzysowej w oddziałachi działach Organizacji
  4. Powołania sztabu antykryzysowego do kontaktów z pracownikami, dostawcami, instytucjami, klientami i źródłami informacji masowej
  5. Przekazywanie spójnych i w odpowiedniej formie komunikatów informujących zatrudnionych o podejmowanych krokach i rozwiązaniach w obliczu kryzysu
  6. Monitorowanie, ocenianie i kontrolowanie skutków łagodzenia kryzysu i nastrojów zatrudnionych w danej organizacji
  7. Kalkulacja ryzyka i rozwiązań z punktu widzenia redukcji skutków kryzysu
  8. Określenie profilu i cech osobowościowych osób,  które powinny tworzyć sztab antykryzysowy
  9. Zapobieganie negatywnym nastrojom i  panice w obliczu kryzysu.



Korzyści dla Uczestnika szkolenia:
 

  1. Rozwijanie umiejętności skutecznego komunikowania się w sytuacji zaistnienia sytuacji kryzysowej zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy,
  2. Zapoznanie z metodami radzenia sobie w trudnych rozmowach
  3. Wzmocnienie Uczestników, wykorzystanie ich silnych stron w sytuacji kryzysowej
  4. Wyposażenie Uczestników szkolenia w narzędzia asertywnego reagowania oraz panowania nad stresem i emocjami w sytuacji kryzysowej

 

STANDARDOWA cena szkolenia: 590 PLN netto / osoba

PROMOCYJNA cena szkolenia: 390 PLN netto / osoba - zgłoszenia do 20 maja 2020 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


 

Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. KRYZYS W ORGANIZACJI GOSPODARCZEJ

  1. Zarządzanie kryzysowe – czym jest, a czym nie jest
  2. Obszary zarzadzania kryzysowego
  • Cel
  • Idea Działania
  • Metody
  • Uczestnicy
  • Obszar Działania
  1. Kryzys, a sytuacja kryzysowa
  2. Kryzys i co dalej…czyli bądź przygotowany!
  3. Gdy już kryzys nastąpił…
  4. Najczęściej kryzysy wybuchają ponieważ…przyczyny kryzysów
     

MODUŁ II. FAZY SYTUACJI KRYZYSOWEJ
 

  1. Faza spokoju
  2. Faza eskalacji
  3. Faza deeskalacji
  4. Kryteria warunkujące powstanie sytuacji kryzysowej
     

MODUŁ III. KOMUNIKACJA W SYTUACJI KRYZYSOWEJ
 

  1. Komunikacja, a wizerunek i renoma firmy
  2. Rodzaje kryzysu wizerunkowego i komunikacyjnego
  3. Przygotowanie komunikatu o sytuacji kryzysowej i jej skutkach
  4. Obieg informacji wewnętrznej i zewnętrznej
  5. Osoby odpowiedzialne za przygotowanie i przekazanie informacji pracownikom na temat sytuacji kryzysowej
  6. Organizacja spotkań sztabu kryzysowego
  7. Organizacja zebrań z pracownikami
  8. Technologia w służbie komunikacji antykryzysowej
  9. Pozytywny PR podczas wystąpień publicznych – konferencja, wywiady, prasa,
  10. Jak się przygotować do wystąpienia na konferencji prasowej – co mówić, a czego nie mówić
  11. Sposoby reagowania na niekorzystne informacje pojawiające się w mediach
  12. Przygotowanie pracowników recepcji i sekretariatu do przekazu informacji o kryzysie i odpowiadaniu na pytania dziennikarzy/osób z zewnątrz firmy – co i jak mówić,
  13. Przygotowanie osoby/osób do kontaktów z mediami,
  14. Pytania i odpowiedzi – w jakim czasie i jak na nie odpowiadać?.
  15. Występowanie przed kamerą, mikrofonem i notesem dziennikarskim. Autoryzowanie wypowiedzi.
  16. Bariery komunikacyjne i przeciwdziałanie
  17. Techniki aktywnego słuchania i zadawania pytań
     

MODUŁ IV. ORGANIZACJA I PRZYGOTOWANIE KONFERENCJI PRASOWEJ, CZYLI  JAK ZAINTERESOWAĆ MERYTORYCZNYM PRZEKAZEM O KRYZYSIE DZIENNIKARZY
 

  1. Jak zaplanować spotkanie z dziennikarzami?
  2. Jak przygotować materiały dla dziennikarzy?
  3. Kiedy zorganizować konferencję prasową?
  4. Kto powinien się wypowiadać przed mikrofonem i kamerami?
  5. Ukrywać czy nie ukrywać informacje?
  6. W jaki sposób przekazywać informację dziennikarzom?
  7. Jak odpowiadać na pytania dziennikarzy?
  8. Jak zakończyć konferencję prasową?
  9. Jak zmotywować dziennikarzy do rzetelnego przekazu informacji odbiorcom?


MODUŁ V. CZAS GOTOWOŚCI

  1. Informacja o zdarzeniu
  2. Zadysponowanie sił/alarmowanie
  3. Inne działania
  4. Ewakuacja/samoewakuacja
  5. Elementy charakteryzujące zdarzenie kryzysowe
  6. Ocena skuteczności wykorzystania sił i środków w sytuacji kryzysowej
     

MODUŁ VI. PROCES ZARZADZANIA KRYZYSOWEGO
 

  1. Przygotowania
  2. Zdarzenie
  3. Reagowanie
  4. Odtwarzanie – przywrócenie stanu sprzed kryzysu
  5. Struktury zarzadzania kryzysowego – obszar techniczny, administracyjny, komórka zarzadzania kryzysowego, sekcje,
  6. Działania logistyczne w sytuacji kryzysowej
     

MODUŁ VII. PROCEDURY I PROCESY REAGOWANIA KRYZYSOWEGO

MODUŁ VIII. RADZENIE SOBIE ZE STRESEM W SYTUACJI WYSTĄPIENIA KRYZYSU

  1. Moje czynniki stresu
  2. Diagnoza własnego poziomu stresu
  3. Panowanie nad stresem i emocjami – reduktory stresu.
  4. Jakie są moje reduktory stresu?
  5. Antystresory
  6. Zrozumienie własnych reakcji na stres
  7. Techniki relaksacyjne
  8. Panowanie nad emocjami

 

Metody szkoleniowe:

Szkolenie prowadzone będzie w aktywizującej formie, która ma na celu praktyczne wykorzystanie wiedzy i umiejętności z zakresu objętego szkoleniem.

  1. Mini wykład  – wprowadzenie i prezentacja podstaw teoretycznych omawianych zagadnień.
  2. Metody kształcenia aktywnego: ćwiczenia i warsztaty – praktyczne wykorzystanie zdobytej przez uczestników szkolenia wiedzy:
  • Analiza przypadków
  • Rozpatrywanie przykładów z doświadczeń uczestników
  • Odgrywanie ról
  • Symulacje
  • Praca w grupach
  • Dyskusja
  • „Burza mózgów”
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Wnioskowanie po ćwiczeniach
Termin

2020-05-27

Miejsce



On-line

Cena

590 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1401 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - część I szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 16:00 - część II szkolenia

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 590 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane