Praca z klientami wymaga szczególnego podej┼Ťcia - nie tylko nastawienia na rozwi─ůzywanie problemów, ale te┼╝ umiej─Ötno┼Ťci radzenia sobie z trudnymi emocjami.

Klient oczekuje od nas:

  • Szybkiej reakcji
  • Informacji, których potrzebuje
  • Wiedzy na temat tego gdzie zadzwoni─ç, z kim porozmawia─ç i jakie rozwi─ůzanie zaproponowa─ç

B─Ödzie te┼╝ liczy┼é na to, ┼╝e poradzimy sobie z jego niezadowoleniem lub po prostu brakiem odporno┼Ťci na stres.

 




W takiej sytuacji to my powinni┼Ťmy by─ç osobami, które – niezale┼╝nie od okoliczno┼Ťci -  zachowuj─ů spokój.

To wa┼╝ne z dwóch powodów: po pierwsze w ten sposób budujemy dobry wizerunek firmy, po drugie zachowujemy komfort psychiczny.

A to z kolei niezb─Ödne, je┼Ťli nasza praca ma nam przynosi─ç satysfakcj─Ö.


KORZYŚCI:

  • poznanie sposobów eliminowania ryzyka powstania  sytuacji trudnych
  • poznanie zwrotów, których nale┼╝y unika─ç podczas rozmowy z klientem
  • poznanie sposobów na prowadzenie rozmowy buduj─ůcej relacje z klientem


W ramach szkolenia - BONUS

Po szkoleniu zaplanowali┼Ťmy tzw. dogrywk─Ö.
 

24 sierpnia 2020 r. SESJA PYTA┼â I ODPOWIEDZI - po szkoleniu ka┼╝dy Uczestnik b─Ödzie móg┼é przes┼éa─ç nam nurtuj─ůce pytania, k┼éopotliwe sytuacje z codzienno┼Ťci w temacie obs┼éugi Klientów, zbierzemy wszystkie w ci─ůgu 1 dnia.
Podczas 1-godzinnego spotkania, 24 sierpnia 2020 r. Trener b─Ödzie odpowiada┼é kolejno na pytania przes┼éane przez Uczestników, omówi konkretne sytuacje, przedstawi rozwi─ůzania.
(Z uwagi na ograniczony czas sesji podejmiemy zg┼éaszane wcze┼Ťniej tematy, na tyle na ile czas spotkania pozwoli, decyduje kolejno┼Ť─ç zg┼éaszanych zagadnie┼ä)

 

Udzia┼é w szkoleniu + SESJA PYTA┼â I ODPOWIEDZI w cenie promocyjnej zamiast 260 z┼é netto 
 
79 zł netto

Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wpłaty do 18 sierpnia 2020 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go pod czas zgłoszenia

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


 

Je┼╝eli szkolenie on-line obj─Öte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowi─ůzuje w przypadku zap┼éacenia pe┼énej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpocz─Öciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywno┼Ť─ç szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

I. Jak powstaj─ů trudne sytuacje z klientem?

II. Po pierwsze profilaktyka, czyli s┼éów kilka o  unikaniu trudnych sytuacji z klientem

  1. S┼éowa, zdania, wyra┼╝enia, które mog─ů by─ç ┼║ród┼éem powstawania trudnych sytuacji. Wyra┼╝enia, których nale┼╝y unika─ç
  2. Dok┼éadne przekazywanie informacji: udzielanie informacji, propozycje rozwi─ůza┼ä - j─Özyk korzy┼Ťci – ─çwiczenia indywidualne
  3. Kierowanie rozmow─ů

III. Po drugie: Klient nasz partner – jak rozmawia─ç z klientem

  1. Analiza zachowa┼ä klientów, jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym
  2. Jak odnie┼Ť─ç si─Ö do obiekcji klienta?
  3. Emocje klienta – jak reagowa─ç, aby unikn─ů─ç eskalacji
Termin

2020-08-20

Miejsce



On-line

Cena

79 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 15 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

20 sierpnia 2020 r. - SZKOLENIE

  • 9:45 - 10:00 - próba logowania
  • 10:00 - 12:00 - szkolenie

Szkolenie składa się z 2-godzinnej sesji.

24 sierpnia 2020 r. - SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI

  • 9:45 - 10:00 - próba logowania
  • 10:00 - 11:00 - sesja

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
SZKOLENIE ON-LINE: Trudne sytuacje z Klientem - co robi─ç, a czego unika─ç? SZKOLENIE + BONUS
2020-08-20
, On-line

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Pod┼é─ůcze 31, 30-218 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 79 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane