Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest do pracowników odpowiedzialnych w procesie zakupów za kontakt z dostawcami i uzgadnianie oraz negocjowanie warunków zakupu.
Cele szkolenia:
Wzmocnienie i przygotowanie pracownika do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji zakupowych ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu i uzyskania korzystniejszych warunków od dostawców.
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
W efekcie szkolenia poznasz:
- metody i techniki zwiększające Twoją efektywność w procesie negocjacji zakupowych,
- analizę typów negocjacyjnych Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji negocjacyjnej sprzyjają Tobie w procesie wywierania wpływu negocjacyjnego z poszczególnymi osobowościami Klientów, a jakie (czasami używane intuicyjnie) ten proces zakłócają,
- informację pod kątem mocnych stron Twojej osobowości jako negocjatora w procesie zakupu i obszarów do rozwoju,
- aspekty w procesie przygotowania się do negocjacji bezpośrednio wpływające na ich efekt,
- metody wywierania wpływu negocjacyjnego na poszczególnych etapach negocjacji zakupowych,
- sposoby reagowania na różne trudne sytuacje i zachowania drugiej strony na poszczególnych etapach negocjacji.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Zajęcia odbywają się w formie warsztatu opartego na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez:
- pracę w zespołach,
- gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach,
- testy rozwojowo - szkoleniowe,
- wnioski, podsumowania i dyskusje na forum grupy,
- dzielenie się najlepszymi praktykami i sprawdzonymi technikami.
STANDARDOWA cena szkolenia: 1180 PLN netto
PROMOCYJNA cena szkolenia: 980 PLN netto - zgłoszenia do 19 stycznia 2023 r.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. ŚWIADOMIE WYWIERAM WPŁYW NEGOCJACYJNY W OPARCIU O ZNAJOMOŚĆ OSOBOWOŚCI STRON
1.Narzędziowa osobowość trudnego partnera w negocjacjach o postawie nieasertywnej (agresywnej, biernej i manipulującej)
2.Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość partnera w negocjacjach?
- Podczas spotkania bezpośredniego
- Podczas rozmowy telefonicznej
3.Narzędzia wywierania wpływu negocjacyjnego na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
- Budowania efektywnej relacji negocjacyjnej
- Przekonywanie i argumentowanie
- Zapobieganie i reagowanie na konflikt
- Wywierania relacyjnego wpływu negocjacyjnego
- Wywieranie bezwzględnego wpływu negocjacyjnego
4.Siła i mowa ciała w procesie negocjacji
- Pewność siebie i ,,siła przebicia’’ w negocjacjach
- Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego
- Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony
MODUŁ II. 1 ETAP NEGOCJACJI (techniki zasady przydatne na poszczególnych etapach negocjacji)
5.Przygotowanie do negocjowania kontraktów handlowych
- Identyfikacja informacji, których potrzebujemy
- Efektywne planowanie negocjacji
- Warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora
- Potrzeby własne i drugiej strony
6.Zmienne negocjacyjne
- Określanie zmiennych negocjacyjnych
- Priorytet zmiennych dla obu stron
- Wartości zmiennych negocjacyjnych
- Arkusz negocjacyjny
MODUŁ III. 2 ETAP NEGOCJACJI
7. Rozróżnianie stanowisk i interesów stron
- Cele i stanowiska
- Potrzeby i interesy
- Odkrywanie interesów partnera
- Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku
8.Dążenie do korzystnych rezultatów
- Efekt ,,wygrany – wygrany’’ jako jedna z możliwości
- Asertywna wymiana ustępstw
- Negocjowanie pakietu i tryb warunkowy
- Zasady postępowania i metody reakcji na zachowania partnera na poszczególnych etapach negocjacji
MODUŁ IV. 3 ETAP NEGOCJACJI
9.Manipulacje w negocjacjach
- Taktyki i blefy negocjacyjne
- Nasza reakcja na gry handlowo – negocjacyjne / blefy drugiej strony
- Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania
- Implementacja wybranych taktyk, gier i blefów negocjacyjnych do codziennej pracy
10.Sytuacje trudne w negocjacjach
- Przełamywanie impasu w negocjacjach
- Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą.
- Asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji
- Sposoby panowania nad własnym stresem
MODUŁ V. 4 ETAP NEGOCJACJI - potwierdzenie ustaleń
11.Potwierdzenie ustaleń i kontrola ich wdrożenia
- Akceptacja warunków i potwierdzenie ustaleń
- Opracowanie dalszych działań
- Kontrola wdrożenia uzgodnionych warunków
12. Podsumowanie szkolenia
- Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
- Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
- Zadanie wdrożeniowe
- Ewaluacja szkolenia
Szkolenie rozpoczyna się za 427 dni
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I
• 08:45 - 09:00 - próba logowania
• 09:00 - 10:30 - część I szkolenia
• 10:30 - 10:45 - przerwa
• 10:45 - 12:15 - część II szkolenia
• 12:15 - 12:30 - przerwa
• 12:30 - 14:00 - część III szkolenia
Dzień II
• 08:45 - 09:00 - próba logowania
• 09:00 - 10:30 - część IV szkolenia
• 10:30 - 10:45 - przerwa
• 10:45 - 12:15 - część V szkolenia
• 12:15 - 12:30 - przerwa
• 12:30 - 14:00 - część VI szkolenia