Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn to adaptacja wiedzy sprzedażowej do nowego kanału sprzedaży. To połączenie szkoleń z zakresu sprzedaży, copywritngu i social media.
Krótki opis szkolenia:
Sprzedaż przez LinkedIn zyskuje na popularności, głównie dzięki temu, że pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest również bardziej efektywnym sposobem niż cold calling czy cold mailing. Chcesz nauczyć sprzedawać więcej budując przy tym głębokie relacje z klientami? Przyjdź na szkolenie.
Dla kogo jest szkolenie?
Dla każdego, kto ma do czynienia ze sprzedażą B2B
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- Skrócenie procesu sprzedaży
- Wzrost efektywności działań sprzedażowych
- Poznanie nowych sposobów dotarcia do klienta
- Zdobycie umiejętności budowania głębokich relacji z klientem
STANDARDOWA cena szkolenia: 590 PLN netto / osoba
PROMOCYJNA cena szkolenia: 390 PLN netto / osoba - zgłoszenia do 22 maja 2020 r.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. TRZY FILARY SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
- Mindset, czyli prosprzedażowe nastawienie
- Wiedza produktowa
- Znajomość procesu sprzedaży
MODUŁ II. SZCZEGÓŁOWA SEGMENTACJA ZE WZGLĘDU NA OFEROWANY PRODUKT
- Charakterystyka mojego produktu lub usługi
- Segmentacja i charakterystyka potrzeb poszczególnych grup docelowych
- Opis korzyści dla poszczególnych segmentów
MODUŁ III. PODSTAWY SOCIAL SELLINGU NA LINKEDIN
- Czym jest social selling
- Social selling na LinkedIn
- Wykorzystanie darmowych i płatnych narzędzi LI do sprzedaży
- Techniki social sellingu
MODUŁ IV. PROFIL, KTÓRY SPRZEDAJE
- Audyt Twojego profilu i rekomendacje poprawek
- Zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle – jakie wybrać, co ma o Tobie mówić?
- Intro i podsumowanie, czyli pierwsze treści, jakie widzi Twój odbiorca – co powinno się w nich znaleźć
- Doświadczenie – opracowanie schematów opisu historii zawodowej
- Wykształcenie, umiejętności, rekomendacje, osiągnięcia – jak sprzedażowo wykorzystać te pola
MODUŁ V. ANGAŻUJĄCY PROFIL NA LINKEDIN
- Co publikować na profilu: typy konwertujących treści, jak angażować odbiorców swoimi publikacjami
- Jak mądrze budować sieć kontaktów
MODUŁ VI. PIERWSZY KONTAKT
- Skuteczna wiadomość wstępna, czyli daj się poznać, ale nie atakuj sprzedażą – warsztaty z tworzenia wiadomości „pierwszego kontaktu”
MODUŁ VII. SKUTECZNA OFERTA SPRZEDAŻOWA
- Elementy skutecznej oferty
- Klient kupuje korzyści
- Copywiritng w ofertach handlowych, czyli jak zaczarować odbiorcę
- Jak przełożyć ofertę sprzedażową na wiadomość wysyłaną na LinkedIn
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie jest prowadzone w sposób warsztatowy. Proporcje teorii do ćwiczeń wynoszą 20:80. W każdym module wykorzystywane są metody: mini wykładu, ćwiczeń indywidualnych, ćwiczeń na własnych profilach na LinkedIn, burzy mózgów, mini konsultacji.
Szkolenie jest podzielone na dwie części – dwa główne moduły, po 3h każdy.
Szkolenie rozpoczyna się za 1420 dni
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
- 08:45 - 09:00 - próba logowania
- 09:00 - 12:00 - część I szkolenia
- 12:00 - 13:00 - przerwa
- 13:00 - 16:00 - część II szkolenia