Szkolenie będzie esencjonalne i praktyczne, a zawarte w nim treści będą podane w takiej ilości jaka jest niezbędna do wyposażenia uczestników w kompetencje pracy z konfliktami. Część pierwszego dnia będzie poświęcona doświadczaniu i procesowi rozumienia różnych aspektów konfliktu, a w pozostałej części treningu osoby będą uczestnikami i obserwatorami symulacji konfliktów interpersonalnych i zespołowych.
Praca będzie się odbywać na materiale uczestników oraz trenera.
Po tym szkoleniu sytuacje konfliktowe staną się początkiem wzrostu, a nie przyczyną pogarszania się wyników i atmosfery w organizacji.
Cele szkolenia:
- Pokazanie istoty i mechanizmów rozwoju sytuacji konfliktowych
- Identyfikacja preferowanych zachowań w obliczu konfliktu
- Nabycie/rozwinięcie umiejętności diagnozowania źródeł konfliktu w zespole
- Zbudowanie świadomości na temat ograniczania kosztów konfliktu dla organizacji
- Trening radzenia sobie z każdym z rodzajów konfliktów pojawiających się w zespole
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
- dyskusje
- studium przypadku
- ćwiczenia indywidualne i grupowe
- kwestionariusze i testy zachowań
- wymiana doświadczeń
STANDARDOWA cena szkolenia: 1180 PLN netto
PROMOCYJNA cena szkolenia: 780 PLN netto - zgłoszenia do 06 lipca 2020 r.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. PSYCHOLOGIA KONFLIKTU
- Istota i mechanizmy konfliktu
- Dynamika konfliktu - fazy konfliktu, od sporu do konfliktu
- Przyczyny, przebieg, skutki - czy współcześnie konflikt jest inny?
- Typy konfliktu wg. Moora - konflikt danych, relacji, wartości, strukturalny, interesów
MODUŁ II. KONFLIKT W ORGANIZACJI
- Tradycyjne i nowoczesne spojrzenie na konflikt w miejscu pracy
- Rodzaje konfliktów w organizacjach
- Zarządzanie przez konflikt - niechlubny styl pracy menedżerów
- Konflikt zespołu a konflikt interpersonalny - istotne rozgraniczenie, istotne konsekwencje
- Aby dobrać leczenie trzeba znać diagnozę - konflikt trzeba zdiagnozować
- Identyfikacja emocji występujących w konflikcie - własnych i cudzych
- Samonapędzające się koło - Trójkąt dramatyczny - Prześladowca, Ofiara, Wybawca - jedyna możliwa interwencja
MODUŁ III. JA W KONFLIKCIE
- Po co mi konflikt?
- Czy musiało dojść do konfliktu?
- Moje reakcje na konflikt wg. Thomasa Kilmanna
MODUŁ IV. MAMY KONFLIKT I CO DALEJ?
- Koncepcja Harwardzka 3 kluczowe zasady pomocnego działania
- Trzy pozycje percepcyjne w konfliktach Ja, Ty, Metapozycja
- Interwencja menedżera kiedy jest wymagana
- Jakie strategie wdrożyć w sytuacji konfliktu?
- Jak pracować z różnymi typami konfliktów danych, relacji, wartości, strukturalnym i interesów?
- Techniki wspierające radzenie sobie z konfliktem otwieranie pola trudnych pytań, badanie obaw/interesów drugiej strony, negocjowanie
- Techniki komunikacyjne - parafrazowanie, komunikat Ja, odzwierciedlanie
- Działania eskalujące - czego nie należy robić, aby nie zaostrzyć konfliktu
MODUŁ V. SYMULACJA KONFLIKT INTERPERSONALNY
- Wprowadzenie zasad odgrywania ról
- Ćwiczenia symulacje rozmów z osobami pozostającymi w konflikcie, na linii: pracownik przełożony, współpracownik
MODUŁ VI. SYMULACJA KONFLIKT WEWNĄTRZ ZESPOŁU
- Wprowadzenie w role i zasady udziału w symulacji - Konflikt w zespole
- Podsumowanie symulacji - jakie narzędzia feed-forward wprowadzić do zespołu/organizacji?
MODUŁ VII. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ
- Przypomnienie najważniejszych treści - teleturniej
- Czy zespół może się nauczyć przechodzić przez konflikty w sposób progresywny, czyli prowadzący do rozwoju rozwiązań i spójności?
- Indywidualne i zespołowe Action Plan
Szkolenie on-line w pełni interaktywne i aktywizujące Uczestnika.
Szkolenie rozpoczyna się za 1376 dni
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I
- 08:45 - 09:00 - próba logowania
- 09:00 - 12:00 - część I szkolenia
- 12:00 - 13:00 - przerwa
- 13:00 - 15:00 - część II szkolenia
Dzień II
- 08:45 - 09:00 - próba logowania
- 09:00 - 12:00 - część III szkolenia
- 12:00 - 13:00 - przerwa
- 13:00 - 15:00 - część IV szkolenia