Asystentka Zarz─ůdu/Sekretarka powinna by─ç ┼Ťwietnym organizatorem, strategiem i doskonale radzi─ç sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. W wi─Ökszo┼Ťci firm jest pierwsz─ů osob─ů, z któr─ů styka si─Ö klient, wi─Öc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zale┼╝y wizerunek firmy. Praca na tym stanowisku wi─ů┼╝e si─Ö przede wszystkim ze wspieraniem pracy ca┼éego zespo┼éu, b─ůd┼║ poszczególnych dzia┼éów przedsi─Öbiorstwa, dlatego te┼╝ wa┼╝na jest umiej─Ötno┼Ť─ç skutecznej komunikacji, co równie┼╝ jest przedmiotem szkolenia.

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie umiej─Ötno┼Ťci i kompetencji zawodowych Asystentki Zarz─ůdu/Sekretarki, pod wzgl─Ödem oczekiwa┼ä osób zarz─ůdzaj─ůcych firm─ů.

 

 

Korzy┼Ťci dla uczestników szkolenia:

  • Wzmocni─ç swoje kompetencje w zarz─ůdzaniu sekretariatem
  • Pozna─ç zasady savoir – vivre biznesowego w pracy sekretariatu
  • Zwi─Ökszy─ç skuteczno┼Ť─ç w komunikowaniu si─Ö z Klientami wewn─Ötrznymi i zewn─Ötrznymi
  • Udoskonali─ç formy efektywnej komunikacji telefonicznej

 

Szkolenie polecamy dla:

  • Asystentek personalnych
  • Asystentek kadry zarz─ůdzaj─ůcej
  • Sekretarek

 

Metodologia prowadzenia szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wyk┼éadami, podczas których przekazywane b─Öd─ů niezb─Ödne tre┼Ťci teoretyczne. Charakter zaj─Ö─ç ma za zadanie anga┼╝owa─ç wszystkich uczestników do aktywnego udzia┼éu, poprzez prac─Ö w grupach, liczne ─çwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analiz─Ö przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowa┼ä. Szkolenie nastawione jest na nauk─Ö w praktyce.

 

STANDARDOWA cena szkolenia: 1180 PLN netto

PROMOCYJNA cena szkolenia: 980 PLN netto - zg┼éoszenia do 25 stycznia 2021 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


 

Je┼╝eli szkolenie on-line obj─Öte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowi─ůzuje w przypadku zap┼éacenia pe┼énej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpocz─Öciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywno┼Ť─ç szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁ I. FUNKCJA INFORMACYJNA I REPREZENTACYJNA SEKRETARIATU W FIRMIE

  1. Sekretariat jako ┼║ród┼éo informacji w Firmie - wyzwania, które si─Ö z tym wi─ů┼╝─ů dla sprawnego przep┼éywu informacji

  2. Funkcja reprezentacyjna sekretariatu (etykieta biznesowa vs. etykieta towarzyska)

  3. Sekretariat - wizerunek Firmy, jak profesjonalnie zaprezentować siebie, przełożonego i Firmę?

  4. Pierwsze wra┼╝enie - moje biuro ┼Ťwiadczy o mnie i u┼éatwia mi prac─Ö

  5. Elegancja w miejscu pracy - ogólne zasady stylizacji (kolorystyka i charakter ubioru, makija┼╝)

  6. Klient zewn─Ötrzny i Klient wewn─Ötrzny Firmy - standardy obs┼éugi i komunikacji. Sztuka przyjmowania Klientów i wspó┼épracowników

 

MODU┼ü II. DBA┼üO┼Ü─ć O WIZERUNEK FIRMY

  1. System identyfikacji wizualnej

  2. Logo. Strona internetowa

  3. Dba┼éo┼Ť─ç o wizerunek firmy w internecie

  4. Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy

  5. Działania wizerunkowe w sytuacji kryzysowej

  6. Wizerunek w obszarze spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu

 

MODU┼ü III. KOMUNIKACJA WEWN─śTRZNA W PRACY SEKRETARIATU

  1. Psychologia komunikacji interpersonalnej - ró┼╝ne style, ró┼╝ne potrzeby

  2. Jak reagowa─ç na style innych osób w celu wyboru adekwatnych form komunikacyjnych

  3. Komunikacja z prze┼éo┼╝onym - jak zadba─ç o komunikacj─Ö dopasowuj─ůc si─Ö do jego stylu pracy i osobowo┼Ťci

  4. Komunikacja asertywna w sytuacjach trudnych – rola postawy i konsekwencji dzia┼éania

  5. Zarz─ůdzanie emocjami i panowanie nad stresem w sytuacjach trudnych

  6. Trening z wykorzystaniem przyk┼éadowych sytuacji z ┼╝ycia zawodowego Uczestników

 

MODUŁ IV. SPOTKANIA I NARADY SŁUŻBOWE I POSIEDZENIA ZARZĄDU

  1. Przygotowanie zaprosze┼ä, materia┼éów, raportów

  2. Przygotowanie harmonogramu spotkania

  3. Przygotowanie sali i jej wyposa┼╝enia

  4. Tworzenie biznesowych prezentacji multimedialnych Power Point

    • Korzystanie z szablonów

    • Dostosowywanie tre┼Ťci prezentacji do odbiorców

    • Optymalizowanie obrazów

    • Prezentowanie danych na slajdach

  5.  Protoko┼éowanie podczas spotka┼ä - jak prowadzi─ç zapis przebiegu posiedzenia i jak przygotowa─ç zapis postanowie┼ä podj─Ötych na spotkaniu?

 

MODUŁ V. WYBRANE TECHNIKI EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA CZASEM I PODNOSZENIA EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ

  1. Macierz Eisenhowera - umiej─Ötno┼Ť─ç rozpoznawania zada┼ä pilnych, nie pilnych, wa┼╝nych i niewa┼╝nych oraz wykorzystanie tej wiedzy do planowania czasu

  2. Zasada Pareto, analiza ABC - zarz─ůdzanie priorytetami

  3. W┼éasne mo┼╝liwo┼Ťci i ograniczenia - krzywa REFA, dobowy rytm wydajno┼Ťci, organizacja dnia

  4. Eliminacja zagro┼╝e┼ä efektywnej organizacji czasu - prokrastynacja, prawo Parkinsona

  5. Planowanie zadań własnych i przełożonego

  6. Przygotowanie podró┼╝y prze┼éo┼╝onego

 

MODUŁ VI. KOMUNIKACJA TELEFONICZNA I E-MAILOWA

  1. Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy telefonicznej

  2. Budowanie profesjonalnego wizerunku przez telefon

  3. Telefoniczne załatwianie spraw/odbieranie i przekazywanie informacji

  4. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmów telefonicznych

  5. Trening z wykorzystaniem przyk┼éadowych sytuacji z ┼╝ycia zawodowego Uczestników

  6. Tworzenie profesjonalne korespondencji e-mailowej

  7. Etykieta w korespondencji e-mailowej

 

MODUŁ VII. SAVOIR- VIVRE I WIZERUNEK OSOBISTY W BIZNESIE

  1. Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji)

  2. Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań

  3. Wr─Öczanie i przyjmowanie wizytówek

  4. Przejazdy służbowe - hierarchia miejsc w samochodzie

  5. Wr─Öczanie kwiatów i prezentów

  6. Rodzaje i formy przyj─Ö─ç biznesowych

  7. Profesjonalne zaproszenie. Skróty na zaproszeniach

  8. Mowa ciała w pracy

  9. Dress code - ubiór biznesowy jako element budowy wizerunku

 


Opinie Uczestników o szkoleniu:

"Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. ┼Üwietnie przygotowana prowadz─ůca w ciekawy sposób przekazywa┼éa informacje."

"Rewelacyjnie przekazywana wiedza Trenera zdobyta podczas pracy zawodowej. Profesjonalna Pani Trener."

"Bardzo du┼╝o nowych i cennych informacji. Mi┼éa atmosfera i interesuj─ůce zadania do wykonania."

"Bardzo mertyoryczne szkolenie. Zach─Öcaj─ůcy sposób przekazywania wiedzy: prosty, naturalny czytelny."

"Profesjonalna Pani Trener. Szkolenie by┼éo prowadzone w sposób fachowy i bardzo rzetelnie."

"Po przeprowadzonym szkoleniu czuję się pewniejsza siebie, wiem na czym będzie polegała moja praca oraz to na co powinnam zwracać uwagę."

"Du┼╝o praktycznych informacji przekazanych w bardzo profesjonalny sposób. Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne Trenera."

Termin

2021-02-01 (2 dni)

Miejsce



On-line

Cena

980 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 58 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

I dzień:

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 16:00 - szkolenie

II dzień:

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 16:00 - szkolenie

Szkolenie dzieli si─Ö na 1,5-godzinne sesje, po ka┼╝dej sesji przewidziana jest 5-minutowa przerwa. Ka┼╝dego dnia szkolenia przewidziana jest jedna min. 45-minutowa przerwa.

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
SZKOLENIE ON-LINE: Profesjonalna Asystentka Zarz─ůdu / Sekretarka
2021-02-01 - 2021-02-02
, On-line

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Pod┼é─ůcze 31, 30-218 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 980 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane