Celem
proponowanego szkolenia jest dostarczenie wiedzy z zakresu prawa istotnych z punktu widzenia kompetencji działu zakupów. Udział w szkoleniu ma za zadanie przybliżyć obowiązujące regulacje prawne i obowiązki w procesie ustalania warunków umów, ich negocjowania oraz realizacji. Zostaną omówione również potencjalne problemy jakie mogą pojawiać się w związku z nieprawidłową konstrukcją umowy zakupowej oraz niewłaściwą ochroną interesów stron. Ponadto podczas szkolenia będzie można uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania, by rozwiać pojawiające się wątpliwości dotyczące praktycznych aspektów stosowania przepisów z zakresu omawianej tematyki.

Podczas szkolenia zostaną poruszone zagadnienia odnoszące się do analizy czynności poprzedzających zawarcie umowy, konstrukcji zapytania ofertowego oraz praw i obowiązków stron podczas negocjacji warunków umowy. Przedstawione zostaną krok po kroku kolejne etapy konstruowania umowy aż do jej zawarcia. Zaprezentowane zostaną ponadto sytuacje, w których dochodzi do zmian w umowie i jej przekształceń oraz skutków prawnych dokonanych modyfikacji. Wnikliwej analizie zostaną poddane zabezpieczenia stosowane w umowach zakupowych, ich rodzaje i właściwy dobór, by jak najlepiej zabezpieczyć wykonanie umowy i interesy obu stron. 

 

Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do Działów Zakupów.

 

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Uczestnicy nabędą praktycznych umiejętności w zakresie poprawnego konstruowania umów zakupowych. Poznają ich rodzaje, zasady tworzenia oraz kluczowe zapisy obowiązujące w umowach. Istotna, z punktu widzenia ochrony własnych interesów, jest także umiejętność wprowadzenia do konkretnej umowy właściwych zabezpieczeń, którą Uczestnicy nabędą podczas szkolenia. Ponadto dowiedzą się jakie błędy są najczęściej popełniane na etapie tworzenia umów i jak się ich wystrzegać. 

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • prezentacja Power Point
  • interaktywny wykład
  • warsztaty
  • case study - analiza przypadku
     


STANDARDOWA cena szkolenia: 1 180 zł netto
PROMOCYJNA cena szkolenia: 980 zł netto - zgłoszenia do 30 kwietnia 2021 r.

 


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


 

Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. ZAGADNIENIA WSTĘPNE - PRZYGOTOWANIE WSPÓŁPRACY

  1. Czynności poprzedzające zawarcie umowy (ogłoszenia, reklamy, cenniki, listy intencyjne)
  2. Badanie sytuacji kontrahenta
  3. Reprezentacja podmiotów przy zawieraniu umów
  4. Zakres odpowiedzialności osób podpisujących umowy
  5. Prawa i obowiązki stron podczas negocjacji
  6. Nieuczciwe negocjacje a zabezpieczenie własnych interesów
  7. Umowa przedwstępna jako zapowiedź umowy głównej (specyfika umowy przedwstępnej, skutki jej niewykonania)

 

MODUŁ II. KONSTRUOWANIE UMOWY I JEJ ZAWARCIE

  1. Poprawna konstrukcja zapytania ofertowego
  2. Zawarcie umowy (zdolność prawna, zdolność do czynności prawnych)
  3. Formy zawierania umów i skutki prawne niezachowania przepisanej formy
  4. Elementy umowy (obligatoryjne, fakultatywne, niedozwolone postanowienia umowne)
  5. Kluczowe zapisy w umowach z dostawcami
  6. Obowiązki i uprawnienia stron
  7. Wady oświadczeń woli w umowach
  8. Skutki zawarcia umów
  9. Pułapki prawne w umowach - praktyczne rozwiązania

 

MODUŁ III. CENA W KONTRAKTACH ZAKUPOWYCH - ASPEKTY PRAWNE

  1. Określenie wartości przedmiotu umowy
  2. Wpływ warunków handlowych na poziom cen
  3. Termin i forma płatności
  4. Dobór właściwej formy płatności do konkretnej umowy
  5. Praktyczne aspekty dotyczące formy zapłaty

 

MODUŁ IV. PRZEKSZTAŁCANIE UMÓW

  1. Zmiana treści umowy
  2. Zmiana podmiotów umowy (zmiana wierzyciela, dłużnika)
  3. Anektowanie obowiązujących umów
  4. Sposoby renegocjowania warunków umowy
  5. Skutki prawne modyfikacji umów

 

MODUŁ V. RODZAJE ZABEZPIECZEŃ W UMOWACH ZAKUPOWYCH I ICH DOBÓR W ZALEŻNOŚCI OD UMOWY

  1. Zabezpieczenie wykonania umowy - zasady ogólne
  2. Sposoby zabezpieczenia płatności
  3. Zaliczka, zadatek a przedpłata podobieństwa i różnice
  4. Odsetki (wysokość, rodzaje), a kary umowne
  5. Odsetki ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych - zmiany w przepisach w 2020 r.
  6. Szczególne możliwości rozliczenia umowy (potrącenie, cesja wierzytelności)
  7. Gwarancja i rękojmia w umowach handlowych
  8. Klauzule bezpieczeństwa w kontraktach handlowych

 

MODUŁ VI. WYKONANIE UMOWY

  1. Sposoby rozwiązywania problemów przy zawieraniu i realizacji umów
  2. Tryb odbioru wykonania umowy
  3. Odpowiedzialność dostawcy - zagadnienia prawne
  4. Kary i odszkodowania w umowach
  5. Uprawnienie kupującego do żądania obniżenia ceny
  6. Dochodzenie roszczeń (przedsądowe, sądowe - charakterystyka, rodzaje)

 

MODUŁ VII. DOKUMENTOWANIE WYKONANIA UMOWY

  1. Sposób dokumentowania wykonania umowy
  2. Rodzaje dokumentów poświadczających wykonanie umowy
  3. Zależność między rodzajem zawartej umowy a wynikającą z niej dokumentacją
  4. Faktura VAT jako jeden ze sposobów dokumentowania wykonania umowy
  5. Protokoły odbiorów - częściowe, końcowe

 

MODUŁ VIII. ANALIZA TREŚCI WYBRANYCH UMÓW GOSPODARCZYCH

  1. Umowa sprzedaży
  2. Umowa dostawy
  3. Umowa o roboty budowlane
  4. Inne umowy najczęściej spotykane w praktyce
  5. Znaczenie orzecznictwa w rozstrzyganiu wątpliwości prawnych
Termin

2021-05-10 (2 dni)

Miejsce



On-line

Cena

980 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 24 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

  • 09:45 - 10:00 - próba logowania
  • 10:00 - 11:30 - część I szkolenia
  • 11:30 - 11:45 - przerwa
  • 11:45 - 15:00 - część II szkolenia

Dzień II

  • 09:45 - 10:00 - próba logowania
  • 10:00 - 11:30 - część III szkolenia
  • 11:30 - 11:45 - przerwa
  • 11:45 - 15:00 - część IV szkolenia

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
SZKOLENIE ON-LINE: Prawo dla Działu Zakupów. Skuteczne i bezpieczne zawieranie umów
2021-05-10 - 2021-05-11
, On-line

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Podłącze 31, 30-218 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 980 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane