Zapraszamy do udziału w wyjątkowym szkoleniu on-line prowadzonym przez Michała Dziekońskiego, praktyka z 20-letnim doświadczeniem sprzedażowym i marketingowym, który jest ekspertem tworzącym od kilkunastu lat intuicyjne i wartościowe szablony (przede wszystkim w Excelu, ale także w Wordzie i Power Poincie) do wykorzystania w codziennej pracy.

 

KORZYŚĆ Z UDZIAŁU W TYM SZKOLENIU JEST POTRÓJNA:

  1. Po pierwsze - zdobędziemy na własność do wykorzystania w codziennej pracy kilkanaście szablonów z narzędziami do planowania działań sprzedażowych i marketingowych, wiele z nich omówimy „na żywo” na przykładach swojej firmy dzięki e-konsultacjom z ekspertem,
  2. Po drugie - pozyskane narzędzia będziemy mogli wykorzystać od razu w naszych zespołach (pracujących obecnie w dużym stopniu zdalnie), tak by przygotować strategię działań, gdy już życie społeczne i gospodarcze wróci na dawne tory,
  3. Po trzecie - będziemy uczestniczyć w prawdziwie aktywnym i „żywym” szkoleniu - tylko 30% jego czasu zajmie prezentacja narzędzi przez eksperta, wiele czasu będziemy mieli na pracę własną oraz na e-mailowe i telefoniczne konsultacje z trenerem na konkretnych sytuacjach rynkowych z naszej firmy.

 

Szkolenie w tej formie jest niezwykle efektywne, po spotkaniu wychodzimy z konkretnymi narzędziami oraz analizami wykonanymi dla naszej firmy lub instytucji.


Z tego pakietu dowiesz się:

  1. Jak analizować swoją pozycję na tle konkurencji z wykorzystaniem świetnego narzędzia w Excelu?
  2. Jak scenariuszowo analizować plan sprzedaży i analizy rynku przy epidemii koronawirusa?
  3. Jak oceniać, która grupa produktów jest dla nas najbardziej wartościowa?
  4. Jak planować w Excelu działania w perspektywie produkt-rynek?
  5. Jak ocenić potencjał konkurencyjny danego produktu lub usługi?
  6. Jak przeprowadzić twórczą analizę strategiczną (nowatorski cross-SWOT) w Excelu?
  7. Jak wypełniać narzędzia w Excelu w zespole i zarządzać przepływem danych (workflow)?
  8. Jak w bardzo prosty sposób (nie przez zaciemnianie pól!) tworzyć harmonogramy wdrożenia planów w Excelu?
  9. Jak współpracować zdalnie w zespołach marketingu i sprzedaży?

 

STANDARDOWA cena szkolenia: 590 PLN netto

AKTUALNA cena szkolenia: 390 PLN netto - zgłoszenia do 07 kwietnia 2020 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


 

Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Część 1

 

MODUŁ I. ANALIZA SPRZEDAŻY NA RYNKU W FAZIE WYHAMOWANIA
Przywitanie Uczestników i wzajemna wymiana doświadczeń

  1. Branże zyskujące, stabilne oraz tracące w sytuacji epidemii
  2. Analogia do doświadczeń z kryzysów lat 2000-2001 oraz 2008-2009
  3. Prognozy i przewidywania ekspertów
  4. Check-lista: co warto przygotować ze strony działań marketingowych i sprzedażowych, by wykorzystać maksymalnie potencjał w warunkach odblokowania rynków

MODUŁ II. OCENA KONKURENCYJNOŚCI PRODUKTU I FIRMY

  1. Jak przeanalizować historycznie portfel naszych produktów – w sytuacji większej ilości czasu na pracę koncepcyjną (narzędzie w Excelu – na własność)
  2. Jak ocenić potencjał konkurencyjny konkretnego produktu (narzędzie w Excelu - na własność)
  3. Jak porównać naszą pozycję na tle 3-4 kluczowych konkurentów (narzędzie w Excelu – na własność)

MODUŁ III. PRACA MIĘDZYSESYJNA

  1. Uzupełnianie własne przez uczestników 1-2 arkuszy planów i ich konsultowanie e-mailowe lub telefoniczne z trenerem, możliwość ewentualnego przedstawienia wypracowanych analiz na forum (uzyskanie feedbacku od innych osób)

 

Część 2

 

MODUŁ I. PRZEGLĄD OPRACOWANYCH ANALIZ

  1. Informacja zwrotna od trenera-eksperta w zakresie opracowanych przez Uczestników analiz

MODUŁ II. OD ANALIZ DO CELÓW – CROSS-SWOT

  1. Prezentacja narzędzia cross-SWOT w Excelu, pozwalającego na weryfikację celów i strategii oraz aktualizację ryzyk w sytuacji epidemii koronawirusa
  2. Przykład cross-SWOT – studium przypadku konkretnej firmy
  3. Wyznaczanie celów rynkowych i rekomendowane strategie

MODUŁ III. PRZEŁOŻENIE CELÓW NA STRATEGIE SPRZEDAŻOWE I MARKETINGOWE

  1. Określanie działań rynkowych w macierzy produkt-rynek
  2. Przykład wykorzystania macierzy produkt-rynek z wykorzystaniem narzędzi w Excelu, Power Point oraz narzędzi do pracy zdalnej
  3. Opracowanie działań wdrożeniowych, transfer strategii na projekty i budżety (macierz POE off/on)

MODUŁ IV. PRACA MIĘDZYSESYJNA

  1. Uzupełnianie własne przez uczestników 1-2 arkuszy planów i ich konsultowanie e-mailowe lub telefoniczne z trenerem, możliwość ewentualnego przedstawienia wypracowanych analiz na forum (uzyskanie feedbacku od innych osób)

 

Część 3

 

MODUŁ I. PRZEGLĄD OPRACOWANYCH ANALIZ

  1. Informacja zwrotna od trenera-eksperta w zakresie opracowanych przez Uczestników analiz

MODUŁ II. ŁĄCZENIE ANALIZ W SPÓJNY PLAN

  1. Szacowanie prognoz sprzedaży w zależności od scenariuszy
  2. Plan implementacji i oceny KPI w praktyce (w Excelu)
  3. Tablice do pracy zdalnej – przydzielanie zadań strategicznych i wdrożeniowych
  4. Check-lista i wąskie gardła w tworzeniu planów z wykorzystaniem Excela
  5. Jak wcielać plany w życie w sytuacji wyhamowania rynków?

MODUŁ IV. SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI ORAZ WSKAZÓWEK WDROŻENIOWYCH

 

Metody szkoleniowe:

Szkolenie on-line w pełni interaktywne i aktywizujące Uczestnika:

  • Szablony arkuszy w Excelu – puste i wypełnione przykładami – do wykorzystania w codziennej pracy
  • Obszerny autorski e-book (manual) – przypominający po szkoleniu jak wykorzystywać konkretne szablony w Excelu
  • Animowana prezentacja, przedstawiająca krok po kroku poszczególne narzędzia
  • Krótkie filmy prezentujące kreatywne strategie sprzedażowe i marketingowe
  • Dyskusje, pytania na czacie i inspirujące ożywiające quizy
  • Ćwiczenia międzysesyjne konsultowane indywidualnie z trenerem
  • Case studies wykorzystania narzędzi na konkretnych przykładach
  • Indywidualne konsultacje e-mailowe i telefoniczne tworzonych planów

 

 

Termin

2020-04-14

Miejsce



On-line

Cena

590 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1471 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 10:15 - część I szkolenia (z sesją pytań)
  • 10.15 – 12.00 – praca własna uczestników – z przesłaniem arkuszy do trenera i e-konsultacjami
  • 12:00 - 13:15 – część II szkolenia (z sesją pytań)
  • 13.15 – 15.00 – praca własna uczestników – z przesłaniem arkuszy do trenera i e-konsultacjami
  • 15.00 – 16.00 – cześć III szkolenia (z sesją pytań)

 

LICZEBNOŚĆ GRUPY: do 15 osób

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 590 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane