Zapraszamy do udzia┼éu w wyj─ůtkowym szkoleniu on-line prowadzonym przez Micha┼éa Dzieko┼äskiego, praktyka z 20-letnim do┼Ťwiadczeniem sprzeda┼╝owym i marketingowym, który jest ekspertem tworz─ůcym od kilkunastu lat intuicyjne i warto┼Ťciowe szablony (przede wszystkim w Excelu, ale tak┼╝e w Wordzie i Power Poincie) do wykorzystania w codziennej pracy.

 

KORZY┼Ü─ć Z UDZIA┼üU W TYM SZKOLENIU JEST POTRÓJNA:

  1. Po pierwsze - zdob─Ödziemy na w┼éasno┼Ť─ç do wykorzystania w codziennej pracy kilkana┼Ťcie szablonów z narz─Ödziami do planowania dzia┼éa┼ä sprzeda┼╝owych i marketingowych, wiele z nich omówimy „na ┼╝ywo” na przyk┼éadach swojej firmy dzi─Öki e-konsultacjom z ekspertem,
  2. Po drugie - pozyskane narz─Ödzia b─Ödziemy mogli wykorzysta─ç od razu w naszych zespo┼éach (pracuj─ůcych obecnie w du┼╝ym stopniu zdalnie), tak by przygotowa─ç strategi─Ö dzia┼éa┼ä, gdy ju┼╝ ┼╝ycie spo┼éeczne i gospodarcze wróci na dawne tory,
  3. Po trzecie - b─Ödziemy uczestniczy─ç w prawdziwie aktywnym i „┼╝ywym” szkoleniu - tylko 30% jego czasu zajmie prezentacja narz─Ödzi przez eksperta, wiele czasu b─Ödziemy mieli na prac─Ö w┼éasn─ů oraz na e-mailowe i telefoniczne konsultacje z trenerem na konkretnych sytuacjach rynkowych z naszej firmy.

 

Szkolenie w tej formie jest niezwykle efektywne, po spotkaniu wychodzimy z konkretnymi narz─Ödziami oraz analizami wykonanymi dla naszej firmy lub instytucji.


Z tego pakietu dowiesz si─Ö:

  1. Jak analizowa─ç swoj─ů pozycj─Ö na tle konkurencji z wykorzystaniem ┼Ťwietnego narz─Ödzia w Excelu?
  2. Jak scenariuszowo analizowa─ç plan sprzeda┼╝y i analizy rynku przy epidemii koronawirusa?
  3. Jak ocenia─ç, która grupa produktów jest dla nas najbardziej warto┼Ťciowa?
  4. Jak planować w Excelu działania w perspektywie produkt-rynek?
  5. Jak ocenić potencjał konkurencyjny danego produktu lub usługi?
  6. Jak przeprowadzi─ç twórcz─ů analiz─Ö strategiczn─ů (nowatorski cross-SWOT) w Excelu?
  7. Jak wype┼énia─ç narz─Ödzia w Excelu w zespole i zarz─ůdza─ç przep┼éywem danych (workflow)?
  8. Jak w bardzo prosty sposób (nie przez zaciemnianie pól!) tworzy─ç harmonogramy wdro┼╝enia planów w Excelu?
  9. Jak wspó┼épracowa─ç zdalnie w zespo┼éach marketingu i sprzeda┼╝y?

 

STANDARDOWA cena szkolenia: 590 PLN netto

AKTUALNA cena szkolenia: 390 PLN netto - zgłoszenia do 07 kwietnia 2020 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go pod czas zgłoszenia

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


 

Je┼╝eli szkolenie on-line obj─Öte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowi─ůzuje w przypadku zap┼éacenia pe┼énej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpocz─Öciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Pe┼én─ů interaktywno┼Ť─ç szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Prac─Ö w kameralnych grupach szkoleniowych
  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

Cz─Ö┼Ť─ç 1

 

MODUŁ I. ANALIZA SPRZEDAŻY NA RYNKU W FAZIE WYHAMOWANIA
Przywitanie Uczestników i wzajemna wymiana do┼Ťwiadcze┼ä

  1. Bran┼╝e zyskuj─ůce, stabilne oraz trac─ůce w sytuacji epidemii
  2. Analogia do do┼Ťwiadcze┼ä z kryzysów lat 2000-2001 oraz 2008-2009
  3. Prognozy i przewidywania ekspertów
  4. Check-lista: co warto przygotowa─ç ze strony dzia┼éa┼ä marketingowych i sprzeda┼╝owych, by wykorzysta─ç maksymalnie potencja┼é w warunkach odblokowania rynków

MODUŁ II. OCENA KONKURENCYJNOŚCI PRODUKTU I FIRMY

  1. Jak przeanalizowa─ç historycznie portfel naszych produktów – w sytuacji wi─Ökszej ilo┼Ťci czasu na prac─Ö koncepcyjn─ů (narz─Ödzie w Excelu – na w┼éasno┼Ť─ç)
  2. Jak oceni─ç potencja┼é konkurencyjny konkretnego produktu (narz─Ödzie w Excelu - na w┼éasno┼Ť─ç)
  3. Jak porówna─ç nasz─ů pozycj─Ö na tle 3-4 kluczowych konkurentów (narz─Ödzie w Excelu – na w┼éasno┼Ť─ç)

MODU┼ü III. PRACA MI─śDZYSESYJNA

  1. Uzupe┼énianie w┼éasne przez uczestników 1-2 arkuszy planów i ich konsultowanie e-mailowe lub telefoniczne z trenerem, mo┼╝liwo┼Ť─ç ewentualnego przedstawienia wypracowanych analiz na forum (uzyskanie feedbacku od innych osób)

 

Cz─Ö┼Ť─ç 2

 

MODUŁ I. PRZEGLĄD OPRACOWANYCH ANALIZ

  1. Informacja zwrotna od trenera-eksperta w zakresie opracowanych przez Uczestników analiz

MODU┼ü II. OD ANALIZ DO CELÓW – CROSS-SWOT

  1. Prezentacja narz─Ödzia cross-SWOT w Excelu, pozwalaj─ůcego na weryfikacj─Ö celów i strategii oraz aktualizacj─Ö ryzyk w sytuacji epidemii koronawirusa
  2. Przyk┼éad cross-SWOT – studium przypadku konkretnej firmy
  3. Wyznaczanie celów rynkowych i rekomendowane strategie

MODU┼ü III. PRZE┼üO┼╗ENIE CELÓW NA STRATEGIE SPRZEDA┼╗OWE I MARKETINGOWE

  1. Okre┼Ťlanie dzia┼éa┼ä rynkowych w macierzy produkt-rynek
  2. Przykład wykorzystania macierzy produkt-rynek z wykorzystaniem narzędzi w Excelu, Power Point oraz narzędzi do pracy zdalnej
  3. Opracowanie działań wdrożeniowych, transfer strategii na projekty i budżety (macierz POE off/on)

MODU┼ü IV. PRACA MI─śDZYSESYJNA

  1. Uzupe┼énianie w┼éasne przez uczestników 1-2 arkuszy planów i ich konsultowanie e-mailowe lub telefoniczne z trenerem, mo┼╝liwo┼Ť─ç ewentualnego przedstawienia wypracowanych analiz na forum (uzyskanie feedbacku od innych osób)

 

Cz─Ö┼Ť─ç 3

 

MODUŁ I. PRZEGLĄD OPRACOWANYCH ANALIZ

  1. Informacja zwrotna od trenera-eksperta w zakresie opracowanych przez Uczestników analiz

MODU┼ü II. ┼ü─äCZENIE ANALIZ W SPÓJNY PLAN

  1. Szacowanie prognoz sprzeda┼╝y w zale┼╝no┼Ťci od scenariuszy
  2. Plan implementacji i oceny KPI w praktyce (w Excelu)
  3. Tablice do pracy zdalnej – przydzielanie zada┼ä strategicznych i wdro┼╝eniowych
  4. Check-lista i w─ůskie gard┼éa w tworzeniu planów z wykorzystaniem Excela
  5. Jak wciela─ç plany w ┼╝ycie w sytuacji wyhamowania rynków?

MODU┼ü IV. SESJA PYTA┼â I ODPOWIEDZI ORAZ WSKAZÓWEK WDRO┼╗ENIOWYCH

 

Metody szkoleniowe:

Szkolenie on-line w pe┼éni interaktywne i aktywizuj─ůce Uczestnika:

  • Szablony arkuszy w Excelu – puste i wype┼énione przyk┼éadami – do wykorzystania w codziennej pracy
  • Obszerny autorski e-book (manual) – przypominaj─ůcy po szkoleniu jak wykorzystywa─ç konkretne szablony w Excelu
  • Animowana prezentacja, przedstawiaj─ůca krok po kroku poszczególne narz─Ödzia
  • Krótkie filmy prezentuj─ůce kreatywne strategie sprzeda┼╝owe i marketingowe
  • Dyskusje, pytania na czacie i inspiruj─ůce o┼╝ywiaj─ůce quizy
  • ─ćwiczenia mi─Ödzysesyjne konsultowane indywidualnie z trenerem
  • Case studies wykorzystania narz─Ödzi na konkretnych przyk┼éadach
  • Indywidualne konsultacje e-mailowe i telefoniczne tworzonych planów

 

 

Termin

2020-04-14

Miejsce



On-line

Cena

590 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 45 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 10:15 - cz─Ö┼Ť─ç I szkolenia (z sesj─ů pyta┼ä)
  • 10.15 – 12.00 – praca w┼éasna uczestników – z przes┼éaniem arkuszy do trenera i e-konsultacjami
  • 12:00 - 13:15 – cz─Ö┼Ť─ç II szkolenia (z sesj─ů pyta┼ä)
  • 13.15 – 15.00 – praca w┼éasna uczestników – z przes┼éaniem arkuszy do trenera i e-konsultacjami
  • 15.00 – 16.00 – cze┼Ť─ç III szkolenia (z sesj─ů pyta┼ä)

 

LICZEBNO┼Ü─ć GRUPY: do 15 osób

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 590 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane