W trakcie szkolenia przeanalizujemy główne potrzeby, których zaspakajanie motywuje ludzi do działania. Na podstawie ćwiczenia doświadczymy także jakie potrzeby są dla nas najważniejsze i w jaki sposób możemy je zaspokoić. Ćwiczenie da nam interesującą refleksję na temat roli menedżera w pozafinansowym motywowaniu pracowników.

 

Cele szkolenia:

  • Potrzeby jako główne motywatory działania – umiejętność wykorzystania ich w praktyce
  • Uświadomienie znaczenia roli menedżera w motywowaniu pracowników.

 

Zadanie przygotowujące do szkolenia – Prework

Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy otrzymają zadanie, które pozwoli im przygotować się do nadchodzących zajęć. Zabieg ten ma na celu rozpoczęcie procesu edukacyjnego z wyprzedzeniem oraz zbudowanie zaangażowania uczestników projektu.

Zadanie będzie polegało na wypełnieniu testu Mój styl motywowania.

 

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

EFEKTY ROZWOJOWE – uczestnik:

  • Wie jak skutecznie oddziaływać na motywację pozafinansową.
  • Potrafi dobierać odpowiednie metody motywowania.
  • Zna i stosuje różne formy doceniania.
  • Zna i potrafi stosować model rozmowy motywacyjnej i rozwojowej z pracownikiem.
  • Stosuje rozmowy coachingowe w celu rozwoju kompetencji pracownika.
     

 

 

STANDARDOWA cena szkolenia: 690 PLN netto

PROMOCYJNA cena szkolenia: 490 PLN netto - zgłoszenia do 17 lutego 2021 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


 

Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. ROLA MENEDŻERA W MOTYWOWANIU WSPÓŁPRACOWNIKÓW – DOCENIAJ NIE OCENIAJ 

  • Mój styl motywowania – omówienie testu (prework)
  • Rola potrzeb w motywowaniu
  • Metody motywowania pozafinansowego
  • Motywowanie przez docenianie – 5 języków doceniania według Chapman’a i White’a
  • Motywacja 3.0 - Kij czy marchewka – co motywuje jednostki?
  • Radzenia sobie z trudniejszymi zarządczo sytuacjami - spadek motywacji
  • Błędy w motywowaniu

MODUŁ II. MODEL MOTYWACJI BŁYSKAWICZNEJ

  • Automotywacja – czy sprawdza się wśród pracowników? 
  • Jak w 6 krokach zmotywować każdego? – model Dr Michaela Pantalona
  • Wpływ stylu zarządzania na motywację pracownika
  • Co demotywuje pracownika? Jak niwelować demotywatory

MODUŁ III. ROZWOJOWE ROZMOWY WSPIERAJĄCE FORMĄ MOTYWOWANIA

  • Wprowadzenie do pojęcia rozmów wspierających/rozwojowych – gdzie jest miejsce na tego typu rozmowy? Co one wnoszą?
  • Model RGOW jako przykład rozmowy wspierającej i budującej zaangażowanie
  • Sposoby zadawania pytań – stworzenie banku pytań przez uczestników do poszczególnych etapów RGOW

MODUŁ IV. ROZWÓJ PRACOWNIKÓW PRZEZ COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA

  • Coachingowa informacja zwrotna – jak zainspirować rozmówcę do samodzielnego wyciągania wniosków ze swoich doświadczeń
  • Model rozwojowej rozmowy coachingowej. Jak i w jakich sytuacjach pracować z jej wykorzystaniem?
  • Model rozmowy korygującej. Jak ją przeprowadzić by rozwijać a deprymować?



Zadania wdrożeniowe – Postwork

Zadanie po zakończeniu jest nastawione przede wszystkim na zastosowanie w praktyce nabytej na szkoleniu wiedzy. Zadanie polegać będzie na wdrożeniu nowych zachowań, wypróbowaniu ich w środowisku pracy.

Zadanie będzie polegało na przeprowadzeniu rozmowy coachingowej według modelu, jaki uczestnicy otrzymają i przećwiczą w trakcie szkolenia. Rozmowę będzie trzeba przeprowadzić w ciągu 4 dni od zakończenia szkolenia z wybranym pracownikiem.

Termin

2021-02-24

Miejsce



On-line

Cena

690 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1155 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - część I szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 16:00 - część II szkolenia

 

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 690 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane