W trakcie szkolenia przeanalizujemy główne potrzeby, których zaspakajanie motywuje ludzi do działania. Na podstawie ćwiczenia doświadczymy także jakie potrzeby są dla nas najważniejsze i w jaki sposób możemy je zaspokoić. Ćwiczenie da nam interesującą refleksję na temat roli menedżera w pozafinansowym motywowaniu pracowników.
Cele szkolenia:
- Potrzeby jako główne motywatory działania – umiejętność wykorzystania ich w praktyce
- Uświadomienie znaczenia roli menedżera w motywowaniu pracowników.
Zadanie przygotowujące do szkolenia – Prework
Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy otrzymają zadanie, które pozwoli im przygotować się do nadchodzących zajęć. Zabieg ten ma na celu rozpoczęcie procesu edukacyjnego z wyprzedzeniem oraz zbudowanie zaangażowania uczestników projektu.
Zadanie będzie polegało na wypełnieniu testu Mój styl motywowania.
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
EFEKTY ROZWOJOWE – uczestnik:
- Wie jak skutecznie oddziaływać na motywację pozafinansową.
- Potrafi dobierać odpowiednie metody motywowania.
- Zna i stosuje różne formy doceniania.
- Zna i potrafi stosować model rozmowy motywacyjnej i rozwojowej z pracownikiem.
- Stosuje rozmowy coachingowe w celu rozwoju kompetencji pracownika.
STANDARDOWA cena szkolenia: 690 PLN netto
PROMOCYJNA cena szkolenia: 490 PLN netto - zgłoszenia do 17 lutego 2021 r.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. ROLA MENEDŻERA W MOTYWOWANIU WSPÓŁPRACOWNIKÓW – DOCENIAJ NIE OCENIAJ
- Mój styl motywowania – omówienie testu (prework)
- Rola potrzeb w motywowaniu
- Metody motywowania pozafinansowego
- Motywowanie przez docenianie – 5 języków doceniania według Chapman’a i White’a
- Motywacja 3.0 - Kij czy marchewka – co motywuje jednostki?
- Radzenia sobie z trudniejszymi zarządczo sytuacjami - spadek motywacji
- Błędy w motywowaniu
MODUŁ II. MODEL MOTYWACJI BŁYSKAWICZNEJ
- Automotywacja – czy sprawdza się wśród pracowników?
- Jak w 6 krokach zmotywować każdego? – model Dr Michaela Pantalona
- Wpływ stylu zarządzania na motywację pracownika
- Co demotywuje pracownika? Jak niwelować demotywatory
MODUŁ III. ROZWOJOWE ROZMOWY WSPIERAJĄCE FORMĄ MOTYWOWANIA
- Wprowadzenie do pojęcia rozmów wspierających/rozwojowych – gdzie jest miejsce na tego typu rozmowy? Co one wnoszą?
- Model RGOW jako przykład rozmowy wspierającej i budującej zaangażowanie
- Sposoby zadawania pytań – stworzenie banku pytań przez uczestników do poszczególnych etapów RGOW
MODUŁ IV. ROZWÓJ PRACOWNIKÓW PRZEZ COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA
- Coachingowa informacja zwrotna – jak zainspirować rozmówcę do samodzielnego wyciągania wniosków ze swoich doświadczeń
- Model rozwojowej rozmowy coachingowej. Jak i w jakich sytuacjach pracować z jej wykorzystaniem?
- Model rozmowy korygującej. Jak ją przeprowadzić by rozwijać a deprymować?
Zadania wdrożeniowe – Postwork
Zadanie po zakończeniu jest nastawione przede wszystkim na zastosowanie w praktyce nabytej na szkoleniu wiedzy. Zadanie polegać będzie na wdrożeniu nowych zachowań, wypróbowaniu ich w środowisku pracy.
Zadanie będzie polegało na przeprowadzeniu rozmowy coachingowej według modelu, jaki uczestnicy otrzymają i przećwiczą w trakcie szkolenia. Rozmowę będzie trzeba przeprowadzić w ciągu 4 dni od zakończenia szkolenia z wybranym pracownikiem.
Szkolenie rozpoczyna się za 1155 dni
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
- 08:45 - 09:00 - próba logowania
- 09:00 - 12:00 - część I szkolenia
- 12:00 - 13:00 - przerwa
- 13:00 - 16:00 - część II szkolenia