Cele szkolenia:
- Poszerzenie wiedzy na temat etyki, mobbingu i dyskryminacji w pracy
- Nabycie przez uczestników umiejętności reagowania w sytuacji zetknięcia z ofiarami mobbingu/dyskryminacji
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
- interaktywny wykład
- prezentacja PP
- analiza przypadków
- moderowana dyskusja
STANDARDOWA cena szkolenia: 690 PLN netto
PROMOCYJNA cena szkolenia: 590 PLN netto - zgłoszenia do 18 kwietnia 2025 r.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. PSYCHOLOGICZNE UWARUNKOWANIA POSTAW ETYCZNYCH W PRACY
- Przedstawienie celów szkolenia programu szkolenia oraz agendy szkolenia
- Wartości i zasady w życiu zawodowym
- Postawa moralna wobec siebie i otoczenia
- Zachowania ludzi w sytuacji konfliktu wartości
- Źródła władzy, psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu
- Przyczyny powstawania konfliktu interesów w pracy – aspekt psychologiczny i socjologiczny
MODUŁ II. KLUCZOWE POJĘCIA ZWIĄZANE Z TEMATEM SZKOLENIA
- Definicje oraz przepisy i wytyczne związane z tematem szkolenia: z obszaru etyki, mobbingu, dyskryminacji
- w pracy. Nasze wartości zawodowe – koło wartości
- Wartości zawodowe, a wartości organizacji
MODUŁ III. ZAKAZ DYSKRYMINACJI I NIERÓWNEGO TRAKTOWANIA W PRACY
- Dyskryminacja, nierówne traktowanie w pracy
- w zatrudnieniu (nawiązanie stosunku pracy, rozwiązanie stosunku pracy, warunki zatrudnienia,
- awans, premia - nagroda a nierówne traktowanie, dostęp do szkoleń)
- ze względu na płeć
- Wypracowanie praktycznych rozwiązań w zakresie przeciwdziałania nierównemu traktowaniu w pracy.
MODUŁ IV. MOBBING – CHARAKTERYSTYKA ZJAWISKA
- Zjawisko mobbingu w organizacji (definicja, przyczyny, fazy, skutki).
- Definicja mobbingu zgodnie z art. 943 Kodeksu Pracy.
- Przyczyny i objawy mobbingu:
- Pośrednie (niewłaściwe metody zarządzania personelem, manipulacja przepisami)
- Bezpośrednie (krytyka wykonywanych zadań, ośmieszanie i lekceważenie przed innymi współpracownikami, stosowanie pogardliwych gestów, przemoc fizyczna i psychiczna, molestowanie)
- Rodzaje mobbingu ze względu na schemat relacji:
- przełożony – podwładny
- podwładny – przełożony
- pracownik – pracownik
- klient - pracownik
MODUŁ V. PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWI
- Skutki mobbingu (m.in. niska samoocena, depresja, lęk, poczucie alienacji, bierności, apatia, frustracja, silny stres)
- Metody przeciwdziałania mobbingowi
- Konsekwencje prawne wobec mobbera
- Zarządzanie personelem bez mobbingu – różnice między mobbowaniem a dyscyplinowaniem pracowników
- Fałszywe oskarżenia o mobbing oraz radzenie sobie z mobbingiem i jego skutkami
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
- Budowanie kultury organizacyjnej opartej na wzajemny szacunku – narzędzia
Szkolenie rozpoczyna się za 94 dni
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
08:45 - 09:00 - logowanie
09:00 - 14:00 - szkolenie
Szkolenie dzieli się na 1,5-godzinne sesje. Po każdej sesji przewidziana jest 5-minutowa przerwa.
Rejestracja
, On-line