Zostałeś menedżerem? Brawo! Masz teraz okazję już na początku menedżerskiej drogi w pełni przygotować się do tej fascynującej i wymagającej przygody. Uniknąć kosztownych błędów i wypracować najlepsze nawyki lidera. Czy czujesz się w pełni przygotowany do nowej roli? Jeśli tak, to działaj jeśli jeszcze czegoś Ci brakuje przyjdź po kompetencje o których mowa poniżej. Jesteś szefem już jakiś czas, ale nie miałeś okazji się szkolić - Ciebie także zapraszamy.
Możesz wybrać szkolenie 3-dniowe. Składa się ono z dwóch poziomów I i II.
Możesz także zdecydować się:
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Efekty, czyli czego nauczysz się na treningu. Pierwsze kroki młodego menedżera:
- Od czego zacząć swoje działania, jak najlepiej wystartować w nowej roli?
- Jak na nowo ułożyć relacje z dotychczasowymi kolegami?
- Pewności siebie i samokontroli, budowania wizerunku odważnego lidera
- Jak budować autorytet w oczach zespołu?
- Jak radzić sobie z oporem członków zespołu w związku z Twoją nową rolą?
- Jak sprawnie omijać zagrożenia typowe dla młodych menedżerów?
- Jak zbudować zespół współpracujących ludzi?
- Delegowania celów i zadań
- Egzekwowania zadań i dyscyplinowania, kiedy to konieczne
Szkolenie polecamy dla:
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
- chcesz jak najbardziej świadomie, w sposób zaplanowany wejść w nową rolę menedżera
- chcesz uniknąć kosztownych błędów
- obawiasz się nowej roli i chciałbyś zyskać więcej pewności siebie
- Twoi koledzy nie słuchają Cię i nie liczą z Tobą jako przełożonym
- nie do końca rozumiesz swój zespół, nie wiesz dlaczego Twoi ludzie zachowują się w taki sposób
- używasz zbyt wielu słów do przekazania zespołowi, szefowi, tego co masz na myśli
- kierowanie zespołem sprawia Ci trudności i masz różnego rodzaju wątpliwości
- zauważyłeś, że Twoje decyzje, komunikaty wprowadzają spore zamieszanie w zespole
- zastanawiasz się jak styl kierowania przyjąć
- chcesz stać się liderem
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
- symulacje
- ćwiczenia grupowe i indywidualne
- inscenizacje sytuacji zawodowych
- gry
- dyskusje problemowe
- wykłady interaktywne
- studium przypadku
- gorące krzesło
- analiza filmu
- instruktaż
Przygotowany przez nas trening, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:
- nurtów psychologii społecznej
- psychologii eksperymentalnej
- terapii poznawczo-behawioralnej
- założeń dynamiki uczenia się człowieka dorosłego
- technik coachingowych
STANDARDOWA cena szkolenia: 1180 PLN netto
PROMOCYJNA cena szkolenia: 980 PLN netto - zgłoszenia do 06 marca 2025 r.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
POZIOM I
MODUŁ I. ZMIANA Z PERSPEKTYWY PRACOWNIKA NA PERSPEKTYWĘ MENEDŻERA, CZYLI OD CZEGO ZACZĄĆ?
Właśnie zaczynasz … Dowiesz się od czego zacząć i jakie czyhają zagrożenia.
- 7 niespodzianek, które czekają na nowego menedżera (wąskie gardło decyzyjne, prawdziwy ogląd sytuacji czyli zbieranie informacji z jak największej liczby źródeł, narzędzia decyzyjne, samodzielność pracowników)
- Zadania nowego menedżera czyli od czego zacząć?
- Najważniejsze działania kierownika na początek
- Jak przygotować grunt pod pierwsze działania?
- Jakim mam być szefem - dyrektywnym czy partycypacyjnym?
MODUŁ II. AWANS PRZEZ REKRUTACJĘ WEWNĘTRZNĄ
Jesteś sfrustrowany koniecznością pracy z dawnymi kolegami, w charakterze ich szefa? Dawni koledzy, zdają się nie przyjmować do wiadomości, że coś się zmieniło i traktują Cię …, nie tak jak byś chciał? To ślepa uliczka. Dowiesz się co z tym w praktyce zrobić.
- Możliwe reakcje zespołu na nową sytuację i jak sobie z nimi radzić?
- Co zrobić z trudną osobą w zespole, konkurentem do awansu?
- Pomoc nowemu menedżerowi - zadania dla firmy: proces adaptacji, rola przełożonego, mentoring
MODUŁ III. JAKIM MAM BYĆ SZEFEM DYREKTYWNYM CZY LIBERALNYM?
To wątpliwość wielu, nie tylko młodych menedżerów. Wykorzystamy model ZarządzaniaMsytuacyjnego wg. Herseya – Blancharda oraz wg. Blake’ a –Mouton.
- Jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania i narzędzia (R1, R2, R3, R4)?
- Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika (relacyjny, optymalny, zadaniowy, unikowy, zachowaczy)?
MODUŁ IV. JAK STWORZYĆ ODPOWIEDZIALNY, WSPÓŁPRACUJĄCY ZESPÓŁ?
Jaki jest najpowszechniejszy błąd szefów w komunikowaniu się? Skupianie się wyłącznie na tym co chcą przekazać pracownikowi. Jeśli odwrócisz tę tendencję, będziesz w stanie rozumieć swoich ludzi i sam być zrozumiany.
- Jak rywalizacja i współpraca pomiędzy członkami zespołu wpływają na efektywność pracy zespołowej?
- Praktyczne narzędzia do tworzenia zaangażowanego zespołu, żeby ludzie:
- Naprawdę się angażowali
- Brali odpowiedzialność nie tylko za swój obszar, ale też za cały zespół
- Ufali sobie nawzajem i polegali na sobie
- Mówi sobie nawzajem nawet trudne rzeczyo błędach, bez ukrytych intencji
- Zgłaszali pomysły, wychodzili z inicjatywą usprawnień
MODUŁ V. JAK DELEGOWAĆ I ROZLICZAĆ EFEKTYWNOŚĆ PRACOWNIKA?
O delegowaniu się więcej mówi, niż je prawidłowo praktykuje, a to przecież najlepszy sposób na zwiększanie wartości pracownika w swoim zespole. Poczujesz na własnej skórze, jak krzywdzące dla pracownika może być niewłaściwe delegowanie. I jak to robić właściwie, żeby otrzymać wszystkie korzyści.
- Błędy w delegowaniu
- Praktyka, czyli jak właściwie delegować zadania?
- Planowanie delegowania
- W jaki sposób i po co kontrolować vs zaufanie do pracownika?
MODUŁ VI. JAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI?
Doświadczyłeś już uczucia niezrozumienia i złości, kiedy pracownik nie wykonuje Twojego polecenia lub wykonuje je niewłaściwie albo mówi, że zrobi i nie robi? Przekazujesz pracownikowi zadanie, a on protestuje? Wyobraź sobie, że możesz zmienić te sytuacje, zmieniając swój sposób rozmów z pracownikami. Nauczę Cię prowadzić rozmowy rozwojowe, budujące więź, pozwalające poznać co motywuje Twojego pracownika oraz dyscyplinujące. Doświadczysz tego na sobie!
- Wina i kara vs odpowiedzialność i zaangażowanie
- Motywujące przekazywanie zadań, monitorowanie ich wykonania i egzekwowanie
- Motywacja do zmiany vs wysiłek szefa związany z pokonywaniem oporu, czyli różnice w skuteczności metod udzielania informacji zwrotnej - podejście push vs pull
- Motywujące przekazywanie celów
- Techniki rozmów rozwojowych i motywujących pracownika:
Jak poprowadzić rozmowę rozwojową? Jak poprzez rozmowę odkryć co motywuje pracownika? Pokażę Ci różnice pomiędzy rodzajami udzielania informacji zwrotnej w odniesieniu do zachowania lub wykonania zadania- STAGES
- Techniki dyscyplinowania i egzekwowania
Szkolenie on-line w pełni interaktywne i aktywizujące Uczestnika.
Opinie uczestników o szkoleniu:
"Ogromna dawka wiedzy i praktyki przekazana w ciekawy sposób."
"Szkolenie inspirujące, angażujące grupę. Ciekawe zagadnienia i ciekawa osobowość Trenera."
"Szkolenie było bardzo dynamiczne. Szkolenie było idealnie skrojone pod grupę. Jestem zadowolona i mam już pomysły w głowie dzięki szkoleniu"
"Szkolenie pełne energii."
"Szkolenie przeprowadzone w sposób ciekawy i profesjonalny. Polecam wszystkim, którzy pragną pracować nad swoimi kompetencjami liderskimi."
"Szkolenie dobrze przygotowane. Trener nawiązywał i wykorzystywał sytuacje z codziennej pracy, nie opierał się na schematach."
Wkrocz na właściwą drogę! Stwórz zwycięski zespół, stań się liderem ….
Szkolenie rozpoczyna się za 51 dni
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I
- 08:45 - 09:00 - próba logowania
- 09:00 - 12:00 - część I szkolenia
- 12:00 - 12:30 - przerwa
- 12:30 - 15:00 - część II szkolenia
Dzień II
- 08:45 - 09:00 - próba logowania
- 09:00 - 12:00 - część III szkolenia
- 12:00 - 12:30 - przerwa
- 12:30 - 15:00 - część IV szkolenia
Rejestracja
, On-line