Zosta┼ée┼Ť mened┼╝erem? Brawo! Masz teraz okazj─Ö ju┼╝ na pocz─ůtku mened┼╝erskiej drogi w pe┼éni przygotowa─ç si─Ö do tej fascynuj─ůcej i wymagaj─ůcej przygody. Unikn─ů─ç kosztownych b┼é─Ödów i wypracowa─ç najlepsze nawyki lidera. Czy czujesz si─Ö w pe┼éni przygotowany do nowej roli? Je┼Ťli tak, to dzia┼éaj  je┼Ťli jeszcze czego┼Ť Ci brakuje przyjd┼║ po kompetencje o których mowa poni┼╝ej. Jeste┼Ť szefem ju┼╝ jaki┼Ť czas, ale nie mia┼ée┼Ť okazji si─Ö szkoli─ç - Ciebie tak┼╝e zapraszamy.

 


 

 

 

 

 

Korzy┼Ťci dla uczestników szkolenia:

Efekty, czyli czego nauczysz się na treningu. Pierwsze kroki młodego menedżera:

  • Od czego zacz─ů─ç swoje dzia┼éania, jak najlepiej wystartowa─ç w nowej roli?
  • Jak na nowo u┼éo┼╝y─ç relacje z dotychczasowymi kolegami?
  • Pewno┼Ťci siebie i samokontroli, budowania wizerunku odwa┼╝nego lidera
  • Jak budowa─ç autorytet w oczach zespo┼éu?
  • Jak radzi─ç sobie z oporem cz┼éonków zespo┼éu w zwi─ůzku z Twoj─ů now─ů rol─ů?
  • Jak sprawnie omija─ç zagro┼╝enia typowe dla m┼éodych mened┼╝erów?
  • Jak zbudowa─ç zespó┼é wspó┼épracuj─ůcych ludzi?
  • Delegowania celów i zada┼ä
  • Egzekwowania zada┼ä i dyscyplinowania, kiedy to konieczne
  • Motywowania i anga┼╝owania pracownika
  • Jak by─ç przywódc─ů tzw. Pi─ůtego poziomu, czyli liderem transformacyjnym, wg. modelu Johna Maxwella oraz Jima Collinsa?
  • Wykorzystywania coachingowego stylu zarz─ůdzania


Szkolenie polecamy dla:

To szkolenie jest dla Ciebie, je┼Ťli:

  • chcesz jak najbardziej ┼Ťwiadomie, w sposób zaplanowany wej┼Ť─ç w now─ů rol─Ö mened┼╝era
  • chcesz unikn─ů─ç kosztownych b┼é─Ödów
  • obawiasz si─Ö nowej roli i chcia┼éby┼Ť zyska─ç wi─Öcej pewno┼Ťci siebie
  • Twoi koledzy nie s┼éuchaj─ů Ci─Ö i nie licz─ů z Tob─ů jako prze┼éo┼╝onym
  • nie do ko┼äca rozumiesz swój zespó┼é, nie wiesz dlaczego Twoi ludzie zachowuj─ů si─Ö w taki sposób
  • u┼╝ywasz zbyt wielu s┼éów do przekazania zespo┼éowi, szefowi, tego co masz na my┼Ťli
  • kierowanie zespo┼éem sprawia Ci trudno┼Ťci i masz ró┼╝nego rodzaju w─ůtpliwo┼Ťci
  • zauwa┼╝y┼ée┼Ť, ┼╝e Twoje decyzje, komunikaty wprowadzaj─ů spore zamieszanie w zespole
  • zastanawiasz si─Ö jak styl kierowania przyj─ů─ç
  • chcesz sta─ç si─Ö liderem

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

 

  • ─çwiczenia grupowe i indywidualne
  • dyskusje problemowe
  • wyk┼éady interaktywne
  • studium przypadku

Przygotowany przez nas trening, to po┼é─ůczone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:

  • nurtów psychologii spo┼éecznej
  • psychologii eksperymentalnej
  • terapii poznawczo-behawioralnej
  • za┼éo┼╝e┼ä dynamiki uczenia si─Ö cz┼éowieka doros┼éego
  • technik coachingowych

 

STANDARDOWA cena szkolenia: 1180 PLN netto

PROMOCYJNA cena szkolenia: 780 PLN netto - zg┼éoszenia do 28 pa┼║dziernika 2020 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


 

Je┼╝eli szkolenie on-line obj─Öte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowi─ůzuje w przypadku zap┼éacenia pe┼énej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpocz─Öciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywno┼Ť─ç szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODU┼ü I. ZMIANA Z PERSPEKTYWY PRACOWNIKA NA PERSPEKTYW─ś MENED┼╗ERA, CZYLI OD CZEGO ZACZ─ä─ć?
W┼éa┼Ťnie zaczynasz … Dowiesz si─Ö od czego zacz─ů─ç i jakie czyhaj─ů zagro┼╝enia.

  1. 7 niespodzianek, które czekaj─ů na nowego mened┼╝era (w─ůskie gard┼éo decyzyjne, prawdziwy ogl─ůd sytuacji czyli zbieranie informacji z jak najwi─Ökszej liczby ┼║róde┼é, narz─Ödzia decyzyjne, samodzielno┼Ť─ç pracowników)
  2.  Zadania nowego mened┼╝era czyli od czego zacz─ů─ç?
    • Najwa┼╝niejsze dzia┼éania kierownika na pocz─ůtek
    • Jak przygotowa─ç grunt pod pierwsze dzia┼éania?
  3. Jakim mam by─ç szefem - dyrektywnym czy partycypacyjnym?

MODU┼ü II. AWANS PRZEZ REKRUTACJ─ś WEWN─śTRZN─ä
Jeste┼Ť sfrustrowany konieczno┼Ťci─ů pracy z dawnymi kolegami, w charakterze ich szefa? Dawni koledzy, zdaj─ů si─Ö nie przyjmowa─ç do wiadomo┼Ťci, ┼╝e co┼Ť si─Ö zmieni┼éo i traktuj─ů Ci─Ö …, nie tak jak by┼Ť chcia┼é? To ┼Ťlepa uliczka. Dowiesz si─Ö co z tym w praktyce zrobi─ç.

  1. Mo┼╝liwe reakcje zespo┼éu na now─ů sytuacj─Ö i jak sobie z nimi radzi─ç?
  2. Co zrobi─ç z trudn─ů osob─ů w zespole, konkurentem do awansu?
  3. Pomoc nowemu menedżerowi - zadania dla firmy: proces adaptacji, rola przełożonego, mentoring

MODU┼ü III. JAKIM MAM BY─ć SZEFEM DYREKTYWNYM CZY LIBERALNYM?
To w─ůtpliwo┼Ť─ç wielu, nie tylko m┼éodych mened┼╝erów. Wykorzystamy model Zarz─ůdzaniaMsytuacyjnego wg. Herseya – Blancharda oraz wg. Blake’ a –Mouton.

  1. Jak rozpozna─ç dojrza┼éo┼Ť─ç pracownika, aby optymalnie dopasowa─ç styl zarz─ůdzania i narz─Ödzia (R1, R2, R3, R4)?
  2. Jak dopasowa─ç styl kierowania do sytuacji i pracownika (relacyjny, optymalny, zadaniowy, unikowy, zachowaczy)?

MODU┼ü IV. JAK STWORZY─ć ODPOWIEDZIALNY, WSPÓ┼üPRACUJ─äCY ZESPÓ┼ü?
Jaki jest najpowszechniejszy b┼é─ůd szefów w komunikowaniu si─Ö? Skupianie si─Ö wy┼é─ůcznie na tym co chc─ů przekaza─ç pracownikowi. Je┼Ťli odwrócisz t─Ö tendencj─Ö, b─Ödziesz w stanie rozumie─ç swoich ludzi i sam by─ç zrozumiany.

  1. Jak rywalizacja i wspó┼épraca pomi─Ödzy cz┼éonkami zespo┼éu wp┼éywaj─ů na efektywno┼Ť─ç pracy zespo┼éowej?
  2. Praktyczne narzędzia do tworzenia zaangażowanego zespołu, żeby ludzie:
    • Naprawd─Ö si─Ö anga┼╝owali
    • Brali odpowiedzialno┼Ť─ç nie tylko za swój obszar, ale te┼╝ za ca┼éy zespó┼é
    • Ufali sobie nawzajem i polegali na sobie
    • Mówi sobie nawzajem nawet trudne rzeczyo b┼é─Ödach, bez ukrytych intencji
    • Zg┼éaszali pomys┼éy, wychodzili z inicjatyw─ů usprawnie┼ä

MODU┼ü V. JAK DELEGOWA─ć I ROZLICZA─ć EFEKTYWNO┼Ü─ć PRACOWNIKA?
O delegowaniu si─Ö wi─Öcej mówi, ni┼╝ je prawid┼éowo praktykuje, a to przecie┼╝ najlepszy sposób na zwi─Ökszanie warto┼Ťci pracownika w swoim zespole. Poczujesz na w┼éasnej skórze, jak krzywdz─ůce dla pracownika mo┼╝e by─ç niew┼éa┼Ťciwe delegowanie. I jak to robi─ç w┼éa┼Ťciwie, ┼╝eby otrzyma─ç wszystkie korzy┼Ťci.

  1. Błędy w delegowaniu
  2. Praktyka, czyli jak w┼éa┼Ťciwie delegowa─ç zadania?
  3. Planowanie delegowania
  4. W jaki sposób i po co kontrolowa─ç vs zaufanie do pracownika?

MODU┼ü VI. JAK ZWI─śKSZY─ć EFEKTYWNO┼Ü─ć ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI?
Do┼Ťwiadczy┼ée┼Ť ju┼╝ uczucia niezrozumienia i z┼éo┼Ťci, kiedy pracownik nie wykonuje Twojego polecenia lub wykonuje je niew┼éa┼Ťciwie albo mówi, ┼╝e zrobi i nie robi? Przekazujesz pracownikowi zadanie, a on protestuje? Wyobra┼║ sobie, ┼╝e mo┼╝esz zmieni─ç te sytuacje, zmieniaj─ůc swój sposób rozmów z pracownikami. Naucz─Ö Ci─Ö prowadzi─ç rozmowy rozwojowe, buduj─ůce wi─Ö┼║, pozwalaj─ůce pozna─ç co motywuje Twojego pracownika oraz dyscyplinuj─ůce. Do┼Ťwiadczysz tego na sobie!

  1. Wina i kara vs odpowiedzialno┼Ť─ç i zaanga┼╝owanie
  2. Motywuj─ůce przekazywanie zada┼ä, monitorowanie ich wykonania i egzekwowanie
  3. Motywacja do zmiany vs wysi┼éek szefa zwi─ůzany z pokonywaniem oporu, czyli ró┼╝nice w skuteczno┼Ťci metod udzielania informacji zwrotnej - podej┼Ťcie push vs pull
  4. Motywuj─ůce przekazywanie celów
  5. Techniki rozmów rozwojowych i motywuj─ůcych pracownika:
    Jak poprowadzi─ç rozmow─Ö rozwojow─ů? Jak poprzez rozmow─Ö odkry─ç co motywuje pracownika? Poka┼╝─Ö Ci ró┼╝nice pomi─Ödzy rodzajami udzielania informacji zwrotnej w odniesieniu do zachowania lub wykonania zadania
    • STAGES
  6. Techniki dyscyplinowania i egzekwowania

MODU┼ü VII. MOTYWOWANIE CZYLI CO NAPRAWD─ś DZIA┼üA MOTYWUJ─äCO
Odkrywamy tajemnic─Ö motywacji, dostaniesz do r─Öki konkretne narz─Ödzia i przekonasz si─Ö na jak wiele sposobów mo┼╝na motywowa─ç pracowników.

  1. Zrozumienie ludzkiej natury podstaw─ů motywacji
  2. Spójrz na motywowanie jako proces
  3. Istota ró┼╝nych typów potrzeb, ich wspó┼ézale┼╝no┼Ť─ç i wskazania do pracy
  4. Nauczysz si─Ö negocjowa─ç z pracownikiem w oparciu o swoje i jego interesy, a nie stanowiska - tak, ┼╝eby zaspokoi─ç jego potrzeby i go zmotywowa─ç
  5. Odkrycia Mclellanda, czyli motyw w┼éadzy, osi─ůgni─Ö─ç i przynale┼╝no┼Ťci - jak je rozpozna─ç i wykorzysta─ç
  6. Indywidualna motywacja pracownika - umiej─Ötno┼Ť─ç rozpoznania wiod─ůcej potrzeby  pracownika

MODU┼ü VIII. PRZYWÓDZTWO CZY ZARZ─äDZANIE? JAK DOSKONALI─ć SI─ś JAKO LIDER?
Aby ludzie zaaprobowali Ci─Ö jako lidera potrzebujesz by─ç kompletny w ró┼╝nych aspektach. W tej cz─Ö┼Ťci popracujemy nad tym jak stawa─ç si─Ö przywódc─ů. Co mówi─ç, nad postaw─ů, pewno┼Ťci─ů siebie, samo┼Ťwiadomo┼Ťci─ů … bo, ┼╝eby rozwija─ç innych trzeba zna─ç i rozwija─ç siebie.

  1. Trafna samoocena - jak pog┼é─Öbia─ç znajomo┼Ť─ç swoich mocnych i s┼éabych stron?
  2. Jakie dzia┼éania i postawy buduj─ů autorytet?
  3. Znaczenie samokontroli i narz─Ödzia jej rozwijania
  4. Pewno┼Ť─ç siebie - czyli co zyskujesz i co o pokazuje twoja mowa cia┼éa, ton g┼éosu i tre┼Ť─ç komunikatów?
    • Budowanie pewno┼Ťci siebie metod─ů „power poses”, szybkich zmian w ciele reguluj─ůcych poziom odpowiednich
    • Praca g┼éosem, czyli intonacja, dykcja, swoboda mówienia, si┼éa g┼éosu
  5. Jaka jest ró┼╝nica mi─Ödzy liderem transakcyjnym a liderem  transformacyjnym?
  6. Stosowanie w praktyce modelu przywództwa 5 - poziomu wg. Jima Collinsa i Johna Maxwella.

MODUŁ IX. COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA
Coachingowy styl prowadzenia rozmów pozwoli Ci rozwija─ç i usamodzilenia─ç pracownika, poprzez budzenie w nim refleksji, odkry─ç i zwbudzanie motywacji.

  1. Zrozumiesz na czy polega coachingowy styl zarz─ůdzania
  2. Prze─çwiczysz na realnych sytuacjach narz─Ödzia coachingowego zarz─ůdzania
  3. Rozwiniesz swój autorytet jako lidera, który rozwija i inspiruje

MODU┼ü X. INTEGRACJA TRE┼ÜCI, DO┼ÜWIADCZE┼â I ODKRY─ć
Jak wdra┼╝a─ç nowo poznane techniki do codziennego ┼╝ycia? Jak najlepiej „skonsumowa─ç” wykonan─ů  prac─Ö po szkoleniu - tym zajmiemy si─Ö na koniec.

  1. Koło zmiany czyli praktyczne narzędzie do wykorzystania w zaplanowaniu zmiany. Bez planu zmiana, bardzo rzadko się udaje!

 

Szkolenie on-line w pe┼éni interaktywne i aktywizuj─ůce Uczestnika.

 


 


Opinie uczestników o szkoleniu:
 

"Ogromna dawka wiedzy i praktyki przekazana w ciekawy sposób."

"Szkolenie inspiruj─ůce, anga┼╝uj─ůce grup─Ö. Ciekawe zagadnienia i ciekawa osobowo┼Ť─ç Trenera."

"Szkolenie było bardzo dynamiczne. Szkolenie było idealnie skrojone pod grupę. Jestem zadowolona i mam już pomysły w głowie dzięki szkoleniu"

"Szkolenie pełne energii."

"Szkolenie przeprowadzone w sposób ciekawy i profesjonalny. Polecam wszystkim, którzy pragn─ů pracowa─ç nad swoimi kompetencjami liderskimi."

"Szkolenie dobrze przygotowane. Trener nawi─ůzywa┼é i wykorzystywa┼é sytuacje z codziennej pracy, nie opiera┼é si─Ö na schematach."

Termin

2020-11-04 (2 dni)

Miejsce



On-line

Cena

780 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 13 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - cz─Ö┼Ť─ç I szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 15:00 - cz─Ö┼Ť─ç II szkolenia

Dzień II

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - cz─Ö┼Ť─ç III szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 15:00 - cz─Ö┼Ť─ç IV szkolenia

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
SZKOLENIE ON-LINE: M┼éody Mened┼╝er - zarz─ůdzanie zespo┼éem, przyw├│dztwo, motywowanie
2020-11-04 - 2020-11-05
, On-line

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Pod┼é─ůcze 31, 30-218 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 780 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane