Celem szkolenia jest nauka skutecznego tworzenia reklam za pomocą narzędzi oferowanych przez portal Facebook. Tworzenie efektywnych reklam to podstawa dobrze działającego biznesu, który przynosi zyski i dostosowuje się do aktualnych trendów na rynku.

 

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • uczestnicy nauczą się korzystać z menedżera reklam oferowanego przez Facebooka,
  • zapoznają się z możliwościami targetowania reklam pod swoją grupę odbiorców i branżę, uwzględniając:
    • zaawansowane opcje dotyczące lokalizacji,
    • dokładne ustalenie zainteresowań, danych demograficznych i zachowań odbiorców,
    • możliwych do zastosowania wykluczeń i szczegółowych danych. 
  • dowiedzą się, czym jest PIKSEL Facebooka i dlaczego warto z niego korzystać,
  • nauczą się tworzyć grupy niestandardowych odbiorców,
  • będą umieli stworzyć od początku do końca wydajną reklamę w menedżerze reklam.

 

Metody pracy:

  • wykład z uwzględnieniem prezentacji
  • moderowana dyskusja


 

STANDARDOWA cena szkolenia: 590 PLN netto / osoba

PROMOCYJNA cena szkolenia: 390 PLN netto / osoba - zgłoszenia do 09 listopada 2020 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


 

Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I.

  1. Zaznajomienie się z opcjami dotyczącymi uprawnień, bezpieczeństwa oraz metod płatności
  2. Poznanie podstawowych funkcji menedżera reklam
  3. Omówienie struktury reklam na facebooku
  4. Zapoznanie się z celami reklamowymi oferowanymi przez platformę
  5. Poznanie opcji targetowania związanych z: lokalizacją, zainteresowaniami, danymi demograficznymi, zachowaniami
  6. Tworzenie niestandardowych grup odbiorców

MODUŁ II.

  1. Nauka optymalizacji budżetów reklamowych
  2. Zapoznanie się z możliwościami piksela facebooka
  3. Poznanie opcji związanych z umiejscowieniem reklam oraz dostępnymi platformami reklamowymi
  4. Tworzenie kreacji reklamowej dopasowanej do potrzeb klientów 
  5. Zapoznanie się z możliwościami testowania reklam
  6. Nauka czytania statystyk i “wyciągania” z nich najważniejszych informacji
  7. Zapoznanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi możliwościami tworzenia kreacji reklamowych
Termin

2020-11-16

Miejsce



On-line

Cena

590 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1251 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 11:00 - część I szkolenia
  • 11:00 - 11:15 - przerwa
  • 11:15 - 13:15 - część II szkolenia

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 590 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane