Celem szkolenia jest nauka skutecznego tworzenia reklam za pomocą narzędzi oferowanych przez portal Facebook. Tworzenie efektywnych reklam to podstawa dobrze działającego biznesu, który przynosi zyski i dostosowuje się do aktualnych trendów na rynku.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- uczestnicy nauczą się korzystać z menedżera reklam oferowanego przez Facebooka,
- zapoznają się z możliwościami targetowania reklam pod swoją grupę odbiorców i branżę, uwzględniając:
- zaawansowane opcje dotyczące lokalizacji,
- dokładne ustalenie zainteresowań, danych demograficznych i zachowań odbiorców,
- możliwych do zastosowania wykluczeń i szczegółowych danych.
- dowiedzą się, czym jest PIKSEL Facebooka i dlaczego warto z niego korzystać,
- nauczą się tworzyć grupy niestandardowych odbiorców,
- będą umieli stworzyć od początku do końca wydajną reklamę w menedżerze reklam.
Metody pracy:
- wykład z uwzględnieniem prezentacji
- moderowana dyskusja
STANDARDOWA cena szkolenia: 590 PLN netto / osoba
PROMOCYJNA cena szkolenia: 390 PLN netto / osoba - zgłoszenia do 09 listopada 2020 r.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I.
- Zaznajomienie się z opcjami dotyczącymi uprawnień, bezpieczeństwa oraz metod płatności
- Poznanie podstawowych funkcji menedżera reklam
- Omówienie struktury reklam na facebooku
- Zapoznanie się z celami reklamowymi oferowanymi przez platformę
- Poznanie opcji targetowania związanych z: lokalizacją, zainteresowaniami, danymi demograficznymi, zachowaniami
- Tworzenie niestandardowych grup odbiorców
MODUŁ II.
- Nauka optymalizacji budżetów reklamowych
- Zapoznanie się z możliwościami piksela facebooka
- Poznanie opcji związanych z umiejscowieniem reklam oraz dostępnymi platformami reklamowymi
- Tworzenie kreacji reklamowej dopasowanej do potrzeb klientów
- Zapoznanie się z możliwościami testowania reklam
- Nauka czytania statystyk i “wyciągania” z nich najważniejszych informacji
- Zapoznanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi możliwościami tworzenia kreacji reklamowych
Szkolenie rozpoczyna się za 1251 dni
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
- 08:45 - 09:00 - próba logowania
- 09:00 - 11:00 - część I szkolenia
- 11:00 - 11:15 - przerwa
- 11:15 - 13:15 - część II szkolenia