Korzyści dla uczestnika.
Z tego szkolenia dowiesz się:
- Jakie kompetencje są dla menedżera najważniejsze w czasie kryzysu i jak je rozwijać.
- Dlaczego umiejętność komunikacji jest źródłem sukcesu w czasach kryzysu?
- W jaki sposób zarządzać zmianą, aby przeprowadzić zespół przez kryzys?
- Jaki powinien być przywódca zarządzający w niestandardowych czasach?
- Dlaczego kreatywność i inspiracja są teraz tak ważne?
- W jaki sposób tworzyć wygrywający zespół?
- Jakie talenty miękkie pomogą menedżerowi z czasie kryzysu?
Osoby biorące udział w szkoleniu będą miały okazję rozwiązać 6 testów pozwalających im na rozwijanie kluczowych kompetencji.
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma materiały w formie poradnika „Kompetencje menedżera w czasach kryzysu".
STANDARDOWA cena szkolenia: 590 PLN netto / osoba
PROMOCYJNA cena szkolenia: 390 PLN netto / osoba - zgłoszenia do 05 czerwca 2020 r.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. KOMUNIKACJA
- Piramida komunikacji
- Komunikacja pisana - zasady
- Zachowania obronne i wspierające
- Reakcja na opór
- Test na komunikatywność
- Bariery w komunikacji
- Konflikt w komunikacji
- Źródła konfliktów
- Test na rozwiązywanie konfliktów
- Sposoby rozwiązywania konfliktów
- Praca zdalna – system spotkań
MODUŁ II. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
- Akceptacja zmiany
- Test: czy jesteś otwarty na zmiany
- Opór na zmiany w zespole i jak sobie z nim razić
MODUŁ III. PRZYWÓDZTWO
- Z roli kontrolera na doradcę
- Pewność siebie
- Konsekwencja
- Motywowanie
- Podejmowanie ryzyka
- Test jakim typem lidera jesteś
MODUŁ IV. KREATYWNOŚĆ I INSPIRACJA
- Poszukiwanie nowych rozwiązań
- Inspirowanie
- Rozgrzewki kreatywne - przykłady
MODUŁ V. TEAM WORK
- Co wyróżnia dobry zespół?
- Cechy nieefektywnego zespołu
- Metoda 6 kapeluszy Edwarda De Bono
- Jak wykorzystać talenty zespołu do pracy zdalnej?
MODUŁ VI. TALENTY MIĘKKIE:
- Empatia
- Test na empatię
- Opanowanie
- Jak eliminować stres w zespole?
- Test na poziom stresu
- Zaufanie
- Samodyscyplina
Metody szkoleniowe:
- prezentacja
- plansze
- moderowane dyskusje
- ćwiczenia
- testy / ankiety
- case study
Szkolenie on-line w pełni interaktywne i aktywizujące Uczestnika.
Szkolenie rozpoczyna się za 1407 dni
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
- 08:45 - 09:00 - próba logowania
- 09:00 - 12:00 - część I szkolenia
- 12:00 - 13:00 - przerwa
- 13:00 - 16:00 - część II szkolenia