Korzyści dla uczestnika.

Z tego szkolenia dowiesz się:

  1. Jakie kompetencje są dla menedżera najważniejsze w czasie kryzysu i jak je rozwijać.
  2. Dlaczego umiejętność komunikacji jest źródłem sukcesu w czasach kryzysu?
  3. W jaki sposób zarządzać zmianą, aby przeprowadzić zespół przez kryzys?
  4. Jaki powinien być przywódca zarządzający w niestandardowych czasach?
  5. Dlaczego kreatywność i inspiracja są teraz tak ważne?
  6. W jaki sposób tworzyć wygrywający zespół?
  7. Jakie talenty miękkie pomogą menedżerowi z czasie kryzysu?






Osoby biorące udział w szkoleniu będą miały okazję rozwiązać 6 testów pozwalających im na rozwijanie kluczowych kompetencji.
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma materiały w formie poradnika „Kompetencje menedżera w czasach kryzysu".
 

STANDARDOWA cena szkolenia: 590 PLN netto / osoba

PROMOCYJNA cena szkolenia: 390 PLN netto / osoba - zgłoszenia do 05 czerwca 2020 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


 

Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. KOMUNIKACJA

  1. Piramida komunikacji
  2. Komunikacja pisana - zasady
  3. Zachowania obronne i wspierające
  4. Reakcja na opór
  5. Test na komunikatywność
  6. Bariery w komunikacji
  7. Konflikt w komunikacji
  • Źródła konfliktów
  • Test na rozwiązywanie konfliktów
  • Sposoby rozwiązywania konfliktów
  1. Praca zdalna – system spotkań


MODUŁ II. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

  1. Akceptacja zmiany
  2. Test: czy jesteś otwarty na zmiany
  3. Opór na zmiany w zespole i jak sobie z nim razić


MODUŁ III. PRZYWÓDZTWO

  1. Z roli kontrolera na doradcę
  2. Pewność siebie
  3. Konsekwencja
  4. Motywowanie
  5. Podejmowanie ryzyka
  6. Test jakim typem lidera jesteś


MODUŁ IV. KREATYWNOŚĆ I INSPIRACJA

  1. Poszukiwanie nowych rozwiązań
  2. Inspirowanie
  3. Rozgrzewki kreatywne - przykłady


MODUŁ V. TEAM WORK

  1. Co wyróżnia dobry zespół?
  2. Cechy nieefektywnego zespołu
  3. Metoda 6 kapeluszy Edwarda De Bono
  4. Jak wykorzystać talenty zespołu do pracy zdalnej?


MODUŁ VI. TALENTY MIĘKKIE:

  1. Empatia
  2. Test na empatię
  3. Opanowanie
  4. Jak  eliminować stres w zespole?
  5. Test na poziom stresu
  6. Zaufanie
  7. Samodyscyplina

     

Metody szkoleniowe:

  • prezentacja
  • plansze
  • moderowane dyskusje
  • ćwiczenia
  • testy / ankiety
  • case study

Szkolenie on-line w pełni interaktywne i aktywizujące Uczestnika.

 

Termin

2020-06-12

Miejsce



On-line

Cena

590 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1407 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - część I szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 16:00 - część II szkolenia

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 590 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane