Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.

„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.

Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:

- Wspaniale pan dzisiaj grał!

- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.

- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”

Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.


Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.

  • Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?
  • Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?
  • Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?
  • Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?
  • Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?
  • Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?
  • Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?
  • Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?
  • Jak komunikacja pisemna wpływa na nasz wizerunek w oczach odbiorcy?
  • Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?

Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.


Korzyści dla uczestników szkolenia:

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • uświadomienie sobie znaczenia umiejętności porozumiewania się między ludźmi,
  • umiejętne wykorzystywanie zasad poprawnej komunikacji i przekazywania informacji,
  • poznanie technik zadawania efektywnych pytań,
  • nauka świadomego zarządzania komunikacją niewerbalną,
  • nauka podejmowania odpowiedzialności za skuteczną komunikację i zbieranie informacji,
  • rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie komunikatów werbalnych, niewerbalnych i pisemnych w relacjach interpersonalnych,
  • odkrycie znaczenia aktywnego słuchania i nauka jego skutecznego wykorzystania w rozmowach z ludźmi,
  • zdobycie praktycznych umiejętności dot. udzielania mądrej motywującej krytycznej informacji zwrotnej.


Szkolenie polecamy dla:

Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanychz efektywną komunikacją w sytuacjach zawodowych.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy
  • testy/ ankiety
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%)

STANDARDOWA cena szkolenia: 590 PLN netto

PROMOCYJNA    cena szkolenia: 390 PLN netto - zgłoszenia do 25 sierpnia 2021 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


 

Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ JAKO ŹRÓDŁO SUKCESÓW W BUDOWANIU RELACJI
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć jak ważne jest efektywne komunikowanie się do budowania długotrwałych relacji zawodowych i osobistych; jakie są największe „bariery” komunikacyjne i jak je skutecznie przełamywać.

  1. Czy można się nie komunikować?
  2. Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi i budowaniu relacji
  3. Efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne - jak je pokonywać

 

MODUŁ II. AUTOPREZENTACJA I KOMUNIKACJA NIEWERBERBALNA JAKO KOMUNIKAT
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć i umieć zarządzać swoją komunikacją niewerbalną: mowa ciała, wygląd zewnętrzny, ton głosu w taki sposób, żeby być wiarygodnym partnerem do rozmowy i budować profesjonalny zawodowy wizerunek.

  1. Wiarygodność zawodowa - budowanie wizerunku profesjonalisty
  2. Co to jest wizerunek własny i o czym informuje innych
  3. Rola wizerunku w życiu zawodowym
  4. Elementy tworzenia własnego pozytywnego wizerunku - budowanie zawodowego autorytetu
  5. Elementy komunikacji niewerbalnej istotne dla autoprezentacji i budowania relacji interpersonalnych
    • mowa ciała
    • ton głosu
    • postawa ciała i gesty
    • kontakt wzrokowy
    • uścisk dłoni
    • przestrzeń osobistej komunikacji - inwazja na przestrzeń osobistą
  6. Jak świadomie używać komunikacji niewerbalnej, aby wzmocnić przesłanie / informacje / intencje
  7. Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego


MODUŁ III. ABY SIĘ LEPIEJ ROZUMIEĆ … SIŁA KOMUNIKACJI WERBALNEJ
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć i umieć  umiejętnie wykorzystywać  zasady poprawnej komunikacji i przekazywania informacji; jak formułować jasne i konkretne komunikaty, żeby unikać nieporozumień i konfliktów na tym tle;  jak budować porozumienie z osobami, z którymi do tej pory było to trudne.

  1. Anatomia wypowiedzi - „staraj się najpierw zrozumieć, a potem być zrozumianym”
  2. Mówienie - prawidłowe odczytywanie „kodów” w przekazywaniu informacji na drodze nadawca - odbiorca
  3. Odróżnianie faktów od interpretacji w rozmowie - skąd się biorą zniekształcenia w komunikacji werbalnej i jak je eliminować
  4. Jak i co mówić, aby informacja dotarła do wszystkich
  5. Wykorzystanie języka wpływu i perswazji - czyli jak słowami wpływać na zachowania innych
  6. Język „szakala” i język „żyrafy” czyli o komunikacji „bez przemocy”

 

MODUŁ IV. AKTYWNE SŁUCHANIE
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć,  jak ważne w zrozumieniu innych ludzi i dogadywaniu się z nimi jest zadawanie efektywnych pytań; jak zostać dobrym słuchaczem i prowadzić efektywne rozmowy z intencją - „ rozmawiam, żeby się dowiedzieć i zrozumieć”.

  1. Znaczenie słuchania - zasady rządzące aktywnym słuchaniem
  2. Sztuka zadawania pytań - siła DOBRYCH pytań w komunikacji 
  3. Rodzaje pytań możliwych do zastosowania - pytania coachingowe
  4. Korzyści z zadawania pytań
  5. Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
  6. Technika parafrazy a wspólne zrozumienie komunikatów
  7. 4 rodzaje powodów dla których rozmowy się nie udają
  8. 4-ro stopniowy model rozmowy
  9. 7 sposobów na podniesienie jakości rozmowy
  10. Metody prowadzenia rozmów poprzez zadawanie pytań

 

MODUŁ V. EMOCJE
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć czym jest inteligencja emocjonalna; zdiagnozujesz osobisty poziom inteligencji emocjonalnej i nauczysz się metod jej efektywnego wykorzystywania do budowania dobrych relacji interpersonalnych.

  1. Rozumienie innych - postawa empatii
  2. Świadomość emocjonalna - rozumienie własnych emocji i ich wpływu na budowanie relacji z innymi
  3. 3 dziedziny doskonałości w pracy
  • iloraz inteligencji
  • wiedza fachowa
  • inteligencja emocjonalna

 

MODUŁ VI. ROLA ASERTYWNEJ KOMUNIKACJI W KONTAKTACH ITERPERSONALNYCH 
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć, że asertywność to nie tylko mówienie „nie”; zdiagnozujesz własny poziom zachowań asertywnych i dowiesz się, jak je ćwiczyć.

  1. Czym jest asertywność
  2. Asertywne wyrażanie oczekiwań - komunikat JA
  3. Pojęcie transakcji i stanów „ego” - jako źródła nieporozumień i odkrywanie metod radzenia sobie z nimi
  4. Autoanaliza własnego stanu „ego”

 

MODUŁ VII. KOMUNIKACJA PISEMNA
Po zakończeniu modułu poznasz zasady tzw. netykiety, jakich błędów unikać i na co zwracać uwagę w mailowej korespondencji służbowej, by świadczyła ona o naszym profesjonalizmie i wysokiej kulturze osobistej… ponieważ nasze pismo działa jak „ambasador”, gdy nas nie ma.

  1. Istota korespondencji służbowej
  2. Komunikowanie się pisemne z perspektywy odbiorcy
  3. Rola komunikatów pisemnych w odbiorze nas przez innych członków zespołu, współpracowników, klientów itp.
  4. Pisanie listów elektronicznych w 6 krokach:
    • zanim napiszemy wiadomość
    • temat
    • wstęp
    • budowanie zdań
    • podstawowe zasady gramatyki
    • ton i styl wypowiedzi
  5. Unikanie typowych błędów


MODUŁ VIII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1. Indywidualny plan działania

 


Opinie Uczestników o szkoleniu:

"Bardzo dobrze przygotowane szkolenie pod względem merytorycznym. Ciekawe i żywiołowe przekazanie wiedzy."

"Znakomite szkolenie, wysoki profesjonalizm wykładowcy, świetna atmosfera i obszerny materiał merytoryczny."

"Kompleksowe kompendium wiedzy z zakresu komunikacji."

"Szkolenie bardzo motywujące do dalszych zmian."

"Szkolenie otwiera nowe spojrzenie na stosowane techniki komunikacji w biznesie oraz w życiu codziennym. Wnosi dużo pozytywnej energii w myśleniu o swoich możliwościach."

Termin

2021-09-01
(Termin gwarantowany)

Miejsce



On-line

Cena

590 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 939 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  • 08:15 - 08:30 - próba logowania
  • 08:30 - 13:30 - szkolenie

Szkolenie dzieli się na 1,5-godzinne sesje. Po każdej sesji przewidziana jest 5-minutowa przerwa.

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 590 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane