Cel szkolenia:

Wzmocnienie sta┼éej efektywno┼Ťci sprzeda┼╝owej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzgl─Ödnieniem maksymalizowania zysków z jednej transakcji.


Korzy┼Ťci dla uczestników szkolenia:

Mo┼╝liwo┼Ť─ç zdobycia i doskonalenia umiej─Ötno┼Ťci z zakresu:

  • Rozwoju komunikacyjno - sprzeda┼╝owego ukierunkowanego na wzrost sprzeda┼╝y i zysków z jednej transakcji
  • Budowania swoj─ů postaw─ů wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy
  • Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wra┼╝enia
  • Praktycznego wykorzystywania technik u┼éatwiaj─ůcych komunikacj─Ö z Klientem
  • Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów
  • Efektywnego prowadzenia rozmowy sprzeda┼╝owej przez telefon i bezpo┼Ťrednio
  • Aktywnego s┼éuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta
  • Stosowania skutecznych technik zadawania pyta┼ä
  • Kreowania / wzbudzania potrzeb klientów
  • Sprzeda┼╝y w oparciu o analiz─Ö potrzeb Klienta
  • Odpowiedniego dobierania tre┼Ťci i formy komunikatów podczas sk┼éadania dro┼╝szej lub szerszej propozycji /oferty
  • Wywierania wp┼éywu na Klienta
  • Prze┼éamywania zastrze┼╝e┼ä Klientów
  • Efektywnego komunikowania si─Ö z trudnym Klientem
  • Przekonuj─ůcego mówienia

Mo┼╝liwo┼Ť─ç pog┼é─Öbienia, nabycia i utrwalenia wiedzy z zakresu:

  • Roli i odpowiedzialno┼Ťci jaka spoczywa na uczestnikach warsztatu w procesie kszta┼étowania pozycji rynkowej firmy
  • Przejawów postawy proaktywnej w pracy
  • Korzy┼Ťci dla Klientów jakie niesie ze sob─ů dodatkowa oferta
  • Zasad budowania dobrych relacji biznesowych
  • Powodów okre┼Ťlonego zachowania Klientów
  • Zasad prowadzenia komunikacji sprzeda┼╝owej gwarantuj─ůcej sukces sprzeda┼╝owy
  • Do-sprzeda┼╝y, jako metody zwi─Ökszania sprzeda┼╝y i osi─ůgania satysfakcji Klienta
  • Socjotechnik, regu┼é wywierania wp┼éywu w procesie sprzeda┼╝y
  • Mocnych stron uczestnika warsztatu i obszarów do rozwoju


Szkolenie polecamy dla:

Na szkolenie zapraszamy Pracowników przyjmuj─ůcych zamówienie od Klienta który ju┼╝ zdecydowa┼é si─Ö na zakup produktu/us┼éugi a których zadaniem jest sk┼éonienie klienta do zakupu dro┼╝szej opcji lub równolegle innych produktów/us┼éug.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

W┼Ťród wielu form aktywno┼Ťci, na szkoleniu mo┼╝emy wyró┼╝ni─ç:

  • moderowane dyskusje
  • ─çwiczenia pojedyncze i w grupach
  • studia przypadków
  • dzielenie si─Ö najlepszymi praktykami
  • scenki i gr─Ö szkoleniow─ů

 

STANDARDOWA cena szkolenia: 1180 PLN netto

PROMOCYJNA cena szkolenia: 890 PLN netto - zg┼éoszenia do 14 grudnia 2020 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


 

Je┼╝eli szkolenie on-line obj─Öte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowi─ůzuje w przypadku zap┼éacenia pe┼énej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpocz─Öciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywno┼Ť─ç szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODU┼ü I. WIEM JAKICH EFEKTÓW SI─ś ODE MNIE OCZEKUJE I JESTEM ZMOTYWOWANY DO PRACY

  1. Czego ode mnie oczekuj─ů? - Klient i mój Prze┼éo┼╝ony
  2. Strefy wp┼éywu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwa┼ä stron
  3. Korzy┼Ťci z profesjonalnego podej┼Ťcia do procesu sprzeda┼╝y

 

MODUŁ II. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON

  1. Osobowo┼Ťciowy test autoanalizy
  2. ,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzeda┼╝owa
  3. Indywidualna informacja zwrotna
    • Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu mo┼╝e budowa─ç
    • Pi─Öty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wp┼éywu lub do dalszego rozwoju

 

MODU┼ü III. ZWI─śKSZAM WOLUMEN I WARTO┼Ü─ć SPRZEDA┼╗Y PRZEZ DOSTOSOWANIE SI─ś DO OSOBOWO┼ÜCI KLIENTA

  1. Narz─Ödziowa osobowo┼Ť─ç Klienta i Sprzedawcy
  2. Na co zwraca─ç uwag─Ö ┼╝eby rozpozna─ç osobowo┼Ť─ç Klienta?
    • Podczas spotkania bezpo┼Ťredniego
    • Podczas rozmowy telefonicznej
  3. Narz─Ödzia wywierania wp┼éywu na Klientów o poszczególnych osobowo┼Ťciach w procesie:
    • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
    • Przekonywania
    • Argumentowania
    • Zapobiegania konfliktom
    • Motywowania do dro┼╝szego zakupu
    • Sk┼éadania dodatkowej oferty
    • Zamykania sprzeda┼╝y

 

MODUŁ IV. WYWIERAM WPŁYW SPRZEDAŻOWY ZA POMOCĄ WŁASNEJ MOWY CIAŁA

  1. Komunikacja niewerbalna w rozmowie z Klientem
  2. Robienie profesjonalnego pierwszego wra┼╝enia
  3. Budowanie relacji
  4. Wzmacnianie i akcentowanie wypowiedzi
  5. Spójno┼Ť─ç sygna┼éów werbalnych i niewerbalnych

 

MODU┼ü V. WIEM JAKIE MA POWODY KLIENT ┼╗EBY KUPI─ć DRO┼╗EJ I WI─śCEJ

  1. Prosz─Ö powiedzie─ç…? - pytania pierwszym filarem do-sprzeda┼╝y
  2. Lista pyta┼ä nakierowuj─ůcych Klienta

 

MODU┼ü VI. ,,TO JEST DOK┼üADNIE TO, CZEGO OCZEKUJ─ś’’ - MY┼ÜLI KLIENT

  1. Model: Cecha - Zaleta - Korzy┼Ť─ç - Dowód
  2. Kody j─Özykowe -Tworzenie przekonuj─ůcej argumentacji
  3. Propozycja dodatkowej / uzupe┼éniaj─ůcej oferty - ─çwiczenie

 

MODU┼ü VII. ,,TO JEST ZA DROGIE’’

  1. Pod┼éo┼╝e obiekcji Klientów
  2. Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzeda┼╝y
  3. Lista rzeczywistych obiekcji i metody post─Öpowania z nimi
  4. Scenki warsztatowe

 

MODUŁ VIII. TRUDNY KLIENT

  1. Jak rozmawia─ç ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
  2. Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
  3. Gry i manipulacje Klientów
  4. Asertywne budowanie relacji w sprzeda┼╝y z ,,trudnym’’ Klientem

 

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Syntetyczne podsumowanie tre┼Ťci szkolenia
  2. Wskazówki dotycz─ůce implementacji nabytych umiej─Ötno┼Ťci w praktyce
  3. Zadanie wdro┼╝eniowe
  4. Ewaluacja szkolenia
Termin

2020-12-21 (2 dni)

Miejsce



On-line

Cena

890 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 54 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - cz─Ö┼Ť─ç I szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 16:00 - cz─Ö┼Ť─ç II szkolenia

Dzień II

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - cz─Ö┼Ť─ç III szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 16:00 - cz─Ö┼Ť─ç IV szkolenia

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
SZKOLENIE ON-LINE: Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji
2020-12-21 - 2020-12-22
, On-line

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Pod┼é─ůcze 31, 30-218 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 890 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane