Asertywno┼Ť─ç pomaga nam w ┼╝yciu. Cz─Östo postrzegana wy┼é─ůcznie jako umiej─Ötno┼Ť─ç odmowy w rzeczywisto┼Ťci oznacza co┼Ť wi─Öcej. Dowiesz si─Ö jak chroni─ç swoje terytorium psychologiczne, jak si─Ö porozumiewa─ç by zadba─ç o siebie jednocze┼Ťnie nie ura┼╝aj─ůc innych. Poznasz metody rozwi─ůzywania konfliktów i dowiesz si─Ö jak w asertywny sposób reagowa─ç w sytuacjach trudnych.
Ka┼╝dy z nas w okre┼Ťlonych sytuacjach zawodowych czy prywatnych ┼╝a┼éuje, ┼╝e nie zachowa┼é si─Ö bardziej asertywnie. Na szkoleniu przeanalizujemy wybrane sytuacje z pracy zdalnej, równie┼╝ te zg┼éoszone przez uczestników i wspólnie wypracujemy model asertywnego reagowania tak by zyska─ç to co chcemy, jednocze┼Ťnie zachowuj─ůc dobre relacje z rozmówc─ů. 

 

Cele szkolenia:

  1. Umiej─Ötno┼Ť─ç wyra┼╝ania w┼éasnych opinii / intencji / potrzeb z dba┼éo┼Ťci─ů o komfort w┼éasny i odbiorcy w czasach pracy zdalnej
  2. Wypracowanie sposobu efektywnego porozumiewania si─Ö z innymi uwzgl─Ödniaj─ůc style komunikacyjne rozmówców.
  3. Rozwini─Öcie umiej─Ötno┼Ťci zapobiegania kumulacji negatywnych emocji oraz zapobiegania sytuacjom trudnym poprzez  techniki asertywne. 
     


STANDARDOWA cena szkolenia: 1180 PLN netto

PROMOCYJNA cena szkolenia: 880 PLN netto - zg┼éoszenia do 18 stycznia 2021 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


 

Je┼╝eli szkolenie on-line obj─Öte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowi─ůzuje w przypadku zap┼éacenia pe┼énej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpocz─Öciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywno┼Ť─ç szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODU┼ü I. CZYM JEST ASERTYWNO┼Ü─ć? CZY TRUDNIEJ BY─ć ASERTYWNYM PRACUJ─äC ZDALNIE?

  • Prawa cz┼éowieka wed┼éug H. Fensterheima
  • Prawa asertywno┼Ťci wed┼éug A. Towned
  • Czy jeste┼Ť asertywny? – omówienie wyników testów i postaw osobowych
  • Ochrona w┼éasnego terytorium psychologicznego

MODU┼ü II. JE┼ÜLI NIE ASERTYWNO┼Ü─ć, TO CO – 3 TYPY REAKCJI: AGRESJA, ULEG┼üO┼Ü─ć, ASERTYWNO┼Ü─ć

  • Czym si─Ö charakteryzuj─ů poszczególne typy reakcji? Jak wygl─ůdaj─ů w bezpo┼Ťrednich kontaktach a jak w pracy zdalnej.
  • Jak wp┼éywaj─ů na rozwi─ůzanie sprawy, na relacje, na pozycj─Ö/ wizerunek osoby, instytucji któr─ů reprezentuje i na klienta? Korzy┼Ťci i zagro┼╝enia z ka┼╝dej postawy.
  • Analiza indywidualna: jakie postawy przewa┼╝aj─ů w moim przypadku? Jakie reakcje s─ů dominuj─ůce w moim ┼Ťrodowisku? Jakie widz─Ö obszary do zmiany?

MODUŁ III. KOMUNIKAT ASERTYWNY W MIEJSCU PRACY I ŻYCIU PRYWATNYM

  • Asertywne wyra┼╝anie opinii w oparciu o komunikat typu „JA”
  • Asertywna pro┼Ťba – jak j─ů wypowiedzie─ç by by┼éa skuteczna
  • Asertywna odmowa – konstrukcja wypowiedzi
  • Asertywne przyjmowanie pochwa┼é – przyjmowanie tego co dla nas dobre, unikanie fa┼észywej skromno┼Ťci
  • Asertywno┼Ť─ç w kontakcie telefonicznym i mailowym
  • Ochrona swojego poczucia bezpiecze┼ästwa w miejscu pracy
  • Trening zachowa┼ä asertywnych w pracy zdalnej oraz w biurze, w którym obowi─ůzuj─ů wytyczne sanitarne – analiza case study uczestników szkolenia.

MODUŁ IV. INFORMACJA ZWROTNA BUDUJĄCA DOBRE RELACJE. ZNACZENIE FEEDBACKU W PRACY ZDALNEJ

  • Informacja zwrotna buduj─ůca dobre relacje nie zawsze musi by─ç pochwa┼é─ů. Jak przekaza─ç koryguj─ůcy feedback i nie urazi─ç rozmówcy
  • Koryguj─ůca informacja zwrotna wed┼éug modelu SPINKA
  • Pozytywna informacja zwrotna i jej rola w utrwalaniu po┼╝─ůdanych zachowa┼ä. Model FUKO.
  • Jak przyjmowa─ç feedback kiedy jest konstruktywny, a co kiedy nie jest? Jak zdobywa─ç wi─Öcej informacji? Sztuka s┼éuchania i dopytywania.
  • Jak radzi─ç sobie z krytyk─ů osobist─ů? – techniki reakcji; jak opanowa─ç emocje?
  • Jak reagowa─ç na pochwa┼éy/ komplementy?

MODU┼ü V. STYLE KOMUNIKACJI – JAK ZNALE┼╣─ć WSPÓLNY J─śZYK, GDY SI─ś RÓ┼╗NIMY

  • Diagnoza indywidualnego stylu komunikacji i poznanie spektrum stylów.
  • Tworzenie mapy stylów komunikacyjnych zespo┼éu.
  • Poszukiwanie dróg dotarcia do osób reprezentuj─ůcych poszczególne style.
  • Sposoby budowania kontaktu w zale┼╝no┼Ťci od stylu komunikacyjnego w┼éasnego oraz rozmówcy. 
  • Co daje nam zastosowanie komunikacji wed┼éug stylów komunikacyjnych w pracy zdalnej. Jak skutecznie komunikowa─ç si─Ö na odleg┼éo┼Ť─ç.
  • Wp┼éyw typologii komunikacyjnej na potrzeby dotycz─ůce przekazywania i odbierania komunikatu. 
  • Typologia komunikacyjna, a sytuacje trudne z poszczególnymi typami – co je wywo┼éuje, jak z tym pracowa─ç?

MODU VI. SZTUKA ROZWI─äZYWANIA KONFLIKTÓW

  • Droga do unikania konfliktów - Ja jestem OK – Ty jeste┼Ť OK – czyli o postawach ┼╝yciowych wg. Harrisa.
  • Jakie konflikty znamy i jakim ulegamy – ko┼éo konfliktów Moore’a
  • Mój styl rozwi─ůzywania konfliktów – omówienie na bazie wcze┼Ťniej rozwi─ůzanego testu Kilmanna. Co mog─Ö zrobi─ç aby podnie┼Ť─ç swoj─ů asertywno┼Ť─ç w sytuacjach konfliktowych. 
Termin

2021-01-25 (2 dni)

Miejsce



On-line

Cena

880 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 54 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - cz─Ö┼Ť─ç I szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 16:00 - cz─Ö┼Ť─ç II szkolenia

Dzień II

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - cz─Ö┼Ť─ç III szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 16:00 - cz─Ö┼Ť─ç IV szkolenia

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
SZKOLENIE ON-LINE: Asertywna komunikacja w trybie pracy zdalnej
2021-01-25 - 2021-01-26
, On-line

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Pod┼é─ůcze 31, 30-218 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 880 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane