Asertywność pomaga nam w życiu. Często postrzegana wyłącznie jako umiejętność odmowy w rzeczywistości oznacza coś więcej. Dowiesz się jak chronić swoje terytorium psychologiczne, jak się porozumiewać by zadbać o siebie jednocześnie nie urażając innych. Poznasz metody rozwiązywania konfliktów i dowiesz się jak w asertywny sposób reagować w sytuacjach trudnych.

Każdy z nas w określonych sytuacjach zawodowych czy prywatnych żałuje, że nie zachował się bardziej asertywnie. Na szkoleniu przeanalizujemy wybrane sytuacje z pracy zdalnej, również te zgłoszone przez uczestników i wspólnie wypracujemy model asertywnego reagowania tak by zyskać to co chcemy, jednocześnie zachowując dobre relacje z rozmówcą. 

 

Cele szkolenia:

  1. Umiejętność wyrażania własnych opinii / intencji / potrzeb z dbałością o komfort własny i odbiorcy w czasach pracy zdalnej
  2. Wypracowanie sposobu efektywnego porozumiewania się z innymi uwzględniając style komunikacyjne rozmówców.
  3. Rozwinięcie umiejętności zapobiegania kumulacji negatywnych emocji oraz zapobiegania sytuacjom trudnym poprzez  techniki asertywne. 
     


STANDARDOWA cena szkolenia: 1180 PLN netto

PROMOCYJNA cena szkolenia: 880 PLN netto - zgłoszenia do 10 maja 2021 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


 

Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. CZYM JEST ASERTYWNOŚĆ? CZY TRUDNIEJ BYĆ ASERTYWNYM PRACUJĄC ZDALNIE?

  • Prawa człowieka według H. Fensterheima
  • Prawa asertywności według A. Towned
  • Czy jesteś asertywny? – omówienie wyników testów i postaw osobowych
  • Ochrona własnego terytorium psychologicznego

MODUŁ II. JEŚLI NIE ASERTYWNOŚĆ, TO CO – 3 TYPY REAKCJI: AGRESJA, ULEGŁOŚĆ, ASERTYWNOŚĆ

  • Czym się charakteryzują poszczególne typy reakcji? Jak wyglądają w bezpośrednich kontaktach a jak w pracy zdalnej.
  • Jak wpływają na rozwiązanie sprawy, na relacje, na pozycję/ wizerunek osoby, instytucji którą reprezentuje i na klienta? Korzyści i zagrożenia z każdej postawy.
  • Analiza indywidualna: jakie postawy przeważają w moim przypadku? Jakie reakcje są dominujące w moim środowisku? Jakie widzę obszary do zmiany?

MODUŁ III. KOMUNIKAT ASERTYWNY W MIEJSCU PRACY I ŻYCIU PRYWATNYM

  • Asertywne wyrażanie opinii w oparciu o komunikat typu „JA”
  • Asertywna prośba – jak ją wypowiedzieć by była skuteczna
  • Asertywna odmowa – konstrukcja wypowiedzi
  • Asertywne przyjmowanie pochwał – przyjmowanie tego co dla nas dobre, unikanie fałszywej skromności
  • Asertywność w kontakcie telefonicznym i mailowym
  • Ochrona swojego poczucia bezpieczeństwa w miejscu pracy
  • Trening zachowań asertywnych w pracy zdalnej oraz w biurze, w którym obowiązują wytyczne sanitarne – analiza case study uczestników szkolenia.

MODUŁ IV. INFORMACJA ZWROTNA BUDUJĄCA DOBRE RELACJE. ZNACZENIE FEEDBACKU W PRACY ZDALNEJ

  • Informacja zwrotna budująca dobre relacje nie zawsze musi być pochwałą. Jak przekazać korygujący feedback i nie urazić rozmówcy
  • Korygująca informacja zwrotna według modelu SPINKA
  • Pozytywna informacja zwrotna i jej rola w utrwalaniu pożądanych zachowań. Model FUKO.
  • Jak przyjmować feedback kiedy jest konstruktywny, a co kiedy nie jest? Jak zdobywać więcej informacji? Sztuka słuchania i dopytywania.
  • Jak radzić sobie z krytyką osobistą? – techniki reakcji; jak opanować emocje?
  • Jak reagować na pochwały/ komplementy?

MODUŁ V. STYLE KOMUNIKACJI – JAK ZNALEŹĆ WSPÓLNY JĘZYK, GDY SIĘ RÓŻNIMY

  • Diagnoza indywidualnego stylu komunikacji i poznanie spektrum stylów.
  • Tworzenie mapy stylów komunikacyjnych zespołu.
  • Poszukiwanie dróg dotarcia do osób reprezentujących poszczególne style.
  • Sposoby budowania kontaktu w zależności od stylu komunikacyjnego własnego oraz rozmówcy. 
  • Co daje nam zastosowanie komunikacji według stylów komunikacyjnych w pracy zdalnej. Jak skutecznie komunikować się na odległość.
  • Wpływ typologii komunikacyjnej na potrzeby dotyczące przekazywania i odbierania komunikatu. 
  • Typologia komunikacyjna, a sytuacje trudne z poszczególnymi typami – co je wywołuje, jak z tym pracować?

MODU VI. SZTUKA ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW

  • Droga do unikania konfliktów - Ja jestem OK – Ty jesteś OK – czyli o postawach życiowych wg. Harrisa.
  • Jakie konflikty znamy i jakim ulegamy – koło konfliktów Moore’a
  • Mój styl rozwiązywania konfliktów – omówienie na bazie wcześniej rozwiązanego testu Kilmanna. Co mogę zrobić aby podnieść swoją asertywność w sytuacjach konfliktowych. 
Termin

2021-05-17 (2 dni)

Miejsce



On-line

Cena

1180 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1068 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - część I szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 16:00 - część II szkolenia

Dzień II

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - część III szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 16:00 - część IV szkolenia

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1180 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane