Szkolenie pozwoli uczestnikom zdobyć umiejętności w zakresie budowania marki w mediach społecznościowych, nauczy ich korzystać z narzędzi niezbędnych do tworzenia spójnego wizerunkowo profilu i ułatwi angażowanie społeczności zgromadzonej w mediach marki.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- poznanie zasad i narzędzi niezbędnych do prowadzenia mediów społecznościowych,
- trening z wykorzystaniem niektórych narzędzi pozwoli na sprawne przygotowanie do codziennej pracy,
- łatwiejsze budowanie społeczności,
- stworzenie content planu dla poszczególnych mediów społecznościowych,
- opracowanie pomysłów możliwych do wykorzystania w pracy bezpośrednio po szkoleniu.
Metody, które zastosujemy podczas szkolenia:
- mini wyklad,
- case study,
- warsztaty z wykorzystaniem komputerów,
- instrukcje krok po kroku.
Szkolenie warsztatowe, prowadzone na komputerach (sala wyposażona w stanowiska komputerowe).
1. Nowoczesny marketing – charakterystyka.
- Kto go używa?
- „Co” się na niego składa?
- Do jakiego typu organizacji/urzędów/Brandów (miasto, region) jest stosowany?
2. Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:
- Social media,
- Eventy i inne.
3. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm.
4. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
- Bezpośrednie zaangażowanie klienta – kreatywne metody.
- Budowanie lojalności za pośrednictwem social media.
- Real time marketing w mediach społecznościowych.
5. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:
- Facebook:
CONTENT
- Kanały dystrybucji: strona - grupa - wydarzenie.
- Kreatywne prowadzenie fan page.
- Co publikować i o czym mówić - zasady skutecznej komunikacji na Facebooku.
- Kiedy i jak często publikować na Facebooku - dobre praktyki.
- Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
- Jakie formaty i typy postów stosować do realizacji naszych celów - efektywne wykorzystanie formatów treści i natywnych funkcji Facebooka.
- Komunikacja wizualna: grafiki, infografiki, GIFy, zdjęcia 360, pokazy slajdów.
- Video na Facebooku - jak efektywnie wykorzystać ten format.
- Facebook Live - kiedy i jak tworzyć transmisje na żywo.
REKLAMA
- Grupa docelowa – kryteria.
- Pomysłowa reklama na facebook (typy reklam, różnice, jak wybrać najlepsze).
- Analiza efektywności działań - jakie dane udostępnia nam Facebook, gdzie je znaleźć i które z nich są dla nas istotne.
- Instagram:
- Prowadzenie spójnego wizerunkowo konta na Instagram.
- Czym są hashtagi i jak z nich korzystać.
- Insta stories.
- Współpraca z promotorkami.
6. Narzędzia wspierające działania w social media:
- Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna).
- Jak zewnętrzne narzędzia mogą nam pomóc w analizie naszych działań + przykładowe narzędzia (m.in. Semstorm, Sotrender, Google Analytics).
- Wybrane narzędzia wspomagające tworzenie treści (m.in. Canva, Adobe Spark, Facebook Creative Hub).
- Analiza wzmianek nt marki (Brand24).
- Planoly, Buffer.
7. Content marketing plan:
- Tworzenie kalendarza publikacji treści - warsztat.
2019-03-19
(2 dni)
(Termin gwarantowany)
Centrum Konferencyjne ADN
Aleja Jana Pawła II 25
Warszawa
Szkolenie rozpoczyna się za 1836 dni