Szkolenie pozwoli uczestnikom zdobyć umiejętności w zakresie budowania marki w mediach społecznościowych, nauczy ich korzystać z narzędzi niezbędnych do tworzenia spójnego wizerunkowo profilu i ułatwi angażowanie społeczności zgromadzonej w mediach marki.


Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • poznanie zasad i narzędzi niezbędnych do prowadzenia mediów społecznościowych,
  • trening z wykorzystaniem niektórych narzędzi pozwoli na sprawne przygotowanie do codziennej pracy,
  • łatwiejsze budowanie społeczności,
  • stworzenie content planu dla poszczególnych mediów społecznościowych,
  • opracowanie pomysłów możliwych do wykorzystania w pracy bezpośrednio po szkoleniu.


Metody, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • mini wyklad,
  • case study,
  • warsztaty z wykorzystaniem komputerów,
  • instrukcje krok po kroku.

Szkolenie warsztatowe, prowadzone na komputerach (sala wyposażona w stanowiska komputerowe).

 

1. Nowoczesny marketing – charakterystyka.

  • Kto go używa?
  • „Co” się na niego składa?
  • Do jakiego typu organizacji/urzędów/Brandów (miasto, region) jest stosowany?

2. Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:

  • Social media,
  • Eventy i inne.

3. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm.
4. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:

  • Bezpośrednie zaangażowanie klienta – kreatywne metody.
  • Budowanie lojalności za pośrednictwem social media.
  • Real time marketing w mediach społecznościowych.

5. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:

  • Facebook:

CONTENT

  • Kanały dystrybucji: strona - grupa - wydarzenie.
  • Kreatywne prowadzenie fan page.
  • Co publikować i o czym mówić - zasady skutecznej komunikacji na Facebooku.
  • Kiedy i jak często publikować na Facebooku - dobre praktyki.
  • Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
  • Jakie formaty i typy postów stosować do realizacji naszych celów - efektywne wykorzystanie formatów treści i natywnych funkcji Facebooka.
    • Komunikacja wizualna: grafiki, infografiki, GIFy, zdjęcia 360, pokazy slajdów.
    • Video na Facebooku - jak efektywnie wykorzystać ten format.
    • Facebook Live - kiedy i jak tworzyć transmisje na żywo.


REKLAMA

  • Grupa docelowa – kryteria.
  • Pomysłowa reklama na facebook (typy reklam, różnice, jak wybrać najlepsze).
  • Analiza efektywności działań - jakie dane udostępnia nam Facebook,  gdzie je znaleźć i które z nich są dla nas istotne.

 

  • Instagram:
    • Prowadzenie spójnego wizerunkowo konta na Instagram.
    • Czym są hashtagi i jak z nich korzystać.
    • Insta stories.
    • Współpraca z promotorkami.


6. Narzędzia wspierające działania w social media:

  • Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna).
  • Jak zewnętrzne narzędzia mogą nam pomóc w analizie naszych działań + przykładowe narzędzia (m.in. Semstorm, Sotrender, Google Analytics).
  • Wybrane narzędzia wspomagające tworzenie treści (m.in. Canva, Adobe Spark, Facebook Creative Hub).
  • Analiza wzmianek nt marki (Brand24).
  • Planoly, Buffer.

7. Content marketing plan:

  • Tworzenie kalendarza publikacji treści - warsztat.

 

Termin

2019-03-19 (2 dni)
(Termin gwarantowany)

Miejsce

Centrum Konferencyjne ADN
Aleja Jana Pawła II 25
Warszawa

Cena

1180 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1836 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1180 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane