Jakie s─ů cele szkolenia dla specjalistów dzia┼éu zakupów?

Celem szkolenia jest rozwój wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci z zakresu organizacji pracy dzia┼éu zakupów oraz technik negocjacji zakupowych. Zagadnienia poruszane na szkoleniu obejmuj─ů obszary optymalizacji zakupów na potrzeby organizacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie efektywnego procesu negocjacyjnego. Zastosowanie metod i technik dostarczonych na szkoleniu pozwoli na usprawnienie procesu zakupów w firmie oraz osi─ůganie korzystniejszych warunków od dostawców.

 

 

Metody wykorzystywane w trakcie szkolenia dla dzia┼éu zakupów

Zaj─Öcia prowadzone s─ů metod─ů warsztatow─ů opart─ů na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • prac─Ö w zespo┼éach
  • gry symulacyjne/ ─çwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przyk┼éadach
  • dyskusje na forum grupy
  • wyk┼éad

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Tu wkrótce pojawi si─Ö Karta Krakowska

 
 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 z┼é, za trzy: 400 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w ka┼╝dym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Czas trwania szkolenia

Standardowo szkolenia otwarte realizujemy w godzinach:

  • szkolenia 1-dniowe (8 godzin):
    10.00-18.00
  • szkolenia 2-dniowe (16 godzin): 
    I dzień: 10.00-18.00
    II dzień: 09.00-17.00

W przypadku niektórych szkole┼ä otwartych czas ich trwania jest krótszy od podanego. W celu uzyskania szczegó┼éowych informacji zapraszamy do kontaktu z Opiekunem szkolenia.

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Jakie zagadnienia porusza szkolenie dla pracowników dzia┼éu zakupów? Program szkolenia

 

MODU┼ü I. ORGANIZACJA PROCESU ZAKUPÓW

  1. Rola i zadania kupca w organizacji
    • system, w którym funkcjonuje dzia┼é zakupów
    • kierunki dzia┼éa┼ä w celu optymalizacji procesu zakupów
  2. Proces zapytania ofertowego.
    • sekwencja RFx - dostosowanie zapytania do sytuacji zakupowej
    • wybór dostawcy
    • dobre praktyki wspó┼épracy z dostawcami
  3. Analizy wspieraj─ůce prac─Ö kupca
    • analiza ABC - wykorzystanie zasady Pareto do optymalizacji strategii zakupowej
    • analiza XYZ - wp┼éyw przewidywalno┼Ťci zakupów na czas i wielko┼Ť─ç zamówie┼ä
    • macierz Kraljica - racjonalizacja dzia┼éa┼ä w oparciu o ryzyko zwi─ůzane z zakupem oraz wp┼éywem na wyniki finansowe firmy

 

MODU┼ü II. NEGOCJACJE DZIA┼üU ZAKUPÓW Z DOSTAWC─ä

  1. Wprowadzenie do negocjacji dla dzia┼éu zakupów.
    • wybór strategii negocjacyjnej w odniesieniu do sytuacji zakupowej
    • korzy┼Ťci i zagro┼╝enia wynikaj─ůce ze stosowania poszczególnych strategii
    • negocjacje pozycyjne a negocjacje problemowe
    • style negocjacyjne i ich wp┼éyw na efektywno┼Ť─ç dzia┼éa┼ä
    • autoanaliza w┼éasnej postawy negocjacyjnej
    • charakterystyka profesjonalnego negocjatora
  2. I etap negocjacji.
    • stawianie celu w negocjacjach - uporz─ůdkowanie z┼éo┼╝onej siatki celów
    • opracowanie listy zmiennych negocjacyjnych dla uzyskania korzystniejszych cen i warunków zakupów
    • okre┼Ťlenie przedzia┼éów negocjacyjnych
    • BATNA - znaczenie i wykorzystanie alternatyw
  3. II etap negocjacji.
    • odkrycie stanowisk i interesów drugiej strony
    • wykorzystanie pyta┼ä i parafrazy
    • pytania szacuj─ůce i warunkowe
  4. III etap negocjacji.
    • kluczowe zasady negocjacji
    • prezentacja oferty i zmiennych negocjacyjnych
    • techniki wymiany ust─Öpstw, czyli jak ust─Öpowa─ç, aby nie oddawa─ç za darmo
    • techniki pokonywania impasu w rozmowach z dostawc─ů
  5. IV etap negocjacji.
    • akceptacja warunków i potwierdzenie ustale┼ä
    • opracowanie dalszych dzia┼éa┼ä
  6. Brudne chwyty i manipulacje stosowane przez drug─ů stron─Ö.
    • nieczyste taktyki stosowane przez dostawców
    • sposoby obrony przed manipulacj─ů i brudnymi chwytami sprzedawcy
  7. Kreowanie wizerunku skutecznego specjalisty dzia┼éu zakupów i budowanie w┼éasnej si┼éy.
    • techniki autoprezentacji
    • dylematy negocjatora wg Willema Mastenbroek’a
    • ┼║ród┼éa si┼éy kupca - si┼éa rzeczywista i domniemana
    • techniki okazywania si┼éy
    • cz─Östo pope┼éniane przez kupca b┼é─Ödy
    • elastyczno┼Ť─ç i kreatywno┼Ť─ç negocjatora
    • filary harvardzkiej szko┼éy negocjacji

 

MODU┼ü III. KOMUNIKACJA W PROCESIE ZAKUPÓW

  1. Kluczowe aspekty komunikacji
    • komunikacja niewerbalna jako wsparcie dla budowania w┼éasnego wizerunku i si┼éy
    • s┼éownictwo wspieraj─ůce osi─ůganie celów w rozmowach z dostawc─ů
    • wp┼éyw postawy i w┼éasnych przekona┼ä na przebieg komunikacji ze sprzedawc─ů
    • autodiagnoza w┼éasnego stylu wywierania wp┼éywu
    • sekwencja skutecznej prezentacji
  2. Wspó┼épraca z trudnym partnerem w negocjacjach
    • rozpoznawanie typów osobowo┼Ťciowych
    • dostawców dostosowanie stylu komunikacji do sprzedawcy
  3. Asertywno┼Ť─ç negocjatora
    • typologia zachowa┼ä
    • sytuacje negocjacyjne wymagaj─ůce zachowa┼ä asertywnych
    • zasady i techniki zachowa┼ä asertywnych

 

MODU┼ü IV. CASE’Y NEGOCJACYJNE DLA ZAKUPOWCÓW

  1. ─ćwiczenia negocjacyjne w zespo┼éach
    • negocjacje prowadzone wed┼éug opracowanego scenariusza
    • informacja zwrotna od pozosta┼éych uczestników i od trenera
  2. Podsumowanie i wnioski
Termin

2019-12-16 - 2019-12-17

Miejsce

Hotel ***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Krak├│w

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 26 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Skuteczny specjalista działu zakupów
2019-12-16 - 2019-12-17
ul. Straszewskiego 17, Krak├│w

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poni┼╝ej jest formularz do wype┼énienia - z w┼éasnymi danymi - jako Polecaj─ůcego oraz z danymi osoby / firmy, której chc─ů Pa┼ästwo to konkretne szkolenie poleci─ç. Je┼╝eli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze si─Ö na nie i zap┼éaci, Pa┼ästwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej. Osoba / firma, której polecili┼Ťcie nasze szkolenie ju┼╝ od razu otrzymuje od nas rabat w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej.

Rabaty si─Ö nie sumuj─ů.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane