Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do pracowników odpowiedzialnych w procesie zakupów za kontakt z dostawcami i uzgadnianie oraz negocjowanie warunków zakupu. 

 

Cele szkolenia:

Wzmocnienie i przygotowanie pracownika do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji zakupowych ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu i uzyskania korzystniejszych warunków od dostawców.

 





Korzyści dla Uczestników szkolenia:
W efekcie szkolenia poznasz: 

  • metody i techniki zwiększające Twoją efektywność w procesie negocjacji zakupowych,
  • analizę typów negocjacyjnych Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji negocjacyjnej sprzyjają Tobie w procesie wywierania wpływu negocjacyjnego z poszczególnymi osobowościami Klientów, a jakie (czasami używane intuicyjnie) ten proces zakłócają,
  • informację pod kątem mocnych stron Twojej osobowości jako negocjatora w procesie zakupu i obszarów do rozwoju,
  • aspekty w procesie przygotowania się do negocjacji bezpośrednio wpływające na ich efekt,
  • metody wywierania wpływu negocjacyjnego  na poszczególnych etapach negocjacji zakupowych,
  • sposoby reagowania na różne trudne sytuacje i zachowania drugiej strony na poszczególnych etapach negocjacji.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Zajęcia odbywają się w formie warsztatu opartego na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez: 

  • pracę w zespołach,
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach,
  • testy rozwojowo - szkoleniowe,
  • wnioski, podsumowania i dyskusje na forum grupy,
  • dzielenie się najlepszymi praktykami i sprawdzonymi technikami.

 

Szkolenie może być przeprowadzone w wersji on-line. Zapytania o szczegóły prosimy kierować do Opiekuna Szkolenia.


Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:

 

,,Szkolenie całkowicie spełniło moje oczekiwania. Tematyka trafia w 100%.”

,,Szkolenie bardzo ciekawe, trener wspaniale przygotowany, można zapytać o wszystko i uzyskać odpowiedź.”

,,Bardzo polecam prowadzącego. Pełen profesjonalizm oraz bogata wiedza.”

,,Szkolenie profesjonalne i merytoryczne.”

,,Rzetelny, kompetentny prowadzący. Szkolenie prowadzone w sposób profesjonalny.”

,,Jasny przekaz, miła atmosfera, dużo wniosków oraz przykładów z życia wziętych.”

,,Szkolenie merytoryczne, ciekawe.”

,,Bardzo dobrze przygotowany trener, o dużej wiedzy i doświadczeniu.”

,,Super szkolenie merytorycznie, lekka forma przekazu.”


Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Szkolenie ze skutecznych negocjacji dla zakupowców - program szkolenia

Program szkolenia dla pracowników działów zakupowych, którego celem jest rozwój umiejętności negocjacji i komunikacji, celem zmniejszenia kosztów zakupów. 

MODUŁ I. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W CAŁYM PROCESIE NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

  1. Świadome wywieranie wpływu negocjacyjnego w oparciu o znajomość osobowości stron 
  2. Narzędziowa osobowość trudnego partnera w negocjacjach o postawie nieasertywnej (agresywnej, biernej i manipulującej)
  3. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość rozmówcy? 
    • Podczas spotkania bezpośredniego 
    • Podczas rozmowy telefonicznej
  4. Narzędzia wywierania wpływu  negocjacyjnego na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie: 
    • Budowania efektywnej relacji negocjacyjnej 
    • Przekonywania i argumentowania
    • Zapobiegania i reagowania na konflikt
    • Wywierania relacyjnego wpływu negocjacyjnego
    • Wywierania bezwzględnego wpływu negocjacyjnego
  5. Siła i mowa ciała w procesie negocjacji zakupowych
  • Pewność siebie i ,,siła przebicia’’ w negocjacjach
  • Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego
  • Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony negocjacji

MODUŁ II. 1 ETAP NEGOCJACJI  (techniki, zasady przydatne na poszczególnych etapach negocjacji zakupowych) 

  1. Przygotowanie do negocjowania kontraktów handlowych 
  • Identyfikacja informacji, których potrzebujemy
  • Warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora
  • Potrzeby własne i  drugiej strony negocjacji
  1. Zmienne negocjacyjne
  • Określanie zmiennych negocjacyjnych
  • Priorytet zmiennych dla obu stron
  • Wartości zmiennych negocjacyjnych

MODUŁ III. 2 ETAP NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

  1. Rozróżnianie stanowisk i interesów stron negocjacji
  • Cele i stanowiska
  • Potrzeby i interesy
  • Odkrywanie interesów partnera
  • Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku
  1. Dążenie do  korzystnych rezultatów
  • Efekt ,,wygrany – wygrany’’ jako jedna z możliwości
  • Asertywna wymiana ustępstw 
  • Negocjowanie pakietu i tryb warunkowy

MODUŁ IV. 3 ETAP NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

  1. Manipulacje w negocjacjach
  • Taktyki i blefy negocjacyjne
  • Nasza reakcja na gry handlowo – negocjacyjne / blefy drugiej strony
  • Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania manipulacji w negocjacjach
  1. Sytuacje trudne w negocjacjach
  • Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą.
  • Asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji
  • Sposoby panowania nad własnym stresem

MODUŁ V. 4 ETAP NEGOCJACJI  - potwierdzenie ustaleń

  1. Potwierdzenie ustaleń negocjacji i kontrola ich wdrożenia
  • Akceptacja warunków i potwierdzenie ustaleń negocjacji
  • Opracowanie dalszych działań
  • Kontrola wdrożenia uzgodnionych warunków
  1. Podsumowanie szkolenia dla działów zakupowych
  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  • Ewaluacja szkolenia dla działu zaopatrzenia
Termin

2024-11-18 (2 dni)
(Termin gwarantowany)

I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 36 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Skuteczny negocjator w dziale zakupów
2024-11-18 - 2024-11-19
ul. Straszewskiego 17, Kraków

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Podłącze 31, 30-218 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane